پارسا بیوتی مرکز تخصصی خدمات زیبایی و درمانی

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

کلینیک زیبایی پارسا بیوتی، یکی از معتبرترین مراکز زیبایی است که خدمات تخصصی در این زمینه را به زیباجویان، ارائه می‌دهد. این کلینیک، می‌تواند به زیباجویان کمک کند تا گامی مفید و مؤثر در جهت بهبودی زیبایی خود، بردارند. زیبایی، یک احساس ذاتی است که در تمامی انسان‌ها وجود دارد و پرورش آن، می‌تواند حس خوبی را در افراد به وجود بیاورد.

یکی از خدمات تخصصی پارسا بیوتی، پروتز سینه است. اندام زنان، دارای برجستگی‌هایی است که می‌توانند بر زیبایی، اثرات زیادی داشته باشند. برخی از زنان، به‌صورت ژنتیکی، بافت سینه کمی دارند یا در اصطلاح عموم، سینه‌هایشان کوچک است. برخی نیز به دلیل بیماری یا ابتلا به سرطان، بافت سینه خود را از دست می‌دهند و همین امر، سبب می‌شود که به دنبال روش‌های جبرانی برای این مشکل خود باشند.

پروتز سینه در کلینیک زیبایی پارسا

پروتزهای سینه، بافت‌هایی از جنس‌های مختلف ازجمله، سیلیکون، هستند که در پشت پستان‌ها قرار داده می‌شوند. این ایمپلنت‌ها، در سایزهای متفاوتی وجود دارند و می‌توانند اندازه پستان را تا یک فنجان، تغییر دهند. این پروتزها، سینه‌ را به حالت برجسته و رو به بالا، نگه می‌دارند و باعث می‌شوند اندام زنان، تغییرات زیادی را تجربه کند و زیبا شود. سایز پروتز، با توجه به سلیقه و درخواست شخصی زیباجو و ویژگی‌های اندام او، انتخاب می‌شود. بهتر است بدانید که در زمان انتخاب پروتز، باید به موارد متعددی توجه داشت و توصیه می‌شود زیباجویان، به پیشنهادهای پزشکان کلینیک پارسا بیوتی، توجه داشته باشند.

باور اشتباهی که در میان عموم وجود دارد، این است که پروتز، همان لیفت سینه است. لیفت سینه، به عملیاتی گفته می‌شود که طی آن، بافت سینه رو به بالا کشیده می‌شود و سینه حالت رو به بالا و زیبایی پیدا می‌کند. اما توجه داشته باشید که هیچ ایمپلنتی، وارد سینه نمی‌شود و ممکن است سینه، حالت سربالایی را در هنگامی‌که از پروتز استفاده می‌شود، نداشته باشد. لیفت سینه، عملی است که نیاز به تمدید ندارد. اما پروتز، با توجه به قرارگیری جسم اضافی در داخل سینه، نیاز به چکاب پزشک دارد.

با توجه به این مسئله که امروزه هر دو روش زیبایی، موردتوجه بانوان قرارگرفته است، پارسا بیوتی، خدمات تخصصی ماموپلاستی و لیفت سینه را نیز به زیباجویان ارائه می‌دهد. زیباجویان می‌توانند با مشاورین این کلینیک در تماس باشند و مشاوره‌های تخصصی را از پزشکان، دریافت کنند.

پروتز سینه در کلینیک پارسا بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان هزینه دارد. (۱۴۰۳)

آیا باید پس از مدتی، پروتز را تعویض کنیم؟

یکی از سؤالاتی که همواره پرسیده می‌شود، در این مورد است که آیا پروتز سینه، نیاز به تعویض دارد یا یک عمل جراحی همیشگی و دائمی است؟! همان‌طور که اشاره کردیم، در طی این عمل، پروتز، درون بافت سینه جایگذاری می‌شود و یک جسم خارجی، در سینه به وجود می‌آید. بنابراین، پروتز با بافت‌های بدن، ساختار یکسانی ندارد و طول عمر مشخصی دارد. این پروتز، با توجه به موادی که در تولید آن به‌کاررفته است و برند سازنده آن، بین 10 تا 15 سال، ماندگاری دارد. پس از گذشت این مدت، دوباره باید جراحی صورت گیرد و پروتز از بافت سینه، خارج شود و با پروتز جدید، جایگذاری شود. تمامی پروتزهایی که در پارسا بیوتی به‌کاربرده می‌شوند، باکیفیت هستند و از برندهای معتبر و قابل‌اعتماد، تهیه می‌شوند.

کاشت ابرو و مو در پارسا بیوتی

در کنار پروتز سینه، پارسا بیوتی، خدمات تخصصی دیگری را نیز به زیباجویانش ارائه می‌دهد. یکی از خدماتی که این روزها موردتوجه قرارگرفته است و افراد زیادی به دنبال آن هستند، کاشت مو است. برای کاشت مو، رعایت برخی از نکات، بسیار مهم است و افرادی که این فعالیت را انجام می‌دهند، باید تخصص کافی داشته باشند. مجموعه پارسا بیوتی، با افتخار اعلام می‌کند تمامی پزشکانی که درزمینه کاشت مو، با این مجموعه همکاری دارند، دانش و تخصص کافی دارند و از به‌روزترین ابزارها در این فرایند، بهره می‌برند.

همچنین، این مجموعه، خدمات تخصصی دیگری نظیر کاشت ابرو و کاشت ریش را نیز برای زیباجویانش در نظر گرفته است. درنتیجه، کسانی که می‌خواهند از خدمات تخصصی این مجموعه استفاده کنند، می‌توانند با کارشناسان این مرکز در تماس باشند و مراحل دریافت نوبت را پشت سر بگذارند.

جراحی بینی، یکی از تخصص‌های مجموعه پارسا

جراحی بینی، ازجمله جراحی‌های زیبایی است که بسیار موردتوجه زیباجویان قرارگرفته است. اما برخی از افراد، ترس زیادی از انجام این جراحی دارند و دلیل اصلی آن، نمونه‌های ناموفقی است که توسط پزشکان غیرمتخصص، صورت گرفته است. درصورتی‌که به مراکز معتبری مانند، پارسا بیوتی، مراجعه کنید، هرگز با این مشکلات، مواجه نخواهید شد.

در این مجموعه تاکنون، بیش از 5000 عمل جراحی موفق، صورت گرفته است. درنتیجه، زیباجویان می‌توانند اعتماد کاملی به این مجموعه داشته باشند. همچنین، زیباجویان می‌توانند با تعیین وقت قبلی، به کلینیک مراجعه کرده و از زیباجویانی که این عمل را انجام داده‌اند، مشورت بگیرند. درنهایت، می‌توانند بهترین تصمیم را برای عمل جراحی بینی خود، بگیرند.

خدمات جوان‌سازی پوست

شاید بتوان گفت که در کنار پروتز سینه و عمل جراحی بینی که از عمل‌های بسیار پرطرفدار به شمار می‌روند، خدمات جوان‌سازی پوست، یکی دیگر از اقدامات زیبایی بسیار پرطرفدار است. پوست، یکی از ارگان‌های مهم در بدن است که نه‌تنها به حفظ سلامتی و جلوگیری از ورود میکروب‌ها و آلودگی‌ها به بدن، کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در زیبایی دارد. افرادی که دارای پوست صاف و زیبایی هستند، معمولاً اعتمادبه‌نفس بیشتری دارند. این مرکز، خدمات زیر را در حوزه جوان‌سازی پوست، به متقاضیان خود، ارائه می‌دهد:

  • هایفوتراپی
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • فیشیال صورت

لیزر موهای زائد در کلینیک پارسا

پارسا بیوتی، مفتخر است که به‌تمامی زیباجویان اعلام کند، این مجموعه، مجهز به دستگاه‌های لیزر به‌روز است و می‌تواند خدمات لیزر موهای زائد را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهد. بهتر است بدانید لیزر موهای زائد، یک فعالیت کاملاً تخصصی است و اگر اپراتورهای انجام دهنده‌ این فرایند، تخصص کافی در این زمینه را نداشته باشند، ممکن است به پوست مراجعه‌کننده، آسیب برسانند و یا حتی با لیزر اشتباه، منجر به ازدیاد موهای زائد بدن شوند. شما در این کلینیک، می‌توانید بهترین خدمات را درزمینه لیزر موهای زائد، دریافت کنید.

دریافت مشاوره قبل از انجام عمل زیبایی و خدمات جوان‌سازی پوست

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده است نام پارسا بیوتی، به یک نام معتبر تبدیل شود، توجه به نیازهای مشتریان است. بهتر است بدانید که هر زیباجویی، نیاز ویژه‌ای دارد و هرگز نمی‌توان یک روش کلی را برای تمامی زیباجویان به‌کار برد. درصورتی‌که نسخه یکسانی برای افراد مختلف در نظر گرفته شود، مشکلاتی که در بسیاری از کلینیک‌های نامعتبر، شاهد آن‌ها هستیم، برای زیباجویان رخ می‌دهد و گاهی ممکن است، سلامت آن‌ها را برای همیشه تحت تأثیر قرار دهد.

پارسا بیوتی، این نیاز را به خوبی شناسایی کرده است و خدمات مشاوره رایگان قبل از عمل جراحی یا روش‌های زیباسازی و جوان‌سازی پوست را در نظر گرفته است. فرقی ندارد که شما در کدام زمینه، نیاز به کمک دارید، مهم این است که کارشناسان این کلینیک، نیاز شما را شناسایی می‌کنند و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

این مسئله، سبب می‌شود که تمامی افرادی که به این کلینیک مراجعه می‌کنند، حس خوبی داشته باشند و در پایان، این کلینیک را با رضایت کامل، ترک کنند. این موضوع، دقیقاً همان چیزی است که پارسا بیوتی، به آن مفتخر است و در تمامی این سال‌ها، توجه ویژه‌ای به آن داشته است و تمامی خدماتش را همراه با مشاوره و اطلاع‌رسانی به زیباجو، انجام داده است.

پارسا بیوتی؛ بهترین کلینیک برای انجام اقدامات زیبایی

تا به اینجا تلاش کردیم در رابطه با خدمات متنوعی که در پارسا بیوتی ارائه می‌شود، صحبت کنیم. یکی از خدماتی که توسط این کلینیک ارائه می‌شود، پروتز سینه است. این پروتز، درواقع بافت سیلیکونی است که درون سینه، جایگذاری می‌شود و باعث می‌شود که سینه، حالت برجسته به خود بگیرد. البته، خدمات این مجموعه، بسیار گسترده است و خدمات دیگری ازجمله، جراحی بینی و خدمات جوان‌سازی پوست نیز در این کلینیک، انجام می‌شوند. پارسا بیوتی، ازجمله کلینیک‌های معتبری است که خدمات زیبایی خود را با بالاترین کیفیت، ارائه می‌دهد. تمامی پزشکانی که در این مرکز حضور دارند، همگی تجربه کافی دارند و حضور گسترده زیباجویان، حاکی از قابل‌اعتماد بودن این مجموعه است.

ارسال سؤال

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *