خرید کالای خواب درجه یک از برند های خارجی در ژرمن کالا

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

ژرمن کالا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب اورجینال، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و لوازم آشپزخانه، توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند.

کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارتند از انواع تشک‌ طبی، زیر تشکی، بالش طبی، لحاف، انواع اکسسوری متنوع بهداشتی، لوازم آشپزخانه، و لوازم دکوراتیو و تزئینی. با خرید از این فروشگاه و انتخاب محصول مورد نیاز خود، محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

تشک طبی برند دانلوپیلو آلمان از ژرمن کالا

تشک طبی (Medical mattress) مهم ترین عضو خانواده کالای خواب است که با ساختار و جنس بکار رفته در آن (عموما لاتکس، مموری فوم و فنر پاکتی) باید بتواند علاوه بر توزیع فشار بدن روی تشک، تراز بودن ستون فقرات و گردن را حفظ کند. تشک طبی در اصل برای مراکز درمانی، خانه سالمندان و بیمارستان ها تولید شده اند، اما به دلیل مزایای بسیار آن در حفظ سلامتی و کاهش درد های مفصلی و عضلانی، به یک تشک مناسب برای استفاده در منازل تبدیل شده است.

تشک طبی یک تشک با طراحی بی نظیر از جنس لاتکس طبیعی، فوم ژله ایی و مموری فوم برای افرادی با شرایط خاص پزشکی است؛ افرادی که دیسک کمر دارند و یا به دلیل کار سنگین در گذشته دچار درد مفاصل و کمر شده اند. البته افرادی که بدن کاملا سالم دارند یا باید مدت زمان طولانی تری در تخت خواب استراحت کنند نیز می توانند با خرید تشک طبی، از درد و مشکلات کمر و گردن پیشگیری کنند.

انواع تشک طبی این فروشگاه

  • تشک لاتکس طبعی؛
  • تشک مموری فوم؛
  • تشک هیبریدی (با هسته پر شده از فنر های پاکتی منفصل)؛
  • و یا تشک هایی که از ترکیب موارد فوق تولید شده اند.

مزایای تشک طبی برند دانلوپیلو

  • کاهش فشار به واسطه توزیع وزن بدن روی تشک؛
  • مطابقت و فرم گیری با شکل بدن جهت حمایت از ستون فقرات؛
  • تسکین درد در بدن (مفاصل، عضلات، کمر و گردن)؛
  • امکان خواب دو نفره بدون مراعات جابجایی؛
  • ارائه یک خواب خوش و راحت بدون استرس؛
  • حفظ سلامت و استایل بدن در طولانی مدت و عدم گودی و برآمدگی کمر و شانه ها؛
  • بهبود گردش خون به واسطه توزیع یکنواخت فشار بدن؛
  • و طول عمر بیشتر نسبت به تشک های معمولی.

محافظ تشک های برند دانلوپیلو آلمان از ژرمن کالا

محافظ تشک ژرمن کالا

محافظ، تاپر یا پد تشک با یک لایه ضد آب که در داخل آن تعبیه شده است، این امکان را به شما می دهد تا از کثیف شدن تشک خود جلوگیری کنید. محافظ تشک علاوه بر قابل شستشو بودن، دارای خواص درمانی نیز هستند و جنس مموری فوم و لاتکس آن به گونه ای است که متناسب با آناتومی بدن ساخته شده و از ایجاد درد های ناحیه ستون فقرات جلوگیری می کند.

به صورت کلی از محافظ تشک های با کیفیت به عنوان یک کالای خواب طبی برای تسکین بدن نیز استفاده می شود. این محافظ طبی تخت می تواند به عنوان تشک مهمان و برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان و حتی برای افرادی که شب ادراری دارند، مورد استفاده قرار گیرد. محافظ تشک های ما از بهترین برند های خارجی بوده و علاوه بر ارئه خواب آرام، ضد حساسیت و ضد ساس هستند.

مزایای این تاپرها:

محافظ تشک یک لایه اضافی بین شما و تشکتان ایجاد می کند و می تواند طول عمر تشک شما را افزایش دهد. این لایه محافظ، از عبور آلودگی ها و رطوبت به تشک جلوگیری می کند. اگر به دنبال محافظ تشکی با طول عمر بالا هستید محافظ تشک لاتکس طبیعی دانلوپیلو انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. زیرا علاوه بر طول عمر بالا، می توانید از خواص آنتی باکتریال و هایپوآلرژنیک لاتکس طبیعی بهره ببرید.

مزیت دیگر این این لایه ی محافظ، توانایی استفاده از آنها بدون تشک، به عنوان تشک مهمان است. یعنی یک تشک خواب تاشو برای مهمانان جهت داشتن یک خواب راحت.

زیرتشکی های برند دانلوپیلو از ژرمن کالا

زیر تشکی ژرمن کالا

زیر تشک (beds frames) یا کفی تخت (beds bases) پایه و نگهدارنده ایست که تشک ها بر روی آن قرار می گیرند. در ساده ترین نوع زیر تشکی ها صفحه های چوبی مسطحی هستند که به صورت سنتی زیر تشک قرار می گرفته اند. امروزه تغییرات زیادی در زیر تشکی ها ایجاد شده و کفی تخت نئوپان سابق جای خود را به زیر تشک های مدرن تر داده اند.

شاید در نگاه اول زیر تشکی یا کفی تخت کالای مهمی به نظر نرسد! اما زیر تشکی نیز به اندازه تشک در راحتی و کاهش فشار از روی بدن هنگام خواب تاثیرگذار است. یک تشک خوب بر روی یک زیر تشک فلزی یا چوبی با کیفیت و قابل تنظیم، علاوه بر راحتی باعث دوام بیشتر کالای خواب شما می شود.

این زیر تشک ها عمدتا قابلیت تحرک داشته و به دلیل ساختار آن سازگاری بهتری با تشک ها دارند. یکی از مرغوب ترین کلکسیون های کفی تخت موجود در بازار اروپا متعلق به برند آلمانی دانلوپیلو است.

ویژگی زیر تشکی های دانلوپیلو:

از جمله مهم ترین ویژگی های این کفی تخت های خارجی تنظیم ارتفاع در بالا تنه و پایین تنه است. با استفاده از این ویژگی می توانید با توجه به وضعیتی که به آن نیاز دارید، ارتفاع زیر تشک خود را با استفاده از اهرم مکانیکی و جک فلزی آن تغییر دهید و به مقدار مورد نظر ارتفاع زیر سر یا زیر پا را تنظیم نمایید.

بیشترین ارتفاعی که می توان تنظیم نمود ۳۵٫۵ سانتی متر است. فریم زیر تشک از چوب بامبو و دارای چوب دو لایه در قسمت میانی آن است و گوشه های آن سیلیکونی می باشد.

دیگر محصولات خواب ژرمن کالا

علاوه بر تشک تخت، زیر تشک و تاپر های دانلوپیلو، ژرمن کالا انواع لحاف و روتختی از برند های ترکیه ای انگلیش هوم و مادام کوکو و همچنین نمونه هایی از بالش و کاور تشک را نیز ارائه می دهد. برای مشاهده این محصولات می توانید از کالای خواب فروشگاه ژرمن کالا دیدن کنید.

ارسال سؤال

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *