اجاره خودرو در تهران با کافه رنت

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

امروزه بسیاری از افراد از خدمات اجاره خودرو به منظور بدست آوردن تجربه ای بیادماندنی از خودرو های مورد نظرشان استفاده می کنند و در صورتی که شما هم به دنبال استفاده از چنین خدماتی هستید، یک لیست قیمت اجاره ماشین که دارای قیمت های منصفانه و در عین حال خدمات مناسبی هم باشد می تواند اهمیت بالایی داشته باشد. بدین ترتیب بهتر است ابتدا به یک لیست مناسب از قیمت ها توسط شرکت کافه رنت دسترسی داشته باشید تا خود با مقایسه قیمت ها در کنار خدمات ویژه این شرکت به یکی از بهترین خدمات اجاره خودرو در سطح کشور دسترسی پیدا کنید.

لیست قیمت اجاره ماشین

نوع خودروحداقل زمان اجارهودیعه ضمانتقیمت
سانتافه نیو (ویژه)1 روز50 میلیون تومان1 تا 5 روز: 2300000 تومان روزانه
کیا سراتو (ویژه)1 روز30 میلیون تومان1 تا 5 روز: 1250000 تومان روزانه
سمند LX3 روز15 میلیون تومان3 تا 14 روز: 900000 تومان روزانه
بیش از 14 روز: 850000 تومان روزانه
پژو 2063 روز15 میلیون تومان3 تا 14 روز: 890000 تومان روزانه
بیش از 14 روز: 850000 تومان روزانه
شاهین3 روز20 میلیون تومان3 تا 14 روز: 1100000 تومان روزانه
بیش از 14 روز: 1000000 تومان روزانه
رنو ال 90 اتومات3 روز15 میلیون تومان3 تا 14 روز: 1150000 تومان روزانه
بیش از 14 روز: 1100000 تومان روزانه
پژو پارس3 روز15 میلیون تومان3 تا 14 روز: 990000 تومان روزانه
بیش از 14 روز: 950000 تومان روزانه
هیوندای توسان (ویژه)1 روز50 میلیون تومان1 تا 5 روز: 1850000 تومان روزانه
پژو 2073 روز1000000 تومان3 تا 14 روز: 1050000 تومان روزانه
بیش از 14 روز: 1000000 تومان روزانه

همانطور که مشاهده کردید لیست قیمت اجاره ماشین توسط کافه رنت دارای خودرو های متنوع ایرانی و خارجی لوکس بسیاری بوده که همگی با شرایط ویژه و خدمات بسیار مناسب به مشتریان ارائه داده می شوند. لازم به ذکر است که این جدول تنها بخش کوچکی از خودرو های متنوع ارائه شده توسط این شرکت می باشد و شما عزیزان می توانید برای انتخاب خدمات مورد نظر خود، نوع بیمه و همچنین آشنایی با انواع عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی تمام شده برای شما از طریق راه های ارتباطی شرکت نسبت به رزرو و دریافت خودرو در محل مورد نظرتان اقدام بفرمایید تا تجربه ای دلنشین را بدست آورید.

اجاره خودرو

در شرایط فعلی و با توجه به قیمت بالای خودرو های مختلف و بخصوص خودرو های لوکس، اجاره خودرو به امری بسیار رایج و پرطرفدار تبدیل شده است. بسیاری از افراد به علت برگزاری مراسم های مختلف و ویژه، جلسات کاری مهم و حتی سفر های تفریحی از اجاره خودرو های مختلف استفاده می کنند و در عین حال حتی هنگامی که شما به فکر خرید خودرو های لوکس باشید می توانید برای بدست آوردن تجربه رانندگی پیش از خرید و آشنایی با ویژگی های مختلف خودرو نسبت به اجاره آن اقدام نمایید. شرکت کافه رنت هم به همین منظور دست بکار شده و با ارائه خدماتی بی نظیر در کنار پشتیبانی و مشاوره با کیفیت بالا می تواند خدمات مناسبی را با توجه به نظرات مشتریان مختلف ارائه دهد. این شرکت دارای سابقه بالایی در زمینه اجاره انواع خودرو های داخلی و خارجی بوده و می تواند در بازه های قیمتی گوناگون در محل مورد نظر و یا درب شرکت نسبت به ارائه خودروی انتخاب شده اقدام نموده و در نهایت هم تجربه مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد. وقتی بحث اجاره خودرو در میان باشد، توجه به مواردی همچون انتخاب راننده و نوع بیمه از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همچنین بسیاری از شرکت ها مبالغ ودیعه بسیار بالایی را به شما پیشنهاد می دهند، اما شرکتی می تواند خدمات مناسب تری را ارائه دهد که علاوه بر قیمت متعادل و مبالغ ودیعه معقول، رانندگانی باسابقه و آشنا با تشریفات برگزاری مراسم را به شما پیشنهاد کرده و بیمه معتبر و کاملی را برایتان فراهم نموده باشد. بحث وضعیت فنی و سلامت خودرو های هر شرکت نیز از جمله موارد مهم در هنگام عقد قرارداد می باشد که شرکت کافه رنت سلامت فنی خودرو های تحت اختیار خود را به صورت کامل برای شما تضمین نموده و نظرات مشتریان پیشین شرکت نیز گویای این امر می باشند. همچنین بازه قیمتی خودرو ها دارای گستردگی بسیار مناسبی از انواع خودرو های لوکس گرفته تا انواع خودرو های اقتصادی تحت مالکیت خود شرکت بوده و در نتیجه در کمترین زمان ممکن و در موعد مقرر شده به شما تحویل داده خواهد شد. در نتیجه بهتر است همین حالا دست بکار شده و با مقایسه لیست قیمت های کافه رنت با سایر شرکت های قعال در زمینه اجاره خودرو بهترین تصمیم ممکن را برای خود اتخاذ نموده و در ادامه هم با انتخاب صحیح نوع خودرو و مدت زمان اجاره، بهترین تجربه را رقم بزنید.

اجاره خودرو در تهران

اگر شما هم در کلان شهر تهران زندگی می کنید، حتماً با اهمیت بسیار بالای وسیله حمل و نقل مناسب آگاه هستید. یکی از بهترین راه های در اختیار داشتن خودرو هم، اجاره خودرو در تهران می باشد که به بهترین و مقرون بصرفه ترین شکل ممکن خودروی مورد نظرتان را در اختیارتان قرار خواهد داد. در روش اجاره خودرو شما خودروی مورد نظر را با قیمت بسیار مناسب تر به نسبت خرید خودرو در اختیار خواهید داشت و در عین حال نیز می توانید خودرو های بسیار لوکس تری را برای مدت زمانی معین در اختیار داشته باشید. در این راستا شرکت کافه رنت همواره گزینه های بسیار زیاد از انواع خودرو های لوکس داخلی و خارجی را در اختیار شما قرار داده است و قیمت های تمامی این خودرو ها نیز به شیوه ای کاملاً منصفانه عرضه می شوند. علاوه بر پشتیبانی و تحویل به موقع 24 ساعته خودرو ها، امدادرسانی در کمتر از 30 دقیقه و امکان تعویض خودرو نیز برای شما عزیزان فراهم آورده شده است و بدین ترتیب با توجه به نوع بیمه انتخاب شده خیال شما از این بابت کاملاً آسوده خواهد بود. برای اجاره خودرو در تهران در کافه رنت به مدارکی همچون گواهینامه رانندگی، انواع مدارک شغلی، ودیعه با توجه به نوع خودرو، مدارک شناسایی و سایر مدارک لازم با توجه به نوع خودرو نیاز خواهید داشت اما به شما اطمینان خواهیم داد که با ارائه مدارک درخواستی به یکی از راحت ترین شیوه های ممکن و همچنین در زمانی بسیار کوتاه خودرو در اختیار شما عزیزان خواهد بود. یک شرکت معتبر همچون کافه رنت همواره در قرارداد ارائه شده به مشتری تمامی بند های موجود را به صورت واضح ذکر خواهد کرد. در نتیجه در قراردادی که با شرکت امضاء می کنید به تمامی نکات از قبیل اطلاعات طرفین قرارداد، مدت زمان مورد نظر اجاره خودرو، کیلومتر مازاد، تاریخ شروع و پایان قرارداد، اطلاعات شخصی و بسیاری از موارد مورد نیاز پرداخته و همچنین کارشناسان ما به ساده ترین شکل ممکن تمامی درباره هر یک از بند های قرارداد راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد. تنها کافی است با استفاده از امکان رزرو و اجاره آنلاین خودرو، قیمت هر یک از خودرو ها را با توجه به لیست قیمت ها مقایسه نموده و با توجه به هدف و بودجه بهترین گزینه ممکن را برگزینید تا شما هم با مشاهده خدمات بی نظیر کافه رنت به یکی از مشتریان دائمی این شرکت تبدیل شوید.

2 سؤال
ارسال سؤال

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *