طراحی سایت پزشکی توسط پرشیا تکنولوژی

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

ارائه خدمات پزشکی به طور مداوم توسط پزشکان در کلینیک‌ها , مطب‌ها انجام می‌شود. با توجه به اینکه شناخت پزشکان برای اغلب افراد صرفاً از طریق معرفی صورت می‌گیرد، پزشکان نمی‌توانند از این طریق خودشان را به مشتریان دیگری که از حضور آن‌ها در موقعیت جغرافیایی مد نظر مطلع نیستند معرفی کنند.

یکی از روش‌هایی که به پزشکان و کلینیک‌های درمانی برای جذب مراجعین بیشتر و ارائه خدمات بهینه کمک می‌کند، دریافت طراحی سایت پزشکان از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات مانند پرشیا تکنولوژی است.

امکانات مهم سایت‌های پزشکی و کلینیک

در طراحی سایت پزشکان و کلینیک این امکان برای پزشک یا مراکز درمانی وجود دارد که مواردی مانند سابقه فعالیت و رزومه خودشان را در اختیار مراجعینشان قرار دهند. همچنین این وب‌سایت‌ها فرصت گفتمان و ارتباط دوطرفه بین پزشکان و کلینیک‌ها و مراجعین را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم می‌کنند. به طور کلی، امکاناتی که با طراحی سایت پزشکی با نوبت دهی آنلاین یا سایت‌های خبری پزشکی می‌توانید از آن‌ها برخوردار شوید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه رزومه و دستاوردهای پزشک یا مرکز درمانی
  • امکان نوبت دهی آنلاین به مراجعین
  • ارائه اطلاعات ضروری درباره بیماری‌ها و خدمات درمانی به صورت آنلاین به مراجعین
  • معرفی پزشکان فعال در مراکز درمانی مختلف
  • امکان امتیازدهی به پزشکان و ثبت نظرات درباره آن‌ها
  • امکان معرفی خدمات درمانی جدید ارائه شده در محل
  • اطلاع‌رسانی درباره اخبار و رویدادها و مواردی مانند تعطیلات مرکز درمانی

مزیت‌های طراحی سایت پزشکی توسط پرشیا تکنولوژی

با وجود اینکه مدت زیادی از زمان ارائه خدمات آنلاین درمانی می‌گذرد، اما هنوز هم پزشکان زیادی وجود دارند که با مزیت‌های کلی طراحی سایت پزشکی آشنا نیستند. بنابراین، در قدم اول برای اینکه پزشکان و مراکز درمانی فعال بتوانند خدمات خودشان را به صورت آنلاین به مراجعینشان ارائه کنند، شناخت مزیت‌های طراحی سایت پزشکی نیز ضروری خواهد بود. از جمله مزایایی که طراحی سایت‌های درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره رایگان توسط متخصصان پرشیا تکنولوژی
  • کمک به برند سازی مراکز درمانی و پزشکان و افزایش تعداد مراجعان آن‌ها
  • امکان افزایش اعتبار مراکز درمانی و پزشکان و جذب مراجعین جدید
  • صرفه‌جویی در هزینه و زمان پزشکان و مراجعین
  • امکان ارائه خدمات بهینه به مراجعین در طول شبانه‌روز
  • امکان ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مراجعین و پاسخ‌دهی به سؤالات آن‌ها
  • شرایط تشکیل پرونده اینترنتی و ارائه خدمات پزشکی به صورت آنلاین
  • امکان رزرو نوبت آنلاین و پیشگیری از ازدحام و شلوغی مراکز درمانی و مطب
  • امکان ارسال پیامک به متقاضیان و اطلاع‌رسانی شرایط نوبت دهی، وضعیت پرونده به آن‌ها

هزینه طراحی سایت پزشکی

 تخمین هزینه طراحی سایت پزشکی با پرشیا تکنولوژی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به کاربرپسند بودن سایت پزشکی، امکان رزرو نوبت آنلاین، وجود امکان پرداخت هزینه و رزرو نوبت آنلاین، ارائه مطالب علمی درباره بیماری‌ها، داروها و سایر موارد، امکان شرایط تشکیل پرونده آنلاین برای مراجعین اشاره کرد.

برای مشاوره رایگان و دریافت هزینه طراحی سایت پزشکی توسط پرشیا تکنولوژی با شماره 09174332429 تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید.

هر کدام از این موارد در کنار امکاناتی مانند واکنش‌گرا بودن وب‌سایت و امکان نمایش آن در موبایل می‌تواند هزینه طراحي سايت پزشكي را تغییر دهد؛ بنابراین جهت تخمین دقیق هزینه طراحی سایت دندانپزشکی، پزشکی و کلینیک لازم است که با شرکت طراحی سایت مشورت کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

نکات انتخاب شرکت طراحی سایت پزشکی

برای اینکه خدمات طراحی سایت کلینیک یا پزشکی را به یک متخصص در این زمینه واگذار کنید، لازم است که مواردی مانند امکان طراحی سایت پزشکی با وردپرس یا کد نویسی اختصاصی را بررسی کنید. در صورتی که نیاز به طراحی سایت نوبت دهی پزشکان دارید، یا اینکه امکانات ویژه‌ای برای وب‌سایت خودتان در نظر گرفته‌اید، با شرکت طراحی سایت پرشیا تکنولوژی به شمراه 09174332429 تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید.

سابقه و رزومه شرکت طراحی سایت، قیمت و هزینه‌ای که برای وب‌سایت‌های پزشکی در نظر می‌گیرد و کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی از دیگر موارد مؤثر برای واگذاری پروژه طراحی سایت پزشکی خواهد بود. اگر شرکتی را انتخاب کنید که سال‌های زیادی است در این زمینه فعالیت می‌کند، رزومه قابل قبولی دارد و کیفیت سایت‌های پزشکی طراحی شده توسط این مرکز مناسب است، از بابت اینکه سایتتان با بهترین کیفیت و در زمان‌بندی مناسب آماده می‌شوند راحت خواهد بود.

بنابراین پس از برون‌سپاری طراحی سایت پزشکی می‌توانید با برنامه‌ریزی کارهای مربوط به تبدیل خدمات حضوری به آنلاین را انجام دهید و شاهد افزایش تعداد مراجعینتان و جلب رضایت آن‌ها به بهترین نحو باشید.

طراحی سایت پزشکی را به چه شرکتی بسپاریم؟

طراحی یک وب‌سایت پزشکی نیازمند تخصص و دقت بالاست بنابراین انتخاب شرکت مناسب برای انجام این کار مهم است تا بتوانید یک حضور آنلاین فعال داشته باشید. شرکت طراحی سایت باید یک تیم پشتیبانی قوی داشته باشد تا در صورت بروز هر مشکل در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

طراحی سایت پزشکی توسط پرشیا تکنولوژی با شماره تماس 09174332429 صفر تا صد پروژه شما شامل طراحی سایت تا مدیریت و پست گذاری را بر عهده می‌گیرد و طراحی را بر اساس سلیقه مشتری انجام می‌دهد. این تیم با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا سایت شما را با چند زبان مختلف طراحی می‌کند.

ارسال سؤال

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *