درمانکده
دکتر الناز کیادربندسری

دکتر الناز کیادربندسری

تهران
انتخاب نوع نوبت‌ گیری
راهنمایی
نوبت حضوری

197,000

تومان

اولین نوبت خالی: ۱۸ فروردین ساعت 14:00
مشاوره متنی

197,000

تومان

از همین حالا تا 48 ساعت دیگر
آنلاین
مشاوره تلفنی

197,000

تومان

اولین نوبت خالی: ۱۸ فروردین ساعت 14:00
تماس تلفنی

آدرس مطب دکتر الناز کیادربندسری

مطب تهران

تهران - الهیه - مریم شرقی - پلاک ۴۷ - طبقه اول

هنوز بیمارهای دکتر الناز کیادربندسری نظر خود را ثبت نکرده‌اند.

پرسش و پاسخ
مشاهده بیشتر
سوالات متداول

چطور می‌توانم از دکتر الناز کیادربندسری نوبت دریافت کنم؟

در قسمت بالای صفحه نوبت دهی دکتر الناز کیادربندسری، می توانید نوع نوبت گیری خود را از بین ویزیت در مطب و انواع مشاوره آنلاین انتخاب کنید.

تخصص دکتر الناز کیادربندسری چیست؟

دکتر الناز کیادربندسری متخصص مغز و اعصاب(نورولوژی) هستند.

زودترین نوبت دکتر الناز کیادربندسری چه زمانی است؟

پس از تعیین نوع نوبت گیری از بین ویزیت در مطب، مشاوره آنلاین متنی، مشاوره آنلاین صوتی یا مشاوره تصویری، می توانید زودترین زمان رزرو نوبت دکتر الناز کیادربندسری را مشاهده کنید.

آیا می‌توانم از دکتر الناز کیادربندسری مشاوره آنلاین دریافت کنم؟

در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین دکتر الناز کیادربندسری در بالای صفحه، امکان رزرو مشاوره آنلاین متنی، مشاوره آنلاین صوتی یا مشاوره تصویری را دارید.

آیا سایر بیماران از دکتر الناز کیادربندسری رضایت داشته اند؟

شما می‌توانید امتیاز سایر بیمارانی را که به دکتر الناز کیادربندسری مراجعه کرده‌اند، در بخش نظرات همین صفحه مشاهده نمایید.

هزینه ویزیت دکتر الناز کیادربندسری چقدر است؟

هزینه ویزیت دکتر الناز کیادربندسری با توجه به نوع نوبت یا مشاوره ای که از ایشان می گیرید متغیر است و پساز انتخاب نوع ویزیت خود، می توانید هزینه را مشاهده کنید.

چطور با پشتیبانی درمانکده ارتباط بگیرم؟

برای برقراری ارتباط با پشتیبانی، می‌توانید از چت آنلاین سایت استفاده کنید و یا با شماره 02137617000 تماس بگیرید.

پزشکان پیشنهادی درمانکده

درباره دکتر الناز کیادربندسری

دکتر الناز کیادربندسری متخصص مغز و اعصاب(نورولوژی) به شماره نظام پزشکی 128786 یکی از پزشکان تهران با سابقه کاری بیش از 17 سال است. برای اطلاع از نظرات سایر مراجعه‌کنندگان درباره این پزشک می‌توانید بخش نظرات را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای ارتباط با پشتیبانی درمانکده جهت دریافت راهنمایی درباره نوبت ثبت‌شده یا مشاوره برای انتخاب پزشک با شماره 02137617000 تماس بگیرید.
آدرس مطب دکتر الناز کیادربندسری: تهران - الهیه - مریم شرقی - پلاک ۴۷ - طبقه اول

تجربه دکتر الناز کیادربندسری

دکتر الناز کیادربندسری متخصص مغز و اعصاب(نورولوژی) است. تاکنون بیماران بسیاری با استفاده از خدمات آنلاین درمانکده به دکتر الناز کیادربندسری مراجعه کرده و از خدمات این پزشک راضی بوده‌اند. شما با استفاده از پلتفرم درمانکده می‌توانید از دکتر الناز کیادربندسری متخصص مغز و اعصاب(نورولوژی) به صورت اینترنتی نوبت یا مشاوره بگیرید. نوبت‌گیری اینترنتی در درمانکده به ۲ روش نوبت‌دهی آنلاین مطب پزشک برای مراجعه حضوری در زمان دلخواه شما و همین‌طور مشاوره آنلاین تلفنی، صوتی، متنی و ویدیویی انجام می‌شود. بیماران و مراجعین محترم می‌توانند بخش بزرگی از مسائل و راهنمایی‌های پزشکی خود را با دریافت مشاورۀ آنلاین پزشکی دریافت کنند؛ در واقع همیشه نیازی به مراجعۀ حضوری به مطب نیست و در بسیاری از موارد، مشاوره آنلاین تلفنی، متنی، صوتی یا تصویری با پزشک، راه‌حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک است.
مطالعه بیشتر