لابیاپلاستی در تهران توسط دکتر ویدا یوسفیان

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

اولین قدم برای انجام عمل لابیاپلاستی انتخاب جراح متخصص و باتجربه در زمینه جراحی های زیبایی واژن است. لابیاپلاستی در تهران توسط دکتر ویدا یوسفیان که در حال حاضر یکی از بهترین جراحان زیبایی زنان در تهران می‌باشند، به بهترین نحو انجام می شود.

دکتر یوسفیان جراحی لابیاپلاستی را به هر دو روش لیزر و تیغ جراحی در کلینک خود واقع در شمال تهران انجام می دهند. ایشان از بهترین های جراحی زیبایی زنان با بیش از 15 سال تجربه و 1500 جراحی موفق می باشند.

کلینیک دکتر در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان 18 متری بالای داروخانه دکتر مشرف، مطهری ، پلاک 168 واقع است. تلفن مطب ایشان : 02122074065

درباره دکتر ویدا یوسفیان جراح لابیاپلاستی

اولین دغدغه برای کسانی که اقدام به جراحی لابیاپلاستی کرده اند انتخاب پزشک و جراح متخصص و باتجربه در این زمینه است.

دکتر ویدا یوسفیان از قدیمی ترین جراحان و متخصصان زنان در تهران می باشند. ایشان دارای بالاترین مدرک موجود در جراحی زنان یعنی بورد تخصصی جراحی زنان ، زایمان ، نازایی و ….می باشند. دکتر یوسفیان عضو جامعه جراحان با بیش از 1500 جراحی موفق در زمینه های لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، لیزردرمانی و تزریق ژل و چربی به واژن هستند.

همچنین ایشان مدرس کلیه جراحی های زیبایی زنان به متخصصین موفق در ایران هستند. بنابراین دکتر یوسفیان از بهترین های جراحی لابیاپلاستی و مناسب ترین انتخاب برای کسانی که قصد عمل لابیاپلاستی را دارند می باشند.

جراحی لابیاپلاستی در تهران

بعضی از خانم ها از ظاهر ناحیه تناسلی خود رضایت کافی ندارند و یا دچار مشکلاتی می شوند. به همین دلیل خواستار جراحی لابیاپلاستی می شوند؛ اما این جراحی برای همه افراد مناسب نیست . این افراد کاندیدای مناسبی برای عمل لابیاپلاستی نیستند و باعث می شود دچار مشکلات متعددی شوند به همین منظور نمی توانند این جراحی را انجام دهند. اما به طور کلی خانم ها برای انجام لابیاپلاستی باید برای مشاوره به بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران مراجعه کنند تا بدانند که کاندید مناسبی برای انجام لابیاپلاستی هستند یا خیر.

بهترین دکتر لابیاپلاستی و بهترین پزشک زیبایی زنان در تهران باید شرایط لازم را برای رضایت افراد داشته باشد و بتواند رضایت کامل و کافی به افراد بدهد. بهترین دکتر لابیاپلا ستی باید باتجربه باشد و هزینه ی با صرفه ای برای افراد در نظر بگیرد.

افراد نباید برای پرداخت هزینه کم تر به کلینیک های نا معتبر مراجعه کنند زیرا ممکن است دچار مشکلات و عوارضی شوند که جبران آن امکان پذیر نباشد.

بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران با داشتن تخصص و مهارت کافی می تواند لابیای مینور بزرگ، هم اندازه نبودن لابیا و همچنین تیرگی لابیا را از بین ببرد اما برای انتخاب بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران بایستی تحقیقات بسیاری انجام دهید زیرا ناحیه تناسلی عضوی حساس می باشد.

بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران از ویژگی های بسیاری برخوردار است که همه افراد باید این ویژگی ها را مورد بررسی قرار دهند. از جمله ویژگی های بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران عبارت اند از:

  • مقرون به صرفه بودن هزینه
  • داشتن تجربه بالا
  • تعداد دفعات انجام جراحی
  • داشتن مجوز و مدرک پزشکی معتبر

دکتر ویدا یوسفیان با توجه به شرح حال بیمار و نوع مشکل بزرگی لابیای مراجعه کننده،روش مناسب برای جراحی را انتخاب و انجام می دهد.ک می کند تا اعتماد به نفس خانم ها در حین رابطه جنسی افزایش یابد. خانم ها برای انجام لابیا پلاستی باید بهترین دکتر لابیاپلا ستی را انتخاب کنند تا دچار مشکلات و عوارض جانبی پس از عمل نشوند.

لابیاپلاستی با لیزر در تهران

دکتر ویدا یوسفیان از روشی کم تهاجم که همان لابیاپلاستی با لیزر می باشد استفاده می کند که دوره نقاهت و درد و خونریزی کمتری دارد. قیمت بهترین جراحی لابیاپلاستی با توجه به کیفیت و نوع جراحی ، پزشک متخصص و کلینیک متفاوت است.

با توجه به تعداد بسیار زیاد دکتر متخصص زنان در تهران ، بهتر است برای انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی دقت کنید. چراکه میزان تجربه یا سابقه کاری و تبحر و مهارت بالای یک جراح زیبایی زنان یکی از مواردی است که باید به آن بسیار توجه کنید، زیرا اغلب دیده شده که افرادی که توسط جراحانی که تجربه کمتری دارند و مهارت کافی در زمینه جراحی ندارند، جراحی شده اند، گرفتار عوارض ناخواسته و جبران نشدنی گشتند.

ناحیه تناسلی بانوان یکی از عضوهای حساس و مهم برای خانم ها می باشد بنابراین انتخاب بهترین دکتر زیبایی زنان در تهران می تواند نقش مهمی در نتیجه این جراحی داشته باشد.
پزشک متخصص و باتجربه در زمینه عمل لابیاپلاستی با داشتن تبحر و مهارت بالا ریسک جراحی را پایین می آورد؛ زیرا پزشکی که تمامی دوره های فلوشیپی را گذرانده باشد از دانش بالایی برخوردار است. دکتر متخصص لابیاپلاستی قبل از انجام عمل و بعد از انجام عمل اقداماتی را انجام می دهد و رعایت های لازمی را به شما گوش زد می کند. انجام این موارد کاملا ضروری و پر اهمیت می باشد.

دیگر خدمات دکتر ویدا یوسفیان

همان طور که گفته شد دکتر ویدا یوسفیان از قدیمی ترین و باتجربه ترین متخصصان زنان در تهران می باشد که عمل های زیبایی بسیاری در زمینه ی زیبایی واژن انجام داده است. خدماتی که در کلینیک ایشان انجام می شود شامل موارد زیر است :

  • لیزر واژن برای تنگی
  • لیزر واژن برای سفید کردن
  • درمان واژینیسموس
  • واژینوپلاستی
  • prp
  • درمان زگیل تناسلی
  • تزریق چربی به واژن
  • تزریق ژل به واژن
ارسال سؤال

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *