پارسا طب توزیع کننده انواع پانسمان های تخصصی درمان زخم برای جلوگیری از قطع پا

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

بسیاری از انواع زخم ها نیازمند دریافت پانسمان و دیگر محصولات درمانی هستند. پانسمان، به منظور پوشاندن بستر زخم برای جلوگیری از آسیب دیدن، ورود آلودگی ها و فراهم آوردن بستری مناسب برای التیام استفاده می شود. در مقابل پانسمان های سنتی که تنها سطح زخم را می پوشانند، گروهی از پانسمان های تخصصی از طریق ایجاد رطوبت مناسب و حتی اعمال مواد آنتی باکتریال و یا مکمل ها، به درمان مستقیم زخم نیز کمک می کنند. زخم های مزمن از جمله زخم بستر، زخم های دیابتی، زخم های وریدی، زخم های جراحی باز و تروماتیک نیاز به استفاده از این پانسمان ها دارند. در انتخاب پانسمان زخم، عواملی از جمله نوع زخم و شدت آن، محل آن و قیمت پانسمان زخم اهمیت دارد.

انواع پانسمان و محصولات درمان زخم در پارسا طب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی محصولات درمان زخم نیز پیشرفته تر شده و به درمان سریعتر و راحت تر زخم ها کمک می کنند. محصولاتی نظیر انواع پانسمان های نوین، آنتی سپتیک ها، محصولات بند آورنده ی خونریزی که برای درمان زخم یا کمک به مدیریت آن تهیه شده اند. پانسمان های تخصصی چون پانسمان ها بر پایه نانوذرات نقره، پانسمان های درمانی عسل، پانسمان های فراهم کننده رطوبت زخم، پانسمان ها با قدرت جذب بالا برای زخم های دارای اگزودا و دیگر انواع پانسمان، از جمله پانسمان های موجود در پارساطب هستند که از برند های شناخته شده دنیا، در اشکال و اندازه های مختلف فراهم شده اند.

درباره ی پارسا طب

فروشگاه اینترنتی پارساطب به منظور آگاهی رسانی و بالابردن سطح دانش جامعه در زمینه ی سلامتی و مراقبت از زخم ها فعالیت خود را شروع کرد. سپس به منظور آسایش، اطمینان و راحتی بیشتر افرادی که نیاز به محصولات درمانی دارند، بسیاری از این محصولات را فراهم کرد. تیم تخصصی از کارشناسان در زمینه ی زخم ها و محصولات روز پزشکی، همواره در تلاش اند تا با درنظر گیری نیازهای جامعه بخصوص افراد با مشکلات سلامتی، محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را در زمینه ی درمان زخم ها فراهم کنند. محصولات درمان زخم شامل انواع پانسمان های نوین و وکیوم تراپی زخم می باشد.

کلیه ی محصولات برای تمام هم میهنان در سراسر کشور، حتی نقاط دورافتاده که دسترسی به محصولات درمانی دشوار تر است در سریعترین زمان و با تضمین کیفیت کالا ارسال می شوند. برای اطلاع از قیمت پانسمان زخم، نحوه ی استفاده از پانسمان ها و هم چنین تهیه ی محصولات، به وبسایت پارساطب مراجعه کنید.

محصولات استومی

جراحی استومی شامل ایجاد یک مسیر جدید برای دفع مواد زائد بدن (مدفوع و ادرار) است. بسیاری از افراد ممکن است به دلایلی چون مشکلات روده، التهاب روده، سرطان ها، یا حتی بی اختیاری در مدفوع و ادرار نیاز به استومی داشته باشند. لازم است تا مواد از طریق استوما (سوراخ ایجاد شده در بخش بیرونی بدن) دفع شوند و بدین منظور، کیسه های استومی ساخته شده اند. کیسه های استومی انواع مختلفی دارند که بسته به شرایط و راحتی بیمار می توان از انواع مختلف آن استفاده کرد. علاوه بر کیسه استومی، برخی محصولات دیگر نظیر چسب پایه نگهدارنده، خمیر استومی و یا اسپری های ضدعفونی کننده و اسپری یا کرم محافظ و کمربند استومی نیز لازم اند. در پارساطب، انواع مختلف کیسه های استومی از برند های خارجی و ایرانی، خمیر استومی، چسب نگهدارنده و هر محصول دیگری که افراد با استومی نیاز دارند بصورت یکجا فراهم شده است.

با خرید اینترنتی از پارساطب می توانید تمامی محصولات را به صورت یکجا و به آسانی تهیه کنید. هم چنین می توانید محصولات مختلف با قیمت ها و ویژگی های متفاوت را با یکدیگر مقایسه کنید. انواع کیسه های استومی یک تکه یا دوتکه، خمیر استومی، چسب پایه نگهدارنده، اسپری و کرم محافظ، پودر استومی، اسپری سیلیکون پاک کننده، کمربند استومی و … از جمله محصولات قابل تهیه در بخش استومی فروشگاه پارساطب هستند.

محصولات وکیوم تراپی زخم

درمان با فشار منفی یا وکیوم تراپی، یکی از روش های درمانی موثر برای کمک به التیام سریعتر بسیاری از زخم هاست. پزشکان برای درمان زخم های نکروزه، زخم های عفونی یا زخم هایی که روند درمان آن ها کند است، ممکن است این روش را تجویز کنند. وکیوم تراپی زخم توسط دستگاهی مخصوص با قابلیت ساکشن انجام می شود و نیازمند برخی تجهیزات جانبی است. از جمله پانسمان های فوم سیاه و سفید، پانسمان فیلم، مخزن وکیوم تراپی، لوله، خط کش و غیره. تمامی محصولات وکیوم تراپی را می توانید به صورت مجزا یا به صورت کیت وکیوم تراپی، در پارساطب تهیه کنید.

ارسال سؤال

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *