دکتر حسین نوری

دکتر حسین نوری

تهران
انتخاب نوع نوبت‌ گیری
راهنمایی
مشاوره متنی

120,000

تومان

از همین حالا تا ۴۸ ساعت دیگر
آنلاین

هنوز بیمارهای دکتر حسین نوری نظر خود را ثبت نکرده‌اند.

پرسش و پاسخ
مشاهده بیشتر
سوالات متداول

چگونه می‌توان از دکتر حسین نوری نوبت دریافت کرد؟

ابتدا نوع نوبت مورد نظر خود را از بین گزینه‌های نوبت حضوری، مشاوره صوتی، متنی و تلفنی انتخاب کنید. سپس تاریخ و ساعت مورد نظرتان را مشخص و فرم اطلاعات مراجعه‌کننده را پر کنید. بعد از پرداخت هزینه ویزیت به صورت آنلاین، نوبت شما ثبت نهایی می‌شود.

تخصص دکتر حسین نوری چیست؟

دکتر حسین نوری متخصص متخصص مغز و اعصاب(نورولوژی) است. بیماران بسیاری برای درمان فراموشی، میگرن و سردرد، مشکلات خواب، تشنج به این پزشک مراجعه کرده‌اند.

آیا سایر بیماران از دکتر حسین نوری رضایت داشته‌اند؟

امتیاز و نظرات بیمارانی را که به این پزشک مراجعه کرده‌اند، در بخش نظرات همین صفحه می‌توانید مشاهده کنید.

اولین نوبت خالی دکتر حسین نوری چه زمانی است؟

پس از انتخاب نوع نوبت از بین گزینه‌های ویزیت حضوری یا انواع مشاوره‌های آنلاین، تاریخ و ساعت اولین نوبت خالی پزشک به شما نمایش داده می‌شود.

هزینه ویزیت دکتر حسین نوری چقدر است؟

هزینه ویزیت با توجه به نوع نوبت یا مشاوره‌ای که دریافت می‌کنید متفاوت است. این هزینه در بخش مربوط به انتخاب نوع نوبت در ابتدای همین صفحه نمایش داده می‌شود.

آیا می‌توان از دکتر حسین نوری مشاوره آنلاین دریافت کرد؟

در صورت وجود امکان دریافت مشاوره از دکتر حسین نوری، گزینه‌های مشاوره متنی، مشاوره صوتی یا مشاوره تلفنی در بخش انتخاب نوع نوبت نمایش داده می‌شود.

چگونه می‌توان با پشتیبانی درمانکده ارتباط برقرار کرد؟

برای برقراری ارتباط با پشتیبانی، می‌توانید از چت آنلاین سایت استفاده کنید یا با شماره 02137617000 تماس بگیرید.

شماره تماس پشتیبانی
پزشکان پیشنهادی درمانکده

درباره دکتر حسین نوری

دکتر حسین نوری متخصص مغز و اعصاب(نورولوژی) به شماره نظام پزشکی 151336 یکی از پزشکان تهران با بیش از 5 سال سابقه کاری است. اگر در زمینه درمان یا پیشگیری از بیماری‌های فراموشی,میگرن و سردرد,مشکلات خواب,تشنج به کمک یک پزشک متخصص و باتجربه نیاز دارید، می‌توانید از خدمات دکتر حسین نوری استفاده کنید. تاکنون بیماران بسیاری با استفاده از خدمات آنلاین درمانکده به دکتر حسین نوری مراجعه کرده و از خدمات او راضی بوده‌اند. مراجعه‌کنندگان به تخصص و مهارت او در درمان بیماری‌ها 0.0 داده‌اند.
شما با استفاده از پلتفرم درمانکده می‌توانید از دکتر حسین نوری، متخصص متخصص مغز و اعصاب(نورولوژی) به صورت اینترنتی نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین بگیرید. نوبت‌گیری اینترنتی در درمانکده به ۲ روش نوبت‌دهی آنلاین مطب پزشک برای مراجعه حضوری در زمان دلخواه شما و همین‌طور مشاوره آنلاین صوتی، متنی و ویدیویی انجام می‌شود. بیماران و مراجعین محترم می‌توانند بخش بزرگی از مسائل و راهنمایی‌های پزشکی خود را با دریافت مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنند. در واقع همیشه نیازی به مراجعه حضوری به مطب نیست و در بسیاری از موارد، مشاوره آنلاین تلفنی، متنی، صوتی با تصویری با پزشک، راه‌ حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک است. برای اطلاع از نظرات مراجعه‌کنندگان درباره دکتر حسین نوری می‌توانید بخش نظرات را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای ارتباط با پشتیبانی درمانکده جهت دریافت راهنمایی درباره نوبت ثبت‌شده یا مشاوره برای انتخاب پزشک با شماره 02137617000 تماس بگیرید.
مطالعه بیشتر