نشانه استرس

علائم استرس چیست؟ ۱۶ نشانه مهم که باید بشناسید!

مقاله توسط پزشک درمانکده تایید شد
Placeholder
دکتر محسن کلانتر
تخصص: کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

استرس احساس ناخوشایندی است که هر از گاهی ممکن است با آن مواجه شوید. این احساس در حقیقت واکنشی است که نسبت به رویدادها و شرایط دلهره‌آور نشان می‌دهید. گاهی‌اوقات، استرس مثبت است، انسان را هوشیار می‌کند و آمادگی او را برای مقابله با خطر افزایش می‌دهد. برای مثال، وقتی یک امتحان مهم دارید، استرس به بدن شما کمک می‌کند که سخت‌تر کار کند و برای مدت بیشتری بیدار بماند. اما استرس شدید یا طولانی‌مدت می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در این مقاله از مجله درمانکده درباره علائم استرس بیش از حد صحبت می‌کنیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

توضیحات دکتر محسن کلانتر، روانشناس بالینی، درباره علائم استرس

بیشتر بخوانید: آزمون سنجش اضطراب رایگان

علائم استرس

آشنایی با علائم استرس عصبی به شما کمک می‌کند که به موقع به دنبال درمان بروید. استرس مزمن درمان‌نشده نه تنها از نظر روحی و روانی آسیب‌زا است، بلکه می‌تواند روی سلامت جسم هم تاثیر منفی داشته باشد. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین علائم استرس اشاره می‌کنیم:

۱. مشکل در تمرکز

نگرانی و استرس باعث می‌شود تمرکز کردن روی یک موضوع خاص سخت شود. بسیاری از مردم از نداشتن تمرکز شکایت دارند. چرا که این مشکل زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند فرد را در محیط کاری و آموزشی با مشکلات مختلف مواجه کند.

۲. بی‌قراری

هر فردی در طول زندگی خود ممکن است احساس بی‌قراری را تجربه کند، اما افراد مبتلا به استرس بیشتر از دیگران در معرض این مشکل قرار می‌گیرند. احساس بی‌قراری در بعضی از موقعیت‌ها تا حدودی طبیعی است، اما اگر آن‌قدر شدید باشد که قادر به حفظ عملکرد عادی خود نباشید باید حتما به روانشناس مراجعه کنید.

نشانه استرس و اضطراب

۳. اختلال خواب

بین استرس و اختلال خواب یک رابطه دوطرفه وجود دارد. استرس بیش از حد روی کیفیت خواب تاثیر منفی دارد و برنامه خواب‌ را مختل می‌کند. از سوی دیگر، کمبود خواب باعث تشدید استرس می‌شود. اختلالات خواب مانند بیدار شدن در نیمه‌شب، کابوس‌های شبانه و… از علائم استرس هستند.

نشانه استرس و اضطراب

۴. خستگی

خستگی دلایل بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال، می‌تواند از انجام کارهای سخت، مطالعه زیاد یا بیماری ناشی شود. اما اگر به نگرانی و ترس مربوط باشد، می‌توان آن را نشانه‌ استرس دانست. استرس زیاد روی انرژی بدن تاثیر منفی دارد، چرا که میزان بسیاری از هورمون‌های کلیدی بدن را تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: استرس و اضطراب

۵. تغییر میل جنسی

بسیاری از افراد هنگام مواجهه با استرس تغییراتی را در میل جنسی خود تجربه می‌کنند. برای مثال، در یک مطالعه در مورد تاثیر همه‌گیری کووید-۱۹ (بیماری کرونا) بر سلامت باروری زنان، ۴۵ درصد شرکت‌کنندگان از کاهش میل جنسی به دلیل استرس شکایت داشتند.

۶. افسردگی

بعضی از مطالعات نشان داده‌اند که استرس مزمن احتمال ابتلا به افسردگی را افزایش می‌دهد. در یک مطالعه روی ۸۱۶ زن مبتلا به افسردگی عمده مشخص شد که شروع افسردگی با استرس مرتبط است.

۷. آکنه

کسانی که دائما استرس دارند، احتمالا بیشتر از دیگران دچار آکنه می‌شوند. چرا که هنگام استرس تمایل دارند صورت خود را لمس کنند که این می‌تواند به انتقال باکتری‌ها به صورت و ایجاد آکنه منجر شود. در یک مطالعه کوچک که روی ۲۲ دانشجو انجام شد، محققان شدت آکنه را قبل از امتحان و در حین آن اندازه‌گیری کردند و به این نتیجه رسیدند که هنگام امتحان به دلیل بالا بودن سطح استرس، شدت آکنه افزایش می‌یابد.

۸. سردرد

استرس، عضلات گردن و پوست سر را تحت فشار قرار می‌دهد و منقبض می‌کند که این باعث سردرد می‌شود. در یک مطالعه روی ۱۷۲ سرباز، ۶۷ درصد شرکت‌کنندگان گزارش کردند که سردرد آن‌ها به دلیل استرس ایجاد می‌شود.

۹. درد مزمن

درد مزمن با سطوح بالای استرس و افزایش هورمون کورتیزول (هورمون استرس) مرتبط است. در یک مطالعه، محققان افراد مبتلا به کمردرد مزمن را با افراد سالم مقایسه کردند و به این نتیجه رسیدند که در افراد مبتلا به کمردرد سطح کورتیزول بالاتر است.

۱۰. بیماری مکرر

اگر دائما بیمار می‌شوید، ممکن است استرس دلیل اصلی این مشکل باشد. استرس روی سیستم ایمنی بدن و توانایی آن برای مبارزه با بیماری‌ها تاثیر می‌گذارد و شما را نسبت به عفونت آسیب‌پذیر می‌کند. همچنین می‌تواند توانایی بدن را برای بهبود زخم‌ها کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: مدیریت استرس

۱۱. مشکلات گوارشی

دستگاه گوارش یکی از اولین اندام‌هایی است که علائم استرس را نشان می‌دهد. استرس فعالیت سیستم عصبی سمپاتیک را افزایش می‌دهد که این موضوع باعث کند شدن فعالیت دستگاه گوارش می‌شود و خون‌رسانی به آن را مختل می‌کند. در نتیجه، ممکن است مشکلاتی مانند سوزش سر دل، حالت تهوع و نفخ را تجربه کنید.

استرس به ویژه روی کسانی تاثیر می‌گذارد که به اختلالات دستگاه گوارش مانند سندرم روده تحریک‌پذیر (IBS) یا بیماری التهابی روده (IBD) مبتلا هستند.

۱۲. تغییر اشتها و وزن

تغییر اشتها یکی از رایج‌ترین علائم استرس است. هنگام استرس ممکن است اشتهای خود را از دست بدهید یا بدون اینکه متوجه شوید پرخوری ‌کنید. تغییر اشتها می‌تواند روی وزن تاثیر داشته باشد و به نوسان آن منجر شود.

۱۳. تپش قلب

چند مطالعه نشان داده‌اند که تپش قلب از علائم استرس ناگهانی است. رویدادهای استرس‌زا ترشح آدرنالین را در بدن افزایش می‌دهند. آدرنالین هورمونی است که به طور موقت فشار خون را بالا می‌برد و باعث تندتر شدن ضربان قلب می‌شود.

۱۴. تعریق

عرق کردن یکی از فعالیت‌های طبیعی بدن است، اما تعریق بیش از حد می‌تواند آزاردهنده باشد. وقتی یک موقعیت استرس‌زا را تجربه می‌کنید، آدرنالین بیشتری در بدن ترشح می‌شود. این هورمون نه تنها فشار خون و ضربان قلب را افزایش می‌دهد، بلکه باعث تعریق می‌شود. همان‌طور که بدن به اضطراب یا استرس واکنش نشان می‌دهد، عرق از زیر بغل، کشاله ران و پوست سر آزاد می‌شود.

۱۵. ریزش مو

به طور طبیعی، در طول روز تقریبا ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو از دست می‌دهید. اما اگر تعداد تار موهای از دست‌رفته بیشتر باشد، باید به برهم خوردن تعادل هورمون‌ها مشکوک شوید. وقتی استرس دارید، افزایش کورتیزول باعث مهار هورمون‌های تیروئید و تخمدان می‌شود. در نتیجه، رشد مو تحت تاثیر قرار می‌گیرد و دچار ریزش مو می‌شوید.

از سوی دیگر، استرس می‌تواند باعث تریکوتیلومانیا (اختلال کندن مو) شود. افراد مبتلا به تریکوتیلومانیا به صورت غیر ارادی و کنترل‌ناپذیر موهای سر، ابرو یا سایر نواحی بدن خود را می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اختلال استرس حاد

۱۶. درد قفسه سینه

درد قفسه سینه هم می‌تواند یکی از علائم استرس باشد. در حقیقت، بسیاری از کسانی که با درد قفسه سینه به اورژانس مراجعه می‌کنند، به دلیل استرس به این مشکل مبتلا شده‌اند. بین درد قفسه سینه و استرس یک رابطه دوطرفه وجود دارد. استرس باعث درد قفسه سینه می‌شود و ترسناک بودن این درد می‌تواند استرس را افزایش دهد.

ذکر این نکته ضروری است که درد قفسه سینه یک علامت جدی محسوب می‌شود و به همین دلیل همیشه لازم است در مورد آن با پزشک صحبت کنید.

کلام پایانی درباره علائم استرس

استرس یکی از واکنش‌های طبیعی انسان است که برای همه اتفاق می‌افتد. هنگامی که با عوامل استرس‌زا یعنی تغییرات و چالش‌های مختلف روبه‌رو می‌شوید، بدن شما به صورت جسمی و ذهنی به آن‌ها واکنش نشان می‌دهد. این همان چیزی است که به آن استرس می‌گویند. استرس طولانی‌مدت روی سلامت جسم و روان تاثیر منفی دارد و زندگی روزمره را مختل می‌کند. به همین دلیل مهم است که علائم آن را بشناسید و به موقع برای درمان اقدام کنید.

برای کنترل استرس می‌توانید از روان‌شناسان یا روانپزشکان سایت درمانکده کمک بگیرید. در درمانکده علاوه بر سیستم نوبت‌دهی حضوری، امکان مشاوره آنلاین با روانشناس و مشاوره آنلاین با روانپزشک فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: استرس مزمن

سوالات متداول

علائم استرس چیست؟

استرس با علائم روانی و جسمی مثل افسردگی، رنگ‌پریدگی، ترس، کاهش تمرکز، بی‌خوابی، بی‌قراری، تپش قلب، درد قفسه سینه و تعریق شدید همراه است.

استرس در طولانی‌مدت چه تاثیری روی سلامتی دارد؟

استرس مزمن به چاقی، بیماری‌های قلبی-عروقی، مشکلات قاعدگی، اختلالات جنسی (ناتوانی جنسی و انزال زودرس در مردان و کاهش میل جنسی در مردان و زنان) و مشکلات پوست و مو (آکنه و ریزش مو) منجر می‌شود.

استرس چه تفاوتی با اضطراب دارد؟

استرس واکنشی است که به محرک‌های خارجی مثل مشاجره، تبعیض، بیماری و… نشان می‌دهید. اضطراب پاسخ به نگرانی‌های درونی است. در حقیقت، اضطراب نگرانی مداوم و بیش از حدی است که حتی در غیاب عوامل استرس‌زا از بین نمی‌رود. علائم اضطراب مشابه علائم استرس است. علائم اضطراب عبارت‌اند از: بی‌خوابی، مشکل در تمرکز، خستگی، تنش عضلانی و بی‌قراری.

منابع: .realsimple, healthline

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد رای‌ها 1030

هنوز امتیازی ثبت نشده

elh.zamani@yahoo.com
الهام زمانی

الهام زمانی هستم. در رشته تغذیه در مقطع فوق لیسانس تحصیل کردم و به دلیل علاقه‌ای که به نوشتن دارم وارد حوزه تولید محتوا شدم. خوشحالم که با نوشتن مطالب به‌روز و قابل فهم، ضمن آموختن چیزهای جدید به افزایش آگاهی جامعه درباره بیماری‌ها و سبک زندگی سالم کمک می‌کنم.

مشاهده سایر مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
(اختیاری)

در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید.

515 پرسش و پاسخ
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه سؤال ها
عبدالحمیدشهمیری
عبدالحمیدشهمیری
6 روز قبل

دردقفسه سینه

شهر
مشهد
بیتا
بیتا
8 روز قبل

تا چه اندازه و چع مدت استرس داشتن باعث سرطان میشه

هستی حسین بیگی
هستی حسین بیگی
14 روز قبل

من ۱۵ سالمه هرچقدر که میخونم برای درسم فایده ندارد وقتی میرم پیش معلم همش یادم میره فکر میکنم به خاطر اضطراب باشه چیکار کنم؟

نیایش
نیایش
14 روز قبل

چیکار کنم
همه اعلام استرس شدید رو دارم

شهر
اصفهان
یلدا رستمی
یلدا رستمی
18 روز قبل

الان کلاروزندگیم علاعم بدمیزاره شوهرم بخاطرقرص برنج خودکشی کرده الان چهارسال ازفوتش گذشته نمیدونم چم شده هرچی میخورم میگم قرص توش حتی الان دوماهه کیک نخوردم دیگ خسته شدم ازاین افکاررفتم سرکارخودمم سرگرم کنم باپسرم خودموسرگرم میکنم بازم روم تاثییرمیزاره

یلدا رستمی
یلدا رستمی
18 روز قبل

سلام من ۲۸سالمه ی دوماهی هست وسواس فکری روخوردن گرفتمه هرچی می خورم انگارک قرص توش هست دست وپام یخ میزنه ضربان قلبم بالاوفشارم میره بالاوهمه علاعم نشون میده بعدچیزیمم نمیشه دوباره این حالت بهم دست میده

شهر
شیراز
شریف ۱۷۱۴
شریف ۱۷۱۴
27 روز قبل

سلام در موقع سخنرانی ،استرس شدید دارم و تمام پیشانی من پر از عرق می شود و تمرکزم را از دست می دهم و عرق خیلی زیاد باعث می شود خجالت بکشم و ذهنم مشغول می شود که آیا عرق را پاک کنم یا نه؟و دیگر سعی می کنم سریع از معرکه در برم لطفا منو راهنمایی کنید که چکار کنم؟

شهر
تهران
الهام
الهام
1 ماه قبل

سلام من چن وقته دچاراضطراب شدم خوابم میادامابرااینکنه خوابم نبره مقاومت میکنم

شهر
اصفهان
محمدرضا امانی
محمدرضا امانی
1 ماه قبل

سلام هنگام بلند شدن یا راه رفتن تعادل خود را از دست میدهم البته زمانی که حواسم جمع است اتفاق نمی افتاد خواهشمندم راهنمایی ام کنید با تشکر

تقی حسینی سقرلو
تقی حسینی سقرلو
1 ماه قبل

سلام من سه چهار ماه خواب ندارم وسواس فکری سردرد شدید حالت وحشت

شهر
کرج
هستی
هستی
1 ماه قبل

سلام تپش قلب دارم از دو سال پیش هی رفت بالاتر وچون استرس داشتم وزنم می رفت بالا میشه کمکم کنید

خيال محمد
خيال محمد
1 ماه قبل

چگونه از این مشکل می توان راهایی پیداکنیم

النا
النا
2 ماه قبل

سلام، من چند سالي هست كه در برابر دعوا يا هر اتفاقي اضطراب شديد ميگيرم جوري كه انگار چيزي در بدن من هست و من مثل معتادها به هر طرفي ميرم ، بيقرار ميشم و آخرش بالا ميارم و اين اضطراب از شب شروع ميشه تا صبح ، سفر ميرم يا اگر خونه ي كسي باشم كه قرار باشد شب رو اونجا باشم اضطراب شديد ميگيرم جوري كه آرزوي مرگ ميكنم ، هر ثانيش براي من يك سال تموم ميشه، ولي از صبح تا قبل هوا تاريكي هر كدوم از اين مورد ها باشه من حالم خوبه ، واقعا نميدونم چيكار كنم

شهر
تهران
ماریسا
ماریسا
3 ماه قبل

چند ماهی هست برای یه چنل تو بله ممبر گرفتم مامانم گوشیمو چک میکنه با هیجده سال سن بعدش حالا هرکاری میکنم پاک نمیشن از تو مخابطینم و از استرس دارم میمیرم

شهر
کرج
لیلا
لیلا
5 ماه قبل

سلام من مدت دو سه ماه هست نفس تنگی بعضی وقت ها در حین خواب میپرم بعضی وقت سردرد بعضی وقت ها ضعف دارم سرگیجه تپش قلب در حین نشستن بلند شدن وبعضی مواقع آب میخورم احساس خفگی بهم دست میده این مشکلات پشت سرهم نیست هر روز به شکلی هست

شهر
شیراز
مایا
مایا
6 ماه قبل

استرس دارم

مایا
مایا
6 ماه قبل

استرس دارم

لیلا
لیلا
7 ماه قبل

سلام
ممنون میشم راهنمای کنید من از داروهای اعصاب و روان میترسم
چند وقت اضطراب شدید دارم دائم در ذهنم همچیرو مرور میکنم اتفاقات قبل اتفاقات بعد حتی اینکه در آینده چه اتفاقی قرار بیافته اونقدر فشار عصبی بهم وارد میشه که تمام عضلات صورتم درگیر میشه فکم قفل میکنه از فشار زبانم در دهن سنگین همه فشار عصبی روی صورتم وارد میشه لطفا راهنمای بفرمایید

شهر
تهران
مهدی بلوچ
مهدی بلوچ
7 ماه قبل

سلام من همش استرس دارم از آینده میترسم و اگه کوچیک ترین اتفاقی یا مریضی سرما بخورم میترسم استرس منو فلج کرده الان چن روزه دست پاهام گز گز و میسوزه ایا بنظرتون میتونه از استرس باشه ؟؟؟

سمیرا
سمیرا
8 ماه قبل

من بعضی وقتا یه حالتی بهم دست میده انگار دلم داره میترکه چیه بعضی وقتا از ترس دلت داره میترکه من بدون دلیل اینجوری میشم وضربان قلبم بالا میره نمیدونم مشکلم چیه

اعظم
اعظم
8 ماه قبل

سلام یک دفعه طرف راست سرم میسوزه و حرارت داغ از بینی خارج میشه و دل آشوب نیشم ،،مشکل من چیه،کمکم کنید،هزینه ی دکتر رفتن هم ندارم

شهر
مشهد
ناشناس
ناشناس
8 ماه قبل

من با دیدن پدر خودم یا حتی از کنارم رد میشه استرس و اظطراب دارم

سوگل
سوگل
8 ماه قبل

سلام 33سالمه من هریک ماه ی بار استرس تکرارادار گرگرفتگی بدن پاهاسردتاصبح نمیتونم بخوابم اینا ازچیست

شهر
تبریز
محمدرضا
محمدرضا
27 روز قبل
پاسخ به  سوگل

فشار بالا

شهر
مشهد
نفیسه
نفیسه
9 ماه قبل

سلام من خیلی خیلی استرس دارم حتی برای چیزای خیلی کوچیک و بی اهمیت
ولی بدتر از اون اینه که خیلی درد میکشم موقعی که وارد جمع میشم یا موقع امتحانات خیلی استرس میگیرم دستام عرق میکنن از درون گرمم میشه فشارم می‌ره بالا تپش قلبم می‌ره بالا بی قرار میشم نمیتونم بشینم و بخاطر این امتحانامو خراب میکنم
دل پیچه میگیرم
میشه کمکم کنین وقتی به خانوادم میگم باور نمیکنن یا خیلی بی تفاوتن
من تو هر چیزی عقبم اگه بخوام اینجوری پیش برم که نابود میشم الانشم داغونم نمی‌دونم به کی بگم چیکار کنم

سلن
سلن
8 ماه قبل
پاسخ به  نفیسه
  1. منم مثل شماهستم
شهر
تهران
کوثر@.
کوثر@.
8 ماه قبل
پاسخ به  نفیسه

همیشه ب خدا توکل کنید و اینو با تمام و وجوتون باور و احساس کنید مطمئن باشید کنارتونه .
در مواقعی ک استرس دارید حتی با مشاوره یک دکتر عمومی میتونید قرص پرانول رو استفاده کنید .
من هم براتون دعا میکنم انشالله حالتون بهتر بشه

شهر
تهران
رها
رها
6 ماه قبل
پاسخ به  نفیسه

سلام منم همینجوری بودم ولی الان خداروشکر بهتر شدم به خودت بد راه نده وبه خودت بگو من خوب چیزیم نیست

شهر
کرج
سعید
سعید
2 ماه قبل
پاسخ به  رها

حالا چی

بی نام
بی نام
9 ماه قبل

سلام من همیشه بدون اینکه مشکلی داشته باشم استرس دارم و موقعی که استرس میگیرم به شدت معدهم درد می گیره دلیلش چیه؟

شهر
تبریز
کوثر@
کوثر@
8 ماه قبل
پاسخ به  بی نام

اسید معده شما زیاد میشه در مواقعی ک استرس دارید . ب همین دلیل رو تنفس خود تمرین کنید و دلمشغولی روزانه خود را روی یک برگه بنویسید و راه حل بدید بخودتون .

شهر
تهران
یازاج
یازاج
5 ماه قبل
پاسخ به  کوثر@

سلام،آفرین.

کوثر@
کوثر@
9 ماه قبل

بر اثر استرس امتحانات هستش مثلا دیروز اینطور نبودم . من یکی لز پرده های مغزم یکم بر اثر استرس متورم شده . میگم نکنه اختلال جنسی پیدا کرده باشم برم دکتر بهتر هستش . فقط بگید ببینم از استرس زیادم میشه میل جنسی زیاد بشه بخصوص یه هفته قبل از عادت ماهیانه و اینکه من یک ماه دارم دیونه میشم از افکار جنسی. فقط همین ماه بوده.

شهر
تهران
سعید
سعید
2 ماه قبل
پاسخ به  کوثر@

میتونم کمکت کنم

کوثر@
کوثر@
9 ماه قبل

سلام ببخشید من موقع امتحانات میل جنسیم زیاد میشه چکار کنم.؟؟؟ ۱۷ سالمه .

شهر
تهران
علیرضا بازوبند
علیرضا بازوبند
9 ماه قبل

باسلام واحترام ازجوانهای قدیم هستم۶۳سالمه مشکل قلبی دارم وتحت نظرهستم،تازگی احساس خیلی بدی داشتم،ضربان قلبم خیلی شدیدشدوقتی فشارگرفتم از۱۵تا۱۷متغیربود،برعکس قبل که نهایت فشارم۱۰بود،سینم احساس سوزش دارم،مشکل بلع دارم،کمردردکه عمل دیسک انجام دادم ودوباره همان دردهاسراغم امده،ودائمی شده،چون بازنشسته هستم وکارانچنانی ندارم بازدائم ازهمه چی میترسم ونگرانم،بطوری که هرجاهستم نمیتونم تنهاباشم،جدیدٱگوشه پایین لبم احساس کردم دوعصب یادورگ روهم افتاده، وموقع غذاخوردن اذیت میشوم،نفغ زیادشده،وزیادٱرق میزنم،فکرمیکنم داخل مدفوع خون باشه،چون خیلی تیره هست،خلاصه که زندگی من راتحت تأثیربدی گذاشته،وقتی که بامتخصص قلبم مشورت کردم ایشون گفتندچیزی نیست ونگران نباش،لطفاراهنمایی بفرمایید.درضمن بنده۸ سال اسارت درعراق وجانباز۴۶٪هستم،تقریبابعدازچندسال باتجویزپزشک متادون مصرف میکن،

شهر
شیراز
علی
علی
9 ماه قبل

سلام مدام به اینکه اون دنیا است یانه فکر میکنم ؟یا خدا هست یا نه؟چکار کنم دیگه خسته شدم

کوثر@.
کوثر@.
8 ماه قبل
پاسخ به  علی

در زمان حال زندگی کنید و بدونید خداوند از یک پزشک از یک معلم از یک قرص مهربان تر است با شما نگران نباشید شما رو میبینه و همیشه کار های درست و صحیح رو انجام بدید .
و اعتقادت خودتون قوی کنید . و ب یک پزشک مراجعه کنید.

نامشخص
نامشخص
10 ماه قبل
  1. سلام من۳۴سالمه تپش قلب میگیرم لرزش بدن بی حسی دست‌وپا دردبدن مشکل گوارشي وسبکی سر
فاطمه
فاطمه
10 ماه قبل

باسلام بنده خواهری دارم ۶۲ سال سن دارد و خیلی استرس داره مثلا دکمه های لباسشو نمی تونه درست ببنده یا در کارهای خانه کلا میگه نمیتونم در کل خیلی استرس داره خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید چکار کنیم از این وضعیت دربیاد با تشکر

گل محمد
گل محمد
10 ماه قبل

سلام من گل محمد هستم از افغانستان
من زیاد استرس اضطراب دارم شب خواب کنم زیاد تپیش قلبم زیاد میشه باز از خواب زود برمیخزم می ترسم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  گل محمد

سلام دوست عزیز.اختلالات خواب به علت اضطراب از مشکلاتیه که نیاز به درمان توسط متخصص داره.بهتره از مصرف سر خود داروهای خواب آور خودداری کنید و از مشاوره‌ی آنلاین با روانپزشک درمانکده استفاده کنید.

حامد
حامد
10 ماه قبل

منم ۳۹ سالمه متاسفانه از سال ۸۴ بعد مرگ برادرم استارت افسردگی واسترس اضطراب من آغاز شد به اعتیاد به مواد مخدر دچار شدم فقط بخاطر کنترل استرس اضطراب شدیدم مدتی پاک شدم ولی متاسفانه حال خوبی نداشتم رو آوردم به دارو الان آلپرازلام و شربت متادون میخورم اوایل کنترل میشد الان خیلی جواب میگیرم وزنم داره میره بالا هیچ میلی به رابطه اجتماعی ندارم از بیرون رفتن حراص دارم همش فکر میکنم زشت وبدریخت شدم جوری استرس درونم میره بالا موقعی که میخام بیرون که میشم خیس عملا از کار افتاده شده ام میل جنسی ام کم شده مدام به خاطر اضاف وزن خودم رو سرزنش میدم یچیزی مینویسم ولی واقعا تشریح حالم سخته گاه وسوسه مواد میشم ولی باز میدونم بی فایده اس فقط برا مدتی کنترل میشه بعد مدتی مواد همون مواد هم‌ جواب نمیده اصلا هم دوست ندارم وارد اون منجلاب بشم خیلی خودمو دسته کم میگیرم اعتماد بنفس اصلا نبوده خانواده هم آزرده میشن حالمومیبینن همش تو خونه پور ترس دلهره خودم هم نمیدونم دقیقا دچار کدام یک از بیماری ها بیماری های افسردگی شدم فقط میدونم زندگی ام کاملا مختل اینگار منتظر معجزه ام فقط درون خودم میریزم

زهرا
زهرا
5 ماه قبل
پاسخ به  حامد

برای منم این اتفاق افتاده . قوی باش . وقتی آدم قسمتی از قلبش میره . شادی بی معنیه . ولی باید کنار بیایی تا استرس بره . همه ما روزی میمیرم حقیقت تلخه .لی ارومت میمنه

سعید
سعید
2 ماه قبل
پاسخ به  زهرا

ایول

نیما دوستی
نیما دوستی
11 ماه قبل

دست پام می‌لرزه این حدود ۵ ساله که هست داخل بدنم تا ۱۰ سالگی اصلا استرس نداشتم اما این پیر زن آمد حالمو بد می‌کنه داخل محلمونه هرکاری میکنم الان ۴ ماهه ندیدمش اما الان امروز ۲۲ آبان دیدمش هیچ مشکلی باهام ندارم هیچی بهم نکرده اما ازش میترسم خیلی بده استرس خدا جان خودت منو درمان بکن هرکسی هم استرس داره درمانش کن جوری وابسته شدید به پدر و مادر خود هستم و شبا اصلا تنها میترسم بدون آنها بخوابم جوری شده خیلی اذیت میشن هم خودم هم آنها پدرم میگه کاش میمردم وضع تورو نمیدیدم

نیما دوستی
نیما دوستی
11 ماه قبل

من خیلی اظطراب دارم یک پیر زن داخل محلمانه قبلاً دیدنش دم عابر بانک اون هم استرس شدید گرفتم به سختی خوب شدم واقعا کسی بهم بگه چه کنم هروقت میبینمش اینقدر اظطراب شدید میگیرم دوست دارم بمیرم من نیما دوستی هستم از شهر کرمانشاه ۱۴ سالمه یکی بگه چه کنم

رضا
رضا
9 ماه قبل
پاسخ به  نیما دوستی

دکتر

زهرا
زهرا
5 ماه قبل
پاسخ به  نیما دوستی

باید به طرفش بری و سلام کنی . اونوقت میبنی چقدر مهربان و بی ازارهست . قطعا اونوقت ترس میری ه واروم میشی

زهرا
زهرا
5 ماه قبل
پاسخ به  زهرا

با ترست روبرو شو . اونوقت می بینی یه حبابی بیش نبوده

نفس
نفس
11 ماه قبل

سلام .اضطراب و استرس دارم .بدنم میلرزه .تپش قلب دارم .بعضی وقتا سر دردی میگیرم که نمیتونم دردشو تحمل کنم .شبا خواب ندارم دائما میترسم ..تهدید و تحقیر توهین میشم از طرف خانواده . اصلا تمرکز ندارم جوری که بعضی وقتا به کل حافظم کار نمیکنه .دائم خستم.حوصله هیچ کسو ندارم بی قرارم ..دوست دارم همه کار بکنم اما نمیتونم انگار دستو پامو بستن .چکار کنم لطفا راهنماییم کنید

شهر
تبریز
فرزاذ
فرزاذ
11 ماه قبل
پاسخ به  نفس

دوقطبی شدی منم مثل توام بدبخت شدیم

حامد
حامد
10 ماه قبل
پاسخ به  فرزاذ

منم دقیقا همین طورم بی حوصله بی انرژی بدون اعتماد بنفس کم بود انرژی شدید دور از اجتماع خانواده هم که متاسفانه غصه فقط میخوره ولی خدایش آزرم به کسی نمیره فقط خودم در عذابم همش دوست دارم پنهان باشم از آیینه میترسم توش خودمو نگاه کنم اضافه وزن هم آوردم که این موردم آزارم میده کلا نمیدونم چطور زندگی میکنم

Sidiqi
Sidiqi
11 ماه قبل

من مدت یک سال میشه خیلی ترس شدید دارم جای سفر میکنم از سفر دلم تنگ میشه بی قرار میشم

مهرداد
مهرداد
11 ماه قبل

سلام استرس خودم روبه خانواده ام انتقال دادم ازدست من زجرمیکشند سردردشدید ترس کمردردشدیدحواس پرتی

شهر
تهران
مهرداد
مهرداد
11 ماه قبل
پاسخ به  مهرداد

بیحالم بعضی موقع احساس حالت تحوع بهم دست میده

بهادری
بهادری
11 ماه قبل

سلام من خیلی استرس میگیرم شبا خواب نمیرم قفسه سینه ام درد میکنه فکرای الکی میکنم بی حوصله میشم عصبی

محمدیان
محمدیان
11 ماه قبل
پاسخ به  بهادری

سلام وقتتون بخیر من بعضی وقت ها بی خود بی جهت استرس میگیرم به طوری که قلبم تند تند میزنه باید چی کار کنم

شهر
مشهد
رضا
رضا
8 ماه قبل
پاسخ به  بهادری

برو تيمارستان

نینا
نینا
11 ماه قبل

سلام من 18سالمه چندماهه که به خاطریه سری موضوعات استرس زیادمیگیرم ولی وقتی استرس میگیرم هم تپش قلبم زیادمیشه وهم عضلات کمرم منقبض میشه وکمرم خیلی دردمیگیره چیکارکنم؟؟؟
طبیعی هست که به بخاطراسترس زیادکمردردبگیره؟؟؟؟

ali
ali
10 ماه قبل
پاسخ به  نینا

اره چون باعث منقبض شدن عضلات می شه
برو روان پذشک و گر نه بد تر هم می شه من به خواطره استرس و اضطراب شدید دست و پام بی حس می شه کارم از روان پذشکی گذشته باید دارو مصرف کنم که شدید تر نشه

مژگان
مژگان
11 ماه قبل

سلام مادرم از حدود اواخر برج ۶ دچار استرس شده واسترس داخل دست ها و شکمش هست تحت نظر روانشناس هم هست چیکار باید انجام بدم استرس خیلی بابا هست و همش میترسه

شهر
شیراز
آریم
آریم
1 سال قبل

یکی کمکم کنه از استرس شدید تپش قلب بالادارم از همه چیز میترسم یه روز آروم ندارم همش استرس میگیرم که فردایه اتفاق بد میوفته از کل دنیا ترس دارم

سارا
سارا
11 ماه قبل
پاسخ به  آریم

سلام خسته نباشید وقتی که همرایم یک نفر دعوا بکند خیلی میترسم تپش قلبم زیاد میشه و دست و پایم میلرزه

شقایق
شقایق
2 ماه قبل
پاسخ به  آریم

منم همین طور هستم

سحر
سحر
1 سال قبل

خسته نباشید من ۱۸ سالگی یه بار دوران نامزدیم بود شبش دچار حالت استرس واضطراب شدم تپش قلب شدید گرفتم جوری که با دهن نفس می‌کشیدم بعد از حدود دوروز سه روز آروم شدم خوب بودم تا الان ۲۶ سالم ۷ سال ازدواج کردم دختر ۶ ساله دارم حدود ۹ مهرماه شب راهت خوابیدم یه دفعه شب با یه حالت دلشوره واضطراب شدید از خواب بیدارشدم سریع دوبار دچار تپش قلب شدید شدم ولی هنوز علایم استرس ترس دلشوره بی رمقی وخشکی دهان وبی اشتهایی شدید بی میلی جنسی گرفتم دنبالش بی قرار هر کاری میکنم آروم نمیشم تو قفسه سینمم احساس سنگینی میکنم مشکلم چی میتونه باشه ممنونم

شهر
تهران
محمداحسان
محمداحسان
19 روز قبل
پاسخ به  سحر

پانیک شدی نگران نباش، یه چیز کاملا عادی و بی خطره

عرفان
عرفان
1 سال قبل

من حدود ۲ماه هس تفس تنگی دارم قفسه سینم هم تیر میکشه دستام هم می‌لرزه و باحال هستم هرچی می‌خوابم سیر نمیشم خیلی میترسم و بدن درد هم دارم ترو خدا اگه کسی می‌دونه چم هس بگه تورو خدا

شهر
شیراز
ارزو
ارزو
10 ماه قبل
پاسخ به  عرفان

به‌علت.افتادگی‌ناف‌هستش

شهر
تهران
زهرا
زهرا
5 ماه قبل
پاسخ به  عرفان

ممکنه حمله اظطرابی باشه برو دکتر مغز و اعصاب دارو میده سر دو هفته خوب میشی .نگران نباش اطظرابه خوب میشی

جوکر
جوکر
1 سال قبل

چند ماه تعریق زیاد دارم و دست وپا سرد میشه دلیل میدونم ولی نمیدونم چه جوری کنترل کنم

زهرا از مازندران
زهرا از مازندران
1 سال قبل

سلام خسته نباشی
من ۵۵ سالمه.تقریبا ۱۴یا۱۵ساله که یاعسه شدم.ولی همچنان تقریبا هر نیم ساعت یا یک ساعت گرگرفتگی دارم.خیلی اذیت میشم و نگرانم.پزشک زنان به من دارو داد،ولی تاثیر نداشت.مشکل قلبی ندارم.ممکنه علایم بیماری دیگری باشه؟لطفا راهنماییم کنید.اززحمات شما بینهایت متشکرم

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

من خیلیی استرس دارم چ کار کنم

ساحل
ساحل
1 سال قبل

سلام من 25سالمه بهم اظطراب استرس میاد هم موقع ناراحتی هم خود به خود باعث تعریقم میشه اینم خیلی ناراحتم می‌کنه چه داروی استفاده کنم

شهر
تبریز
حامد محمدی
حامد محمدی
1 سال قبل

من مدام خسته هستم شبها اصلا خوابم نمیبره همیشه دلشوره دارم معده ام سوزش داره مخوصا وقتی استرس دارم مدام نگران هستم سرگیجه دارم گوشم وزوز میکنه سردرگمم هیچ برنامه ندارم تمرکزم زیرصفرچکارکنم

شهر
کرج
مجید
مجید
1 سال قبل

سلام‌دوست‌عزیز‌شما‌قرص‌سرتلالین50ازداروخانه‌بخرید‌روزی‌یک‌عددقبل‌شمام‌بخورید‌خوب‌خوب‌میشی

شهر
مشهد
مریم
مریم
1 سال قبل

سلام من یکماه کتف چپ دست چپم می سوزه تا جایی که سینه سمت چپ م هم میسوزه نوار قلب دادم سالم بود دکتر میگه عصبی لطفاً راهنمایی کنید مرسی

شهر
مشهد
مجید
مجید
1 سال قبل
پاسخ به  مریم

سلام‌دوست‌عزیز‌قرص‌سرتلالین25برای‌شما‌کافی‌میباشد‌قبل‌غذا‌یک‌عددخوب‌میشین

شروین
شروین
1 سال قبل
پاسخ به  مجید

درود ادمین من تحت استرس هستم یه مدتی عینکم جایی میزارمبار اول کجا گذاشتم یادم نیست بار دوم یاد میاد ممکن نشان الزایمر باشه یا میتونه نداشتن تمرکز باشه

پریسا
پریسا
1 ماه قبل
پاسخ به  مریم

منم هم ۲بار اکو دادم گفتم سالمی با این علائمی ک گفتید . دیدم خوب نمیشه بعد ۲سال درد . رفتم سونو سینه دادم ور کمال تعجب گفتن کیست داری

آزاده
آزاده
1 سال قبل

سلام من حدود ۱ساله گاهی تپش قلب تعریق گرفتگی عضله خواب های بد بی خوابی ترس از مرگ یا اتفاق بدی برا خوانوادم بیفته دارم تورو خدا میشه کمکم کنین ممنون میشم

محسن
محسن
1 سال قبل
پاسخ به  آزاده

سلام لطفا به رواشناس یا رواپزشک مراجعه کنید

ارزو
ارزو
10 ماه قبل
پاسخ به  آزاده

به‌خاطر‌افتادگی‌ناف‌هستش

شهر
تهران
ابولفضل ..
ابولفضل ..
1 سال قبل

سلام من ۱۲ سالمه خیلی استرسی و حساس هستم تلقینی هم هستم بعضی وقتا که استرسی میشم تلقین میکنم که من چرا اینجوریم هر بار که اینجوری شدم به مدت ۳ روز درگیرش به مدت سه روز درگیرش هستم راهنمایی کنید لطفا باید چکار کنم

شهر
مشهد
نیما دوستی
نیما دوستی
11 ماه قبل
پاسخ به  ابولفضل ..

ابوالفضل به پزشک روانشناس یا روانپزشک برو منم خیلی اذیتم و استرس دارم شدید

اسرا
اسرا
1 سال قبل

سلام.من استرس خیلیییی زیادی دارم. اولش فک میکردم استرسم از درس و خجالته، ولی حالا که هیچ درسی ندارم یا وقتی که میخوام بخوابم یا کارای دیگه، تپش قلبم زیاد میشه، نفسم تند و کمی سخت میشه، همش سرفه میکنم و دست ها و پاهام و گاهی اوقات صورتم سرخ میشه و بعدش یخ میزنن، بدون اینکه خودم بفهمم، چون وقتی همه بهم دست میزنن، میگن دستات کلا یخ یخه، اصلا نمیتونم رو یه چیزی تمرکز کنم، همیشه وقتی میخوام بخوابم، باید حدود ۴۰ دیقه دراز بکشم تا خوابم بیاد، خیلی وقت ها هم خوابای عجیب و غریب میبینم، بعضی وقت ها هم پشت سر هم، خواب مرگم رو دیدم، ولی تو هیچکدومشون نمردم، هر وقت میخوام سر کلاس از معلم چیزی بپرسم، وقتی سوالم پیش میاد بدون اینکه مطرح کنم، قلبم به شدت میتپه، جوری که انگار میخواد از دهنم بپره بیرون، از خیلی چیزا میترسم، بعضی وقتا فک میکنم توهم زدم، اصلا نمیدونم چی میشه، حتی سراغ پزشک رو هم گرفتم و بهم چن تا دارو تجویز کرد، ولی اصلا هیچ کدومشون اثری نداشتن، موقع امتحان دادن هم ورقم پر آب میشه، انگار یه بار زیر آب گرفتی، طوری که بعضی وقتا کم مونده خمیر بشه، من باید چیکار کنم؟؟!!

شهر
تهران
محسن
محسن
1 سال قبل
پاسخ به  اسرا

سلام لطفا به روانپزشمک مراجعه بفرمایید

مژگان جعفری
مژگان جعفری
1 سال قبل

سلام. من خیلی اظطراب دارم. من کلاس فن بیان میرم. وهر سری که میرم برای کنفرانس دستام وصدام میلزه. وتا میخوام راجع به مطلبی سخن بگم بغض گلوم رومیگیره و کلی اشک میریزم. وهر کاری میکنم که جلوی بغضم رو بگیرم نمیتونم واشکم سرازیر میشه. واین بغض ولرزش صدا و دست حالم رو خیلی بد میکنه ومن نمیتونم اونطور که در واقعیت هستم رو نشون بدم. اصلا هر کاری هم کردم نتونستم خودم رو کنترل کنم. تا میخوام جلوی جمع حرف بزنم. جسمم این علاعم رو نشون میده. تو رو خدا کمکم کنید

شهر
تهران
معصومه
معصومه
1 سال قبل

من خیلی استرسی هستم تپشهای قلب لزش سردی خفگی میرم چکارکنم

شهر
کرج
ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

سلام ۱۶ سالمه سال دهم که بودم به خاطر امتحانات و کلاس ها به شدت استرس و اضطراب میگرفتم درد و سوزش معده گرفتم و معده و روده هام مشکل عصبی پیدا کردن همیشه هم نفخ داشتم
ضربان قلبم بالا می‌رفت و بدنم سرد و گرم میشد و عرق میکردم از وقتی تابستون شده تونستم یکم راحت شم ولی میترسم از اینکه مدارس دوباره شروع بشه و من برگردم به همون حالت قبل واقعا میترسم

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل
پاسخ به  ناشناس

اینم اضافه کنم که یه مدت اینقدر حالم بد میشد که چند تا از کلاسام رو در هفته نمی‌رفتم از اثراتش بگم که معده دردش هنوز باهامه و حتی شبا یهویی از دردش بیدار میشم
واقعادنمیخوام امسالم درگیر این مشکل بشم

Aoao
Aoao
1 سال قبل

سلام من 14 سالمه از چند سال پیش بخاطر امتحانات و پرسش های مدرسه استرس می گیرم که فک کنم در حدی که تنگی نفس و ضربان قلب شدید می گیرم و نمی تونم خوب صحبت کنم و تا چند روز پیش به مدت یک هفته وقتی به مدرسه فکر می کردم استرس می گرفتم و بیشتر خواب هایی که می دیدم درباره مدرسه بود و الان چند روزه شبا دیر خوابم می‌بره و موقع خوابیدن بی دلیل استرس می گیرم و نمی‌دونم برای چی استرس میگیرم و حس حالت تهوع به دست میده تا روز بعدی

شایان
شایان
1 سال قبل

من هنگام امتحان شهری رانندگی استرس عجیبی میگیرم. میخواستم بدونم چیکار کنم که این استرس از بین برود .تا در امتحان قبول شوم ؟

شهر
اصفهان
Hady
Hady
1 سال قبل

سلام من ۱۴ ساله هستم
دو ماه پیش یه مریضی گرفتم حالم خیلی بد بود از او موقع همش فکر میکردم دارم میمیرم الان دوماه گذشته و کاملا اون مریضی خوب شد ولی همش از مرگ میترسم هر وقت بهش فکر میکنم سرگیجه سردرد میگرم دوروز پیش هم معده درد اسهال گرفتم ولی تپش قلب ندارم یه جوش میزنم میترسم که مریضی نباشه همش میترسم بی خوابی دارم طول روز همش خسته ام همیشه هم دارم بهش فکر میکنم

شهر
تهران
amir
amir
1 سال قبل
پاسخ به  Hady

بنظر من ب روانپزشک مراجعه کن..من پانیک داشتم باهاش معدم هم درد گرفت تپش قلب گرفتم هر چه زودتر بری روان درمانی یا دارو درمانی بشی بهتره..امیدوارم زود خوب بشی

فرشاد
فرشاد
10 ماه قبل
پاسخ به  Hady

سلام منم مثل توام بدبخت شدم دست پام سرد میشه میلرزم فکر بیماری و مردن اتفاق های بد همیشه تو سرمه بی اشتها شدم

ستایش
ستایش
1 سال قبل

سلام. من ۱۶ سالمه چند مدتیه خیلی استرس دارم در طول سال تحصیلی از استرس زیاد در دوران امتحانات ناراحتی گوارشی مث اسهال رو دارم تپش قلبم بالا میره و حالت تهوع دارم و دستام میلرزه نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید

شهر
مشهد
amir
amir
1 سال قبل
پاسخ به  ستایش

سلام..به ی روانپزشک مراجعه کنید احتمالا حمله پانیک باشه منم مثل شما بودم رفتم روانپزشک الان بهترم

امید
امید
7 ماه قبل
پاسخ به  amir

اگه پانیک بهت حمله کنه دچار تنگ نفسی هم میشی

سارا
سارا
1 سال قبل

سلام دوستان اگه میشه کمک کنید حالم اصلا خوب نیست من 22 سالمه تقریبا دوهفته پیش خیلی بی دلیل تپش قلب گرفتم و نتونستم بخوابم استرسم نداشتم شبش تصمیم گرفتم برم دکتر یه قرص بده تپش قلبم آروم شه پزشک عمومی بودن بهم نصف دیازپامو زدن نمیدونم دکتره چه تشخیصی داد که اونو زد اونشب که اومدم خونه تا صبح نتونستم بخوابم همش اضطراب داشتم بدنم سفت میشد بدنم گز گز میکرد و سخت نفس میکشیدم اونشب نخوابیدم تا نزدیک صبح از فرداشم حس افسردگی و اضطراب زیاد گرفتم حوصله هیچی ندارم گیج و منگم نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید آمپول به من نساخته یا چی یا مشکل از خودمه ممنون میشم راهنمایی کنید الان تقریبا ۲ هفته گذشته و تفاوتی نکردم

شهر
تهران
رضا
رضا
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

آبجی عزیز از آمپول نبوده دقیق شاید باروت نشه منم ینجور بودم نوشتنت دیدم فکر کردم خودم نوشتم من این 5 ماه هست مثله خودتم را میرم تعادل ندارم پاهام خالی میکنن سرگیجه ظطراب ینا فکر های توهمی هستن پانیک داری ظطراب شدید هست دود کلن بزار کنار اگه مصرف داری قهوه نخور ورزش کن ینا باهاش کنار بیا خدا بزرگه تمام میشه اگه قرص هم میخا بخوری برو مغز اعصاب یا روانپزشک خوب میشی نترس بعدتر بشه فکر ها آلکین آلان آلان قلبت میگیره الان میفتی آلان فلان میشی همش دوران اون حس یک دفعه همه چیز ها عجیب میشن ما هم داریم نترس

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  سارا

سلام سارا جان.احتمالا دکتر با تشخیص حملات پنیک این تجویز رو برای شما کردن.اما با توجه به ادامه پیدا کردن علائم بیماری باید چیز دیگه‌ای باشه.پیشنهاد میکنم نوبت حضوری روانپزشک بگیرید و مراجعه کنید یا از مشاوره‌ی آنلاین با روانپزشک درمانکده استفاده کنید.اختلال‌های اضطرابی با مشورت درست به راحتی قابل درمانن پس نگران نباشید.امیدوارم همیشه سلامت باشید.

پویا
پویا
11 ماه قبل
پاسخ به  سارا

با سلام ببینید بنده استرس شدید داشتم ایجاد ترس کاذب فک میکردم بیمارم ولی نمیدونم چیه با خودم میگفتم الان برم کوه تنگی نفس میگیرم همش ترس الکی همش استرس الکی بدون مصرف دارو فقط با ذهن خودم درستش کردم ورزش کن هروقت احساس ترس کردی بی خیال باش برو تو دلش

مجتبی
مجتبی
10 ماه قبل
پاسخ به  سارا

منم دقیقا همینجوری م خودمم نمی‌دونم چرا اینجور شدم قبلاً خیلی آدم شادی بودم .الان از جمع فراری م از سرکار میام خونه .دلمم نمی‌خواد تو خونه بشینم ولی دست خودم نیست .حتی پشت فرمون هم می‌شینم برا مدت کم حالم بد میشه دستو پام بی حس میشن .گیجو منگ میشم دلم نمی‌خواد تو اوج جوانی دارو مصرف کنم جوری شدم ک از دکتر رفتن هم میترسم

amir
amir
1 سال قبل

سلام.من چن ماه پیش نفس تنگی داشتم رفتم روانپزشک قرص پاروکستین ۲۰ با الپرازولام نیم داد..خوب بودم تا اینکه ی مدت نامنظم مصرف کردم دوباره حالم بد شد استرسی شدم نفس تنگی گرفتم دوباره رفتم پیش همون دکتر گفت دوباره باید همون قرصا رو از دز کم شروع کنی تا برسی به دو عدد در روز الان رسیدم به یک عدد اما خوب نشدم بنظرتون صبر کنم برسه به دو عدد خوب میشم..بعد از این جریان دچار عفونت معده و زخم عثنی اشر شدم بنظرتون این بیماریها به استرس مربوط میشه..با آرزوی سلامتی برای همه

شهر
شیراز
پویا
پویا
11 ماه قبل
پاسخ به  amir

ذهنتو پاک کن بخدا دارو فقط واسه درمان موقته ن دائم

رضا تبریزی
رضا تبریزی
1 سال قبل

من تقریبا ۱۲ سال هس که استرس اضطراب دارم بیشتر برای من اتک پنیک هست،
میخوام به همتون بگم
هرچقدر زیاد فکر کنید بیشتر درگیرتون میکنه،
در زمان استرس کافیه کارایی که دوس داشتین قبلا ها انجام بدین،حتی به زور،
بعد مدتی میبیتین که استرس رو شکست دادین،
خود من هنوزم استرس گاهی دارم،زیاد درگیری فکری برای خودتون ایجاد نکنین،
ورزش منظم کنید،
طبیعت گردی کنید و از منزوی بودن پرهیز کنین

شهر
تبریز
rey
rey
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
من ۱۸ سالمه و یه مدته احساس اضطراب شدید دارم، دائما نگران هستم و مشکل خواب پیدا کردم، در طی خواب زیاد بیدار میشم و تپش قلب میگیرم.
گاهی اوقات هم به طور طبیعی بدون اینکه اتفاق خاصی افتاده باشه دچار تپش قلب میشم و نفس کشیدن واسم سخت میشه.
بدنم میلرزه و درد میگیره که خیلی اذیتم میکنه.
تقریبا همه چیز رو امتحان کردم ولی نتیجه نگرفتم نمیدونم چیکار کنم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  rey

سلام دوست عزیز.شما درگیر یه اختلال اضطرابی شدید هستید که نیاز به درمان داره.با مراجعه به روانپزشک و مصرف دارو به راحتی مشکلتون حل خواهد شد.میتونید از روان‌درمانی هم کمک بگیرید.پیشنهاد میکنم از مشاوره‌ی آنلاین با روانپزشک درمانکده استفاده کنید.امیدوارم همیشه سلامت باشید.

Setayesh
Setayesh
1 سال قبل

سلام من ۱۶ سالمه از وقتی کلاس نهم بودم تا الان که پایه دهم هستم خیلی استرس دارم این دو سال از استرس همش اسهالم دهانم خشک میشه و دست و بدنم میلرزه اشتهامم خیلی کم شده ۷ کیلو کم کردم البته همه ی اینها وقتیه که تو مدرسه هستم

شهر
تهران
مجتبی
مجتبی
1 سال قبل

سلام من ۲۹ سال دارم من ۲سال هست که دچار این بیماری،شدم استرس تپش قلب الانم که زده به معدم دکتر زیاد رفتم دکتر معد دکتر عصاب دیگه از همه نا اومیدشم افسردگی دارم ار بوی سیگار یا غذا ها عصابم بهم میخوره یااسترس میگیره یک راهکاری بدین بهم دیگه خسته شدم

شهر
مشهد
سامیار
سامیار
1 سال قبل

آرزویی دارم ک از این استرس همه نجات کنند چون خودم باهاش درگیرم درکتون میکنم خدا شفا بده همتون

الهام
الهام
1 سال قبل

من چند وقت پیش دچار پانیک عصبی شدم، برام آسنترا نوشتن ولی مصرف نکردم، یکم بهتر شدم ولی بعدشم یه حالتی داشتم که انگار همش یه خبر بد گفتن و دلم هی میریخت! اخرسر، قرص فلوکستین نوشتن، هر دکتری رفتم، گفتن افسرده ای، فلوکستین رو ۴ ماهه مصرف میکنم، الانم میخواد یه چیزه اضطراب دار داشته باشم، یهو خوابم میبره، ففط میخوابم!
البته از زلزله هم بدجور ترسیدمو میترسم، و از تصادف!
خیلی اذیت میشم! ناامید شدم از خودم، نمیتونم ماشین برونم، حالم بدتر میشه، زندگی برام سخت شده، منی که همه میگف مثه یه مرد قوی هستی، الان کوچکترین چیزها رو هم نمیتونم، میخوام عصبی یا مضطرب بشم، حوابم میگیره بدجور، چشام وا نمیشه

رضا
رضا
1 سال قبل
پاسخ به  الهام

منم ینجورم خیلی بعدتر طوری که می‌خوابم انگار دارم سقوط میکنم

مری
مری
1 سال قبل
پاسخ به  الهام

بایدحتمااسنتراوقرص پوکسایدبخورین
بعدیه مدت بهترمیشین

شهر
تهران
Negar
Negar
1 سال قبل

یه مدته که خیلی استرس دارم به طوری که گاهی نفس کشیدن هم برام سخت میشه تمام بدنم یخ میزنه واقعا نمیدونم چیکار کنم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  Negar

سلام نگار جان.با یک مراجعه‌ی ساده به روانپزشک اضطراب شما قابل کنترل و درمانه.علائم شما به حملات پنیک یا GAD شبیهه که نیاز به تشخیص توسط پزشک داره.پیشنهاد میکنم از مشاوره‌ی آنلاین با روانپزشک درمانکده استفاده کنید و با دادن شرح حال کامل به طور آنلاین ویزیت شید.امیدوارم همیشه سلامت باشید.

مجید
مجید
1 سال قبل
پاسخ به  Negar

سلام‌قرس‌کلدنیوم‌سی‌کلدیارپکساید‌شبی‌یک‌عدد‌به‌مدت‌2ماه‌وبرای‌استرس‌قرص‌‌سرتلالین25قبل‌غذا‌یک‌عدد‌اگه‌2هفته‌خوردین‌بهترشدی‌که‌هیچ‌اگه‌بهترشدی‌خواستی‌استرس‌نداشته‌باشین‌سرتلالین50بگیر

سوگل
سوگل
1 سال قبل

سلام منم حالم خیلی بده الان دو ساله به شدت حالم بده سرگیجه گیجم منگم اصلن حالم قابل توصیف نیست یه حس خیلی بدی انگار دیگه دارم میمیرم نا امید شدم تو رو خدا کمکم کنید کلی هزینه دستگاه تی دی سی کردم ولی خوب نشدم

شهر
تهران
رضا
رضا
1 سال قبل
پاسخ به  سوگل

دو سال ینجوری من الان 5 ماه هست ینجورم

عیدی
عیدی
1 سال قبل

سلام من نزدیک یک سال میشه زیر تاثیر استرس شدید قرار دارم زمانی که زیر استرس قرار می‌گیرم زیر شانه چپم شدید درد میگیره وگردنم تپش قلب و نبض معده ام خیلی زیاده
لطفاً کمکم کنید

شهر
اصفهان
مظفر پازسالمی
مظفر پازسالمی
1 سال قبل

قبل از بازی والیبال استرس میگیرم کف دست هایم عرق میکند

رضا
رضا
1 سال قبل

سلام تیمه پزشکی میخاستم یک سوال بکنم لطفن جواب بدین من این 10 جلسه هست نورفیدبک میرم برای اختلال پانیک حملاتم کم شده ولی سرگیجه احساس لرزش احساس درد قفسه سینم تنش عضلانی پاهام هنوز رفع نشدن خاستم بپرسم تا چند جلسه من خوب میشم دکتر برم 30 جلسه نوشته

سوگل
سوگل
1 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام منم همینجوری هستم سرگیجه دارم با گیج منگی

رضا
رضا
1 سال قبل
پاسخ به  سوگل

عه خوبه هم دردی انگار سر مبلم انگار مغرم یطوریه عقب جلوم می‌کنه فکره همش

مائده
مائده
1 سال قبل

سلام من همش یکی باهام صحبت میکنه همش استرس دارم فکر های منفی هرشب خواب میبینم این علتش ازچیه

رضا
رضا
1 سال قبل

سلام من این سه ماه تپش قلب دارم سرگیجه دارم سر پا که هستم احساس زمین خوردن میکنم پاهام خالی میشن زانو هام درد میکنن احساس خفه شدن
سردرد بعضی وقت ها یه حس توهم انگار هست
سر سندلی نشسته هستی انگار داری عقب جلو میشی
میخای بخوابی انگار داری سقوط میکنی

ناناز
ناناز
1 سال قبل
پاسخ به  رضا

گوش میانیت مشکل داره .منم مثل شمام

آیدا
آیدا
1 سال قبل

سلام من الان حدود ۵ روزہ احساس میکنم یھو دلم ھری میریزہ پایین از ھمچی میترسم و ھمش افکار منفی دارم تک شریف ھای عصبی دارم
نفس تنگی میگیرم و میترسم مشکل داشتہ باشم چند سال پیشم ھمین احساسو داشتم رفتم متخصص ریہ و قلب گفت ھیچیم نیست
الان چند روزہ اینجوری شدم استرس دارم یھو احساس خفگی و ترس بھم دست میدہ خواھش میکنم کمکم
کنید دارم دیوونہ میشم

شهر
کرج
اشکان
اشکان
1 سال قبل
پاسخ به  آیدا

پانیک هست منم دارمش این 3 ماه از تو خیلی بعدترم

اشکان
اشکان
1 سال قبل
پاسخ به  آیدا

روانشناس برو اگه قرص میتونی بخوری بخور اگه نمیتونی هم برو نورفیدبک قهوه سیگار این ها رو کامل قطع کن اگه مصرف میکنی نترس نه میکشت نه چیزی حس مرگ بهت دست میده ولی حسیه

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  آیدا

سلام آیدا جان .اگر این اتفاق بدون علت خاصی و ناگهانی رخ میده میتونیم حملات پنیک رو در نظر بگیریم.برای درمان بهتره به روانپزشک مراجعه کنید و نگران نباشید چون با درمان مناسب مشکلتون به طور کامل رفع خواهد شد.میتونید از مشاوره‌ی آنلاین با روانپزشک درمانکده استفاده کنید.امیدوارم همیشه سلامت باشید.

الهام
الهام
1 سال قبل
پاسخ به  آیدا

منم همینطورم، حالت اضطراب شناوره، همش مثینکه از یه چیز خیلی بد اضطراب دارم، باید دارو ضد استرس بخوری

هستی
هستی
1 سال قبل

سلام
عوامل به وجود اوردن اضطراب

شهر
تهران
مرتضی
مرتضی
1 سال قبل

سلام امیدوارم یکی این متن رو بخونه که بتونه راهنماییم کنه
حدودا یک ساله که تو یه شرکت خودرو سازی استخدام شدم
قبل استخدام کمر درد داشتم و دیسکم آسیب شدید دیده بود ولی بخاطر متاهل بودن و شرایط زندگی پنهان کردم
متاسفانه در سخت ترین قسمت تقسیم شدم و فشار زیادی روی کمرم هست
درخواست جابجایی دادم ولی گفتن نه شما قد و هیکلت خوبه باید همینجا بمونی
اصل حرفم اینجاست
اضطراب و نگرانی ای که چند وقته باعث شده تو همه زندگیم حتی زناشویی و معاشرت بادیگران به مشکل بخورم ترس از ازدست دادن کارم و آبروم و موقعیت اجتماعیم هستش که همه این ها رو فقط و فقط بخاطر همسرم میخوام حفظ کنم
نمی‌دونم شاید تاوان نگفتن حقیقت باشه این عذابی که جسمی و روحی دارم میکشم
کسی فهمید حرفهای منو؟

شهر
تهران
سامیار
سامیار
1 سال قبل
پاسخ به  مرتضی

اوم

شهر
تهران
حسین ازگیلان
حسین ازگیلان
1 سال قبل

سلام من کارمند باز نشتسته هستم استرس واضطراب شدید دارم از هر چیز کوچک ترس دارم نمی توانم کارهای شخصی خودم را انجام دهم حدود چهل سال راننده هستم ولی از رانندگی میترسم 60سال سن دارم راننده تاکسی هستم درتمام اعضای بدن لرزش دارم حتی دررودها روزها تا ظهر میخوابم بی حالم وحوصله هیچ کاری رو ندارم ولی شبها حالم کمی بهتر است من حسین هستم واز شما تقاضای کمک دارم درضمن داروهای زیادی مصرف کرده ام

آقای مددکار خانواده
آقای مددکار خانواده
1 سال قبل

آن آقایی که ذکر نمود از حضور در مراسم خاستگاری واهمه دارد از دلایل مهمش نبود اعتماد و شناخت نسبت به زوجه های معرفی شده هست نوک پیکان این واهمه ها مسائل اجتماعی و مالی هست اینکه تصور شود همسر آینده اش فردی دردسر ساز باشد یا توافقشان نشود و مسئله مهریه پیش بیاید البته زوجین قبل ازدواج باید به لحاذ ویژگی های شخصیتی همدیگر را ارزیابی کنند و نقاط مشترک یکدیگر پیدا نمایند مثلا در چه مسائلی اوپن و در چه موضوعاتی بسته هستند علایق سلایق مشترکشان در چیست موانع پل های ازدواج پیش رو چیست چالش فرهنگی ایشان را بررسی کنند اینکه تو پشت فرمان بنشینی و چشم هایت را ببندی و مادرت بگوید به کدامش سمت فرمان بچرخانی و از کدام مسیر با چشمان بسته عبور نمایی معلوم که ترسناک.

آقای مددکار خانواده
آقای مددکار خانواده
1 سال قبل

به کتاب پناه ببرید مثلا کتاب حافظ به شعر یوسف گمگشته توجه کن گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور مطالبی را مطالعه نمائید که به شما حس امید و امنیت خاطر می دهد در گوگل سرچ کنید ببینید چه دمنوش های گیاهی باعث آرامش روان می شود غذای شما داروی شما و آدمی با غذا که حیاط زیستی اش تداوم پیدا می نماید بدان از روان شروع می شود پس با عوض کردن طرز فکرت دنیایت عوض می شود بزرگوار.

آقای مددکار خانواده
آقای مددکار خانواده
1 سال قبل

با سلام وسواس فکری یکی از دلایل مهمش می تواند کاهش عزت نفس و احساس نا امنی باشد که فرد در محیط زندگی اش می نماید و افراد خود را در رسیدگی به امور فردی خود ناتوان می بینند باید دانست با عوض کردن محیط حالت عوض می شود از یکنواختی بپرهیز در برنامه روزانه خود پیاده روی را لحاذ کن و گشت گذار به طبعیت اطراف خانه ات را همینطور آسپرین بچه یکی از دارو های آرام بخش عمومی بدون نسخه در داروخانه ها هست ازش استفاده کن سعی کن مایعات زیاد بخوری هم سموم را دفع می نماید هم فشار خونت را که بر اثر اظطراب بالا می رود کاهش می دهد مدتی تمرین کن که از تمرکز بر عامل اظطراب زا دست برداری روزی یک ساعت به عامل وسواس اهمیت نده این اولین قدم هست از همان ساعات اولیه احساس آرامش به تو دست خواهد داد یک کتاب از کتابخانه عمومی بگیر و آن را مطالعه کن تا ذهنت فراخ پیدا نماید و به چیز های غیر از آنچه که باعث شده وسواس فکری داشته باشی هم متمرکز شود

Behnaz
Behnaz
1 سال قبل

سلام من ۲۰ سالمه و بشدت وسواس فکری. شدید گرفتم و همش ضربان قلبم میره بالا سردرد میگیرم و دست و پام گزگز میکنه سرگیجه و احساس گنگی سر خیییلی بیشتز همه اذیتم میکنه همش فک میکنم ام اس دارم و میترسم ازمایش بدم چیکار کنم حتی دیشب به خودکشی فک میکردم دارم روانی میشم

شهر
تهران
امیر
امیر
1 سال قبل
پاسخ به  Behnaz

نگران نباش منم همینطوریم

شهر
تهران
فرداد
فرداد
1 سال قبل
پاسخ به  Behnaz

نگران نباش
منم دقیقا همینطورم، خیلی بد تر

فرداد
فرداد
1 سال قبل
پاسخ به  Behnaz

من همش ی چیزی تو بدنم پیدا میکنم میگم بدترین بیماری رو گرفتم. دقیقا مثل خودت میترسم برم دکتر. ی جوش سفید بود گفتم دیگه تمومه، گفتم برم درمان کنم چه فایده، شیش ماه استرس و ناراحتی شدید آخر خسته شدم رفتم دکتر گفت هیچی نیست. ولی همین استرس آخر کار دستم میده

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  فرداد

سلام منم دقیقا همینطوریم یه خال رو بدنم میبینم سریع میرم تو اینترنت جستو جو میکنم اخرم دکتر میگه هیچی نیست اما من میگم این دکتر چیزی حالیش نیست

شهر
کرج
غریبه
غریبه
1 سال قبل
پاسخ به  فرداد

منم مثه شما هستم دوست عزیز ، همیشه تا بیماری میگیرم فکر میکنم بدترینش سراغم اومده واضطراب ودلهره دارم خیلی شدید ،همش فکر میکنم دلم هری میریزه حالم اصلا خوب نیست وقتی ب دیگران میگم مسخرم میکنن

شهر
تهران
اشکان
اشکان
1 سال قبل
پاسخ به  Behnaz

ام اس نیست ظطراب شدید هست یا پانیک منم ینجورم از تو بعدترم این 3 ماه

وحید
وحید
1 سال قبل

سلام ۲۸ سالمه ۵ماهه استرسی شدم هرکاری یا هر چیزی یا هر خوراکی میخورم فکر میکنم میخوام سکته کنم یا بمیرم استرس کامل گرفتم واقعا اینطور نبودم ادم ترسویی نبودم یکی دوتا مشکل برام پیش آمد اینطور شدم واقعا بدترین درد دنیاست قفسه سینه م درد میکنه چند بار تپش قلب عرق کف دست چپم و سرگیجه و ناامیدی و تنبلی اینطور شدم از خدا میخوام که سلامتی مو بهم برگردونه واقعا از این استرس و هر لحظه فکر مرگ خسته شدم
پیشنهادی دارید ممنون میشم

شهر
تهران
علی رضا ترکی
علی رضا ترکی
1 سال قبل
پاسخ به  وحید

اصلا نترسید من الان شش ماهه مبتلا هستم از شما بدتر یه دوره ای داره و تموم میشه اگه زیاد اذیت میشید به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید. یک دوره دارو درمان می شید انشالله.

شهر
اصفهان
اشکان
اشکان
1 سال قبل
پاسخ به  علی رضا ترکی

خوبی شدی الان دورت تمام شده یا نه چند وقته دورش

پویا
پویا
1 سال قبل
پاسخ به  علی رضا ترکی

درود خدمت عزیزان من از سال۸۸ استرس دارم دارویی تحت عنوان اینکه بهبود پیدا کنیم وجود نداره…همه چیز به خودمون بستگی داره راه های زیادی جز دارو وجود داره برا کنترل این حس بد من سالهاست دارم باهاش زندگی میکنم وباهاش کنار اومدم ولی هنوزم برام سخته

شهر
اصفهان
غریبه
غریبه
1 سال قبل
پاسخ به  پویا

میشه راه حلشو بدی؟

Pari
Pari
1 سال قبل
پاسخ به  وحید

وایییی منم دقیقا همینمم دارم دیوونه میشم

شهر
اصفهان
محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  Pari

ترس از رفتن به جای های مختلف رو دارم نمیتونم برم بیرون همش میترسم نکنه حالم بد شه احساس ضعف دارم توهمات بدی دارم همش خود خوری میکنم

شهر
کرج
بهنام
بهنام
1 سال قبل

سلام هر وقت اسم خواستگاری میاد یا خونه دختر میخوام برای خواستگاری میرم دذونم ترس و دلهره میاد نمی تونم چیزی بخورم بعد از گفتن نه خوب میشم علت چیه

شهر
تبریز
اشکان
اشکان
1 سال قبل

سلام من این دوماه استرس شدید بهم وارد میشه 20 روز اول بی خوابی یهو از خواب بیدار میشدم قلبم داشت تند تند میزد یهو دست پاهام بی حس بی حس می‌شدند بعد کم کم خوب شدم یهو سرگیجه با خالی شدن پاهام اومدن الان ینارو هم یک ماه هست دارم یهو حس میکنم زیر پام خالی میشه یا دراز میکشم حس میکنم تکون دارم میخورم سرم سبک میشه سنگین میشه بعضی وقت ها انگار خفه میشم

Behnaz
Behnaz
1 سال قبل
پاسخ به  اشکان

منم اینجوریم واقعا چرا چی میتونه باشه

محمود
محمود
1 سال قبل
پاسخ به  Behnaz

احتمالا حملات پانیک یا اختلال اظطراب

اشکان
اشکان
1 سال قبل
پاسخ به  محمود

اره هر دو هستن

اشکان
اشکان
1 سال قبل
پاسخ به  Behnaz

والا نمی‌دونم هر روز دارم میمیرم زنده میشم

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  اشکان

اشکان جان بهتره بری مغز اعصاب ی قرص هست به اسم سرتالین شادی اوره تنها عارضه این قرص بیخیال بودن نسبت به اتفاقات

شهر
کرج
پویا
پویا
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

وبقیه عوارض بی خوابی.وابستگی به دارو فراموشی مشکلات جنسی و……….

pari
pari
1 سال قبل

سلام، میخواستم بگم ما در برابر هر چیز کوچک مسئولیم حتی گلی که می‌خریم مسئولیم به حفاظت و بالندگیش.. دوستان شما همه خودتون تجربه ی درد های روحی روانی داشتید لطفا تا زمانی که به توانایی خودتون برای فرزندآوری سالم مطمئن نشدین این کارو نکنید.

سارا
سارا
1 سال قبل

شما رو به خدا سریع تر جوابم رو بدید دارم میمیرم از ترس

سارا
سارا
1 سال قبل

سلام دختر ۱۳ ساله هستم من واااااااااااااااقعا استرس دارم میرم سرویس و مقدار زیادی ادرار میکنم و بعد دوباره میرم همه میگن هیچی نیست حتی دکتر ها ولی من همیشه و همه جا استرس دارم و همه چیز کوفتم میشه استرس راحتم نمیزاره . یه مدتم سر قلبم اینطور بود که فهمیدیم هیچی نیست ولی هنوز هم استرس دارم یهو از ته دل ضعف میکنم و احساس میکنم دنیا روی سرم خراب میشه هر چی خودم و بقیه دل داریم میدم خوب نمیشم داره از بین میبرتم چیکار کنم؟

saeed
saeed
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

سلام امیدوارم حالت هر چه زودتر بهتر شه ببین من یه دوره مرگ اوری از استرس داشتم فقط برو سراغ طب سنتی اصلا قرص و دارو مصرف نکن ک عوارض شدید داره

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

سلام من هم همین حالات رو دارم احساس تنگی نفس ضعف دلهره ترس ناکهانی حملات پانیکه

فرشاد
فرشاد
1 سال قبل

سلام دوستان عزیز و گرامی
من ۱۹ سال سن دارم و اهل اصفهان هستم 
 ۱۵ ماه است که درگیر کهیر مزمن هستم 
با وجود مصرف داروهای گیاهی و انجام حجامت های متعدد هنوز بهبودی پیدا نکرده ام 
همچنین داروهای شیمیایی
هیدروکسیزین تلفست ستریزین مونته لوکاست فاموتودین کلماستین نئوتادین کلرفنیرامین مصرف کردم ولی هنوز درمان نشدم 
البته به خاطر اینکه بیماریم با کنکور و ورود به دانشگاهم همراه شد تنش های زیادی رو در طی این ۱ سال و سه ماه متحمل شدم 
در صورتی که کسی از شما تجربه ای در خصوص درمان دارند لطف کنید با من در میان بگذارید استرس و اضطراب شویدی رو هم دارم تحمل می کنم بخصوص با فشار خانواده که عملا فرصت مجددی بهم نمیدن

شهر
اصفهان
محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  فرشاد

سلام دوست عزیز من هم این حس وحال رو داشتم وتجربه کردم رفتم مغز واعصاب سرترالین داد قرص شادی اور هست و تنها عارضش از نظر من بیخیال بودن نسبت به اتفاقات هست

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  فرشاد

سلام مراجعه به روان پزشک و خوردن قرص سرترالین منم خوب شدم

شهر
شیراز
محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

کل این مشکلات ریشه دراسترس داردواظطراب باید دارو درمانی بشی

شهر
شیراز
نیما
نیما
1 سال قبل

با سلام نیما هستم ۱۳ سال سن دارم خیلی استرس و بی قراری و وابستگی دارم در سن ۱۰ سالگی این اتفاقات استرس برایم افتاد بعضی وقت ها گریه و کلافه دارم و میخوام گریه بکنم و پدرم میگه زندگی از هم میپاشانم تو اینجوری هستی خیلی اذیت میشم در حد ۳۵ کیلو وزن دارم چکار کنم تا استرس هایم دور شود خیلی خیلی وابسته و خیلی خیلی استرس دارم دیگه به کجا برم خدا میدانه شب ها درست نمیخوابم اذیت میشم زود به زود سرما میخورم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون

شهر
تبریز
نیما
نیما
1 سال قبل

۵عاا

نازیلاپویا
نازیلاپویا
1 سال قبل

سلام نازیلاپویاستم۱۹سالمه‌تقریبایه‌هفته‌میشه‌که‌تغییرات‌عجیبی‌روبدنم‌احساس‌میکنم‌خیلی‌شادوهمیشه‌سرحال‌بودم‌حالاهیچ‌چیزخوشحالم‌کنه‌،تعادل‌خوابم‌بهم‌خورده‌‌بعضی‌‌ وقتاتاساعت۴بامدادنیزبیدارم‌،قبلا‌بایه‌روخوانی‌میتونستم‌ مطلبوبگیرم‌ اماحالادرچندین‌بارخوندن‌میتونم‌مطلبوبگیرم‌اونم‌بسختی‌‌ یعنی‌تمرکزمو‌ازدست‌دادم. خسته‌شدم‌ازدرس‌خوندن‌،اصلااشتهاندارم‌احساس‌نگرانی‌میکنم‌،تمام‌بدنم‌میلرزه‌البته‌زمانی‌که‌خبرای‌خوبوبدو‌میشنوم‌احساس‌بی‌علاقه‌گی‌ میکنم‌ازین‌تعجب‌میکنم‌که‌چجوری تویه‌هفته‌این‌همه‌تغییرات‌برام‌واردشده‌واقعا‌نگران‌هستم‌ میشه برام‌یه‌راه‌حلی‌نشون‌بدین‌چون‌فک‌کنم‌الان‌زمانش‌مناسب‌باشه‌تادیرنشده‌وتغییرات‌جدی‌تراحساس‌نکنم‌ممنون.

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  نازیلاپویا

به زیاد بخور با پرتغال آرام بخش .غذای مغز قند و فسفره .حوصله نداری از فسفره.خربزه هم بخور.سه چهار تا آیه از یاسین بخوان فوت کن به خودت.

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  نازیلاپویا

سلام حتما ازمایش بده اگه مشکلی نداشتی مشکلات روحی هست شاید ویتامین دی بدنت کم باشه که باعث افسردگی میشه

حسین م
حسین م
1 سال قبل

سلام خسته نباشید برای درمان استرس چه راهکارهایی دارد من هم قفسه سینه گاهی مواقع درد دارد نفس تنگی موقع استرس دارم سرگیجه هم دارم درمانش چیست لطفاً منو راهنمایی کنید ممنون میشم

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  حسین م

برو اکو قلب بگیر .و روانپزشک هم مراجعه کن

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  حسین م

اگر پیش متخصص قلب رفتی و مشکلی نبود مشکلت روحی هست و برو روانپزشک

اکرم ابوطالبی
اکرم ابوطالبی
1 سال قبل

سلام من یک دفعه دل شوره واضطراب دارم دست بی حال می شود وتکرادار خیلی دارم وحالت سر گیچه کم م گیرم وپاهام جلوتر از خودم می رود

محمد
محمد
1 سال قبل

یا حی و قیوم زیاد بگو فوت کن به خودت .ذکر زیاد بگو سبحان الله .لا الله الله

شیدا
شیدا
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

لطفا پاسخهای غیر علمی و نادرست به دیگران پیشنهاد ندید

ستاره
ستاره
1 سال قبل
پاسخ به  شیدا

یک قسمت استرس و اضطراب برمیگرده به بعد معنویات،درسته ظاهراً علمی نیست ولی تجربه ای که خودم داشتم بارها کمکم کرد گفتن استغفرالله ربی و اتوبه علیه…که تو اینستگرام از سخنان آیت‌الله بهجت برخورد کردم خیلی کمکم کرد،حیفم اومد نگم…واقعا واسه من موثر بود…

پویا
پویا
1 سال قبل
پاسخ به  شیدا

یاد خدا قلبو آروم میکنه اما متاسفانه ما خدا رو گزینه آخر قرار داردیم….از خودم شروع میکنم

محمد
محمد
1 سال قبل

از عوامل استرس زا دوری کن تا میتونی در جمع های دوستان و فامیل شرکت کن تنها نباش ورزش کن مطالعه کن ازمایش بده تا خیالت راحت شه که مشکل خاصی نداشته باشی از ویتامین دی غافل نشو

رز سیاه
رز سیاه
1 سال قبل

سلام
من تمامی این علائم رو دارم
16 سالمه
میخواستم بگم چه راهکاری برای بهتر شدن پیشنهاد میدید؟

ناهید
ناهید
1 سال قبل

سلام من بخاطرمشکلات شخصی زندگی اضطراب شدید دستم یاپام میلرزه دلهره شدید که انگار یه اتفاق بد میخواد برام بی افته نگرانی شدید کلااز اب غذا میشم چطوری مثبت فکر کنم یه راهنمایی لطفا

فرشته سحری
فرشته سحری
1 سال قبل
پاسخ به  ناهید

سلام خسته نباشید یه مدتی همش دلشوره میگیرم استرس شدید دارم اختلال خواب شدید دارم که تا خود صبح بیدارم بی اشتها شدم دست پاهام بی حس میشن وقتی هم میخوام بلند شم همش سرگیجه میگیرم وتعادل ندارم

رضا
رضا
1 سال قبل
پاسخ به  فرشته سحری

منم ینجورم

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  فرشته سحری

روانپزشک .اماقبلش ازمایش بده که مطمعن شی که خدایی نکرده مریضی نداشته باشی.

یحیی عباس زاده
یحیی عباس زاده
1 سال قبل

من درسته که روزا خیلی می خوابم ولی شب تولانی ترین خوابم یک ساعت بیشتر نیست بولند شدم یک چای سبز یا مطالعه، بعد از یک ساعت می خوابم در تول شب بیشتر بیدارم روزا هم دو سه تا یک ساعت با فاصله بیشتر میخوابم مگر کاری داشته باشم

شهر
کرج
سعید
سعید
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من الان چند ساله استرس گرفتم قبلا خیلی کم بود اینم بگم من 31سالمه و الان بیشتر شده استرسم وحالت عجیب بهم دست میده تنگی نفس و ضربان قلبم خیلی شدید میشه و دهنم خشک و دستام شروع به گزگز میکنه لطفا راهنمایی کنید ممنونم

شهر
تهران
تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  سعید

سلام سعید جان.استرس شدید همراه با تنگی نفس میتونه از علایم حملات پنیک باشه.برای رفع این بیماری نیازه که توسط روانپزشک ویزیت شید تا داروی مناسب برای کنترل استرستون تجویز کنن.پیشنهاد میکنم از مشاوره‌ی آنلاین با روانپزشک درمانکده استفاده کنی یا نوبت حضوری متخصص روانپزشکی بگیری و مراجعه کنی.امیدوارم همیشه سلامت باشی.

ظاهر
ظاهر
1 سال قبل
پاسخ به  سعید

برادر عزیز سعید عزیز، من هم دقیقا مشکل شنا را دارم ، اگر چاره‌ای پيدا کردی لطفا به من هم بگو

شهر
تهران
علی
علی
1 سال قبل

سلام داکتر صاحب من حدود چند روز میشه استرس شدید گرفتم علت اش هم میدونم ولی کاری از دستم نمیاد میشه رهنمایی کنید لطفا

شهر
تهران
زهرا
زهرا
1 سال قبل

سلام
من موقع استراس تپش قلب شدید میگرم ودستمام خیلی میلزه حتی دکترم رفتم ازمایش دادم گفت کم خونی وکمبود وتامین Dداری

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا

کمبود ویتامین دی باعث افسردگی میشه قرص مصرف کن .عوامل استرس زا رو شناسایی کن وسعی در حل کردنشون کن اگر نتونستی روانپزشک موثره

ها+دی+صبوری
ها+دی+صبوری
1 سال قبل

سلام مدت ۷ سال است که دچار سوزش و بهتر بگم سوزن سوزن شدن بدن شده ام خیلی اذیتم ضمنا مشکل اعصاب نیز دارم لطفا راهنمایی کنید

شهر
مشهد
همایون
همایون
1 سال قبل

سلام من بیست سالمه خیلی زود عصبی میشم میتونم خودمو کنترول کنم اما بیشتر اوقات خیلی استرس دارم آدم خیلی ناامدی هستم هدف خودمو پیگیری کرده نمیتونم زود خسته میشم تنبلی میکنم همیشه چون میدونم ضرر می کنم خیلی بیشتر اذیت میشم

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل

سلام من استرس خیلی شدیدی دارم
هنگام روخوانی درس هام درمدرسه استرس دارم
چطوری براسترسم غلبه کنم

رها
رها
1 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

سلام من هشت سال پیش همسرم رو از دست دادم و کمتراز یکسال بعدش پسر جوانم باموتور تصادف کرد وفوت شد حالا استرسم انقده زیاده که اخیرا خواب ندارم الان ساعت چهار صبح هست هنوز نخوابیدم و مدام احساس لرز دربدنم میکنم چشمامو میبندم که بخوابم حال عجیبی بهم دست میده که بلند میشم میشینم انگا میخام بمیرم نمیتونم توصیف کتم حالمو متخصص گفت اضطراب فراگیر دارم

سؤال

فرشاد احمدی
فرشاد احمدی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر خوبین .من 15سال پیش ی اتفاق برام افتاده از سر کار که برگشتم حالت تحوح داشتم بلند شدم رفتم بیرون دم در هوا بخورم از بلندی خودم یه دفع افتادم.خوشبختانه تا رفتم بیمارستان مشکل حل شد ولی الان استرس زیادی دارم تا وقتی کسی باهمه حالم خوبه همین که تنها بشم احساس بدی بهم دست میده دلشوره احساس میکنم اون لحظه این اتفاق 15سال پیش برام میفته لطف راهنمایی کنید ممنونم

آرش
آرش
1 سال قبل
پاسخ به  فرشاد احمدی

سلام چند مدتیه که دچار استرس حضور در جمع شده ام و هر وقت با چند نفر در جایی هستم حتی افراد نزدیک به خودم می شوم. و حالت صورتم و لبهایم تغییر می کند و کج وکوله میشه و نمی تونم خودم رو کنترل کنم و اگر بیشتر بمانم ضربان قلبم هم بیشتر می شود لطفا راهنمایی کنید که چه کنم .

رها
رها
1 سال قبل
پاسخ به  فرشاد احمدی

سلام من ایتریم انقده زیاده که الان ساعت نزدیک چهار هیت هنوز نخوابیدم و مدام احساس لرز دربدنم میکنم متخصص گفت اضطراب فراگیر دارم

فریبا
فریبا
1 سال قبل

سلام من 23سال دارم ومحصل هستم مدت. 5سال میشود. که وضعیتم خوب نیست در اوایل فقط سرگیجه داشتم وگاهی هم درد قفسه سینه اما مدت 3سال میشود که زندگی بایم رنگش را از دست داده خیلی اظطراب دارم ترس از ارتفاع احساس دلهره همچنین ترس از شلوغی احساس میکنم هر لحظه ممکن است یک اتفاقی بیوفته البته دارو هم استفاده مکنم در طول استفاده از دارو بهترم اما همینکه قطع مکنم دوباره همان وضعیت. را دارم لطفا کمکم کنید

زهرا
زهرا
1 سال قبل
پاسخ به  فریبا

سلام من ۴۰ سال دارم از بس شوهرم بهم خیانت کرده دچار یه استرس شدید شده ام هر روز که میگذره شدیدتر میشه وخاطرات تلخ شوهرم جلو چشمام مرور میشه نمیتونم اونو ببخشم دچار سردرهای زیادی شدم خواب های بد میبینم وحس میکنم میخواد یه اتفاق بد بیفته هر روزی که میگذره یکسال از عمرم کم میشه

محمد
محمد
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا

هیچی بهتر از بخشش نیست .بخدا بسپار.بهترین قاضی خداست.سلاح مومن دعا ست تو دعا کن و شکایت را به خدا کن خدا انتقام گیرخطر نا کی است

pari
pari
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

پاسخهای شما پای کامنت ها حال هرکسی را بدتر میکند لطفا ادامه ندید.

گیتی
گیتی
1 سال قبل

سلام ۵۶ ساله هستم بیش از اندازه استرس و اظطراب دارم پنج سال دارو اعصاب میخوردم و افسردگی داشتم بیماری مزمن معده دارم که مال استرس هست همیشه احساس درد در قلبم دارم و تمام بدنم بیشتر در خواب بیش از ده بار از خواب بیدار میشم تمام آزمایشات رو دادم هیچ مشگلی ندارم نه قلبی نه بیماری دیگه اما همیشه مریضم این استرس از سن سی سالگی اذیتم کرده و هیچ زندگی آرامی نداشتم مردم گریز هستم تحمل هیچ کس و هیچ صدایی رو ندارم با کوچکترین حرکت و حرفی حتی زنگ تلفن و در دچار استرس میشم لطفان بگید من چیکار باید بکنم

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام
من 18 سالمه و دچار استرسم
برا کنکور میخونم ولی نمیتونم استرسم کنترول کنم
مثلا دل درد بگیرم اسنرس میگیرم ی هفنه وقتی تنهام گریه میکنم ک سرطان دارم
همش فکرای منفی میاد سراغم کار روز شبم شده گریع یا ترس از دست دادن کسی ک دوسش دارم در حدی ک قران میخونم دعا میکنم ولی اروم نمیشم خسته شدم از این استرس از زندگی از درس خوندن افتادم باید چیکار کنم؟

سارا
سارا
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

وای منم دقیقا مثل توام فاطمه چیکار کنیم

شهر
تهران
محمد آصیف
محمد آصیف
1 سال قبل

سلام اسم محمد آصیف هست ۲۶سالم است من مدت ۱۰ سال میشه از خانواده دور هستم مدت ۸ سال در المان زنده می‌کنم مدت چهار ماه میشه مریض هستم خیلی استرس دارم نگران هستم مشکیل از قلب باشه فکر می‌کنم وخیلی نا آرام هستم بعضی وقت احساس در قفس سنه می‌کنم من چند بار پش دکتر رفتم ولی مشکیل از قلب نیست ومشیل زخم معده هم دارم من بکتریا معده داشتم به من قرص داده بود ولی حالم خوب نشود الان خیلی ترس دارم قبلا سر کیجه هم داشتم الان بهتر شدیم ولی الان ناآرام هستم از ات ممنون میشم اگر کمک کنی

کوروش
کوروش
1 سال قبل

سلام وقت بخیر.من ۲۶سال دارم.
من از بچگی دچار استرس حاد بودم.به شدت افت انرژی دارم در روز توان تعامل با اطرافیانم و ادم ها رو ندارم انگار کسی توی خواب هم انگار کسی داره ازم کار میکشه. سرم سنگین میشه و احساس منگ بودن دست میده بهم مغزم اصلا نمیکشه با ادما صحبت کنم حوصله ندارم. فقط تحمل میکنم و به شدت اجتماع گریز و انسان گریز هستم.خیلی کم ادما پیدا میشن که من باهاشون رفیق بشم خیلی خیلی اضطراب دارم سریع از همه چیز نا امید میشم و پیگیری نمیکنم اصلا انگیزه برای بقا و زندگی ندارم همیشه راکت هستم.یک دفعه گرمم میشه. کف دستام و پاهام همیشه عرق میگنه الان که زمستان هم هست عرق میکنه دندون قروچه دارم.چون نمیخوام کسی اضطرابم رو نبینه تیک عصبی گرفتم.اصلا تعادل ندارم.عاجز در قبال عواطف احساسات.رسما یک مرده ی متحرک.به احتمال زیاد ژنتیکی هست پدرم جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس هست و از بچگی حوادث غیر طبیعی رو زیاد حس کردم.ممنون میشم کمکم کنین با تشکر

Dr.saharAbed
Dr.saharAbed
1 سال قبل
پاسخ به  کوروش

سلام وقتت بخیر
لطفا حتما هر طوری که راحتی با یک روان شناس صحبتی داشته باشه
اگر دوست داری حضوری وگرنه تلفنی یا ب صرت پیامک
اما بهترین راه و بهترین تشخیص تو حضوری اتفاق میوفته
تمام مشکلاتت رو ریز ب ریز بگو بهش
و اصلا نگران اینک فاش بشن نباش
و در کنار روان شناس از کتاب (از حال بد به حال خوب ) رو حتما مطالعه و کتاب رو یا ب صورت پی دی اف یا ب صورت چاپ شه تهیه کن و بخون و حتما عمل کن ب تمام تکالیفی که میده
مطمئن باش حالت خیلی بهتر میشه بهت قول میدم ب شرطی که کارای لازمه رو انجام بدی
خوندن تنهای کتاب ب درد نمیخوره همراه با عمله ک حال ت رو قراره خوب کنه

فرزین
فرزین
1 سال قبل
پاسخ به  کوروش

میفهمم داداش ایشالله بهتر بشی منم مث توام رفیق خیلی کم دارم و از اجتماع گریزم

رحمان
رحمان
1 سال قبل
پاسخ به  کوروش

با سلام خسته نباشید من پارسال یه ضرر مالی تو بازار ارزهای دیجیتال کردم از اون موقع استرس اومد سراغم الان وضعیتم نسبت به قبل خیلی بهتر شده فقط استرس که میاد سراغم سرم مور مور میکنه یه جوری میشه از استرس یا یه صدایی غیر منتظره از جایی بیایید استرس میگیرم اینجوری نبودم این بازار لعنتی این بلا را سرم آورد الان زیاد کار با بازار ندارم ضرر هم تقریبا فراموش کردم دارم آموزش میبینم خواستم ببینم راه حلتون چیه ممنون میشم پاسخ بفرمایی

حامد
حامد
10 ماه قبل
پاسخ به  کوروش

دقیقا منم همین طورم وسط زمستون عرق میکنم خصوصا وقتی میخام برم جایی تمرکز هیچی ندارم ۳۹ سالمه حتی رانندگی هم بلد نیستم یعنی تمرکز ندارم همش میترسم

اسما
اسما
1 سال قبل

سلام من خیلی استرس دارم اصلا تمرکز درستی ندارم همش درحال تظاهر و این حالم و نسبت به خودم بدمیکنه. همش دست و پام می لرزه هیجان زده میشم از لحاظ روحی اصلا اوک نیستم درسام درست متوجه نمیشم همش دلم تنهایی میخواد حوصله حرف زدن ندارم همش تظاهربه خوب بودن واقعا خستم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  اسما

سلام اسما جان‌.
امیدوارم بتونیم در درمانکده در کنار هم مشکلت رو حل کنیم.
به دلیل استرسی که دارای تمرکزت هم به حداقل رسیده به همین دلیله که درس رو درست متوجه نمیشی و در نهایت باید بگم استرس باعث شده دچار گوشه گیری و افسردگی بشی.
البته تمام این تشخیص ها حدودا بر اساس علائمی که برامون گفتی بیان شده بهتره که از مشاورۀ آنلاین روانشناسی کمک بگیری تا علاوه بر اینکه تشخیص به صورت حرفه ای و درست انجام بشه روش های درمانی هم در اختیارت قرار بگیره تا بتونی با کمک فرد متخصص برای درمان مشکلت قدم برداری.
امیدوارم هر روزت بهتر از دیروزت باشه.

کمند
کمند
1 سال قبل

سلام دخترم ۱۲سالشه از استرس لکنت میگیره چکار کنیم تا لکنت نگیره ترو خدا جواب بدین نوروفیدبک میبریم آیا برای درمان لکنت نتیجه میگیریم یانه؟

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  کمند

سلام کمند جان
وقتت بخیر باشه.
لکنت زبان نوعی اختلال هستش که دلایلی مختلفی برای بروز لکنت زبان وجود داره حتی گاها ساده ترین مسئله باعث ایجاد این اختلال میشه برای متوجه شدن منظورم می تونید پادکست لکنت زبان، بزرگ‌تر از سکوت رو مطالعه کنید.
جای نگرانی در این زمینه وجود نداره اگه دخترتون رو به نوروفيدبک میبرید می تونیم بگیم تا حدود زیادی میتونه موثر باشه این روند رو تا پایان دوره ادامه بدید اگر مشکلت دخترتون برطرف نشد بهتون پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت از مشاورۀ آنلاین روانشناسی در درمانکده کمک بگیرید یا به صورت حضوری به فوق تخصص روانشناسی مراجعه کنید.
امیدوارم هر چه زودتر دخترتون بتونه به لکنت زبان غلبه کنه.

کمند
کمند
1 سال قبل

سلام دخترم ۱۲سالشه از استرس لکنت میگیره چکار کنیم تا لکنت نگیره ترو خدا جواب بدین

خوش قلب
خوش قلب
1 سال قبل
پاسخ به  کمند

مدتیست که مدام دلشوره دارم طوری که گاهی حال تهوع وتپش قلب هم دارم باید چکار کنم مدام فکر میکنم میخواد یه اتفاق یا خبر نا خوشایندی بهم برسه

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  خوش قلب

سلام دوست عزیز.
از اینکه درمانکده رو برای بیان مشکلت انتخاب کردی خوشحالیم و سعی داریم کمکتون کنیم تا بتونید به دلشوره غلبه کنید.
دلشوره یکی از علائم استرس و اضطراب هستش زمانی که کنترل دلشوره، استرس و اصطراب از دست ما خارج بشه می تونه مشکلات زیادی رو نه تنها از نظر روحی بلکه از نظر جسمی برای ما به وجود بیاره روش های درمانی زیادی برای دلشوره وجود داره بهتره به فوق تخصص روانشناسی مراجعه کنید یا از مشاورۀ آنلاین روانشناسی کمک بگیرید تا مورد بررسی فرد متخصص قرار بگیرید و بر اساس نوع مشکل و درجه مشکل درمان بهتون معرفی بشه.
امیدوارم هر چه زودتر به بهبودی کامل برسید.

مهرداد
مهرداد
1 سال قبل

سلام خسته نباشید
من خیلی ادم استرسی ای هستم ،تقریبا از بچگی هم که یادم میومد استرس داشتم البته نه همیشه مثلا موقع رفتن به جایی ،مثل مدرسه و غیره الانم ۲۵ساله هستم، تنها مشکل من موقع استرس اینه که حالت تهوع میگیرم و بزاق دهانم غلیظ میشه ،که این باعث شده تو زندگیم از خیلی کارا باز بمونم و موفق نشم ،که این منو خیلی کلافه کرده موندم چیکار کنم رابطم با دوستان و فامیلامون هم داره به مرز نابودی کشیده میشه ،بخاطر این استرس کوفتی حتی نمیتونم تا روان پزشک برم، همه فکر میکنن من خجالتی یا افسرده هستم ولی فقط بخاطر استرسه که وقتی میگیرم نزدیکه بالا بیارم ،بخاطر همون سعی میکنم از مهمونی یا گردش و غیره دوری کنم ،مشکل منم با روان شناسی حل نمیشه خودم تمام راه هارو رفتم حتی سعی کردم به استرسم غلبه کنم ولی بازم فرداش همون آش و همون کاسه ،خواهشا جواب کامنت منو بدید

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  مهرداد

سلام مهرداد جان.
از اینکه در درمانکده همراه ما هستی خوشحالیم.
در چنین مواردی باید بگم که خودت باید بخوای و باید تلاش کنی، وقتی میگی مشکل من با روانشناس حل نمیشه یعنی نمیخوای، وقتی میگی خواستم غلبه کنم فرداش همون آش و همون کاسه بوده یعنی تلاشت اونقدری نبود که به استرست غلبه کنی.
باید بگم مشکلاتی نظیر استرس جز مواردی هستن که در یک الی دو روز زندگی به وجود نیومدن و زمان زیادی گذشته تا دچار استرس شدید شدی پس نباید انتظار داشته باشی طی یک روز کاملا استرست از بین بره.
حتی با مراجعه به روانشناس هم باید صبر و تحمل کنی و طی دوره های دو الی سه ماهه در تلاش باشی تا در نهایت بتونی حداقل، استرست رو کاهش بدی نه اینکه کاملا از بین ببری.
از اونجایی که گفتی امکان رفتن به روان پزشک برات سخته بهت پیشنهاد می کنم حتما در مرحله اول از مشاورۀ آنلاین روانشناسی کمک بگیری تا با بحث و گفت و گو با فرد متخصص بتونی نوع استرست رو بشناسی و بعد به درمانش بپردازی.
با آروزی سلامتی روزافزون

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

سلام
من کلا از اون دسته ادما توی فامیل اطرافیان و… هستم که همه ازش توقعات بالا دارن
گاهی جوری استرس میگیرم که بدون اینکه متوجه بشم پاهام و دستام خود به خود در حال تکون خوردن هستن یا حتی به خودم میام میبینم دارم به سرعت دور اتاق دوز میخورم بدون اینکه متوجه بشم
من امسال واقعا سال مهمیه برام نمیتونم اینجوری خرابش کنم ولی فعلا این استرس داره باعث میشه فقط پسرفت داشته باشم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  ناشناس

سلام دوست عزیز
ما در درمانکده شما رو درک می کنیم ولی قرار نیست همیشه صد خودتون رو برای رضایت دیگران توی هر زمینه ای بزارید، تلاشتون ستودنیه ولی گاهی آدم نیاز داره برای خودش باشه(به دنبال چیزایی که دوست داره بره) همین همیشه باید خوب باشم برای رضای دیگران میتونه کاملی باشه برای استرس و اضطراب بهت پيشنهاد میکنم از مشاوره تلفنی با دکتر روانشناس کمک بگیری اینجوری سریع تر می تونی به درمان استرست برسی.
با آرزوی سلامتی روزافزون

حسین
حسین
1 سال قبل

سلام من هیجانی که میشم کنترلم روی روی اندام هام کم میشه یعنی شروع به لرزیدن میکنه از سر تا نوکه انگشت پا لرزیدن اندام هام واون هیجانی که درون منه نمیدونم چیکار کنم خیلی هیجانم زیاده که اندام هام هم شروع به لرزیدن میکنه نظر شما چیه؟

اسما
اسما
1 سال قبل

سلام من خیلی استرس دارم اصلا تمرکز درستی ندارم همش درحال تظاهرم که حالم خوب و این حالم و نسبت به خودم بدمیکنه ازلحاظ درسیم مشکل پیداکردم وقتی هیجان زده میشم می لرزم کم حرفم تنهایی رو خیلی بیشتر دوست دارم به کسی اعتماد ندارم دستام حالت معمولی حرف زدیم عرق میکنه

حدیث
حدیث
1 سال قبل
پاسخ به  ناشناس

سلام من حدود یک ماه استرس دارم همیشه فکر میکنم کارهامو تو محل کار اشتباه انجام میدم البته یکی دوبار هم اشتباه انجام دادم و این باعث شده ک همش فکر م درگیر شه و هی فکر میکنم هی با خودم میگم نکنه یه کار دیگ هم اشتباه انجام دادم الان سر کوچیکتر ین چیزی استرس شدید میگیرم گاهی حتی معدم درد میگیره از استرس و به لرزش می افتم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  حدیث

سلام حدیث جان
وقتت بخیر باشه
باید سعی کنی استرستو کم کنی ولی در مقابل تمرکزتو بیشتر کنی زمانی که استرس داری احتمالا اشتباه رخ میده این موضوع کاملا طبیعیه
سعی کن افکارتو به سمت فکر های مثبت هدایت کنی برای اینکه بتونی به راحتی به استرست غلبه کنی کافیه با مشاورۀ آنلاین روانشناسی در درمانکده ارتباط بگیری تا روش هایی رو بهت معرفی کنن که اصولی باشه و بتونی با استفاده از این روش ها استرست رو کاهش بدی‌.
ممنون از صبوریت.

ایمان
ایمان
1 سال قبل

سلام چن روز پیش خونمون دزد اومد چن باری، ک این بار اخری گرفتمش و درگیرشدم باهاش ولی از اون روز تا الان استرس شدید دارم ی حس خیلی بدیه ک شبا میاد سراغم خواهشا راهنماییم کنید

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  ایمان

سلام ایمان جان.
وقتت بخیر باشه.
احتمالا به دلیل تکرار این مشکل شما دچار استرس و نوعی فوبیا شدید فوبیا یعنی هراس و ترسیدن از موضوعی که رو به رو شدن باهاش می تونه کمی برای افراد عذاب آورد باشه برای آشنایی بیشتر با فوبیا می تونی مقاله علائم و درمان فوبیا (هراس) مطالعه کنی اگه هم به فکر درمان به صورت ریشه ای و اصولی هستی هم می تونی از مشاورۀ آنلاین روانشناسی در درمانکده کمک بگیری.
با آرزوی سلامتی روزافزون.

ص عسگری
ص عسگری
1 سال قبل
پاسخ به  حدیث

سلام پسرم 20سالشه استرس شدید بطوریکه کف دست وپاش عرق میکنه راهکارتون چیه ؟

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  ص عسگری

سلام دوست عزیز‌.
وقتتون بخیر باشه.
استرس امروزه یکی از مشکلاتی هست که برای همه به خصوص جوانان و نوجوانان بیش از پیش ایجاد میشه روش های درمانی متفاوتی هم برای درمانش وجود داره از این جهت جای هیچ نگرانی وجود نداره ولی باید پسرتون خودشون اراده کنن و با استرس مقابله کنند در مقاله مدیریت استرس چگونه صورت می گیرد؟ می تونید با روش های درمان این بیماری آشنا شید یا اگه نیاز به کمک و روش های درمانی بیشتری دارید می تونید از مشاورۀ آنلاین روانشناسی از طریق درمانکده کمک بگیرید.
امیدوارم هر چه زودتر مشکل استرس پسرتون برطرف شه.

حسین
حسین
1 سال قبل
پاسخ به  حدیث

سلام نمیدونم چرا وقتی بیش از حد هیجانی میشم اعضای بدنم شروع میکنه به لرزیدن نا خداگاه اما خودم هم متوجه شدم ولی هر کاری می کنم که هیجانم رو کنترل کنم نمیشه مثلا من یک گوشی قبلا با پوله کار کرده خودم بعد از تقریبا 4ماه خریدم بعد موقعه ی اومدن به سمته خونه خیلی هیجانی شدم وشروع کرد اندام های بدنم به لرزیدن طوری که متوجه شدم اما نمی تونستم کنترل کنم والان هم هم هیجانی میشم احساس میکنم کنترلم روی اندام های بدنم کم میشه نا خدا گاه ازتون می خوام که بگین چجوری کنترلش کنم یا اگه مریضی ای دارم بگین که حلش کنم ممنون میشم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  حسین

سلام حسین عزیز.
وقتت بخیر باشه.
جای نگرانی وجود نداره لرزیدن اندام های بدن به دلیل هیجان تا زمانی که روش کنترل داشته باشید طبیعی و عادیه ولی زمانی که بیش از تصور باشه و تعداد دفعات تکرارش بیش از حد باشه باید حتما از مشاورۀ آنلاین روانشناسی در درمانکده کمک بگیرید یا به فوق تخصص روانشناسی مراجعه کنید تا روش های درمانی بر اساس نوع مشکل براتون اجرا بشه.
امیدوارم هر چه زودتر بتونید به مشکلتون غلبه کنید.

ایمان
ایمان
1 سال قبل
پاسخ به  ناشناس

سلام من هروقت توجمع یاگروه خانواده جمع میشم ناخودآگاه قلب تندممیزنه دستام لرزشدیدبی قراری استرس استطراب بالامن میگیره نمیتونم باهیچکی حرف وارتباط برقرارکنم علتش چیه اگ دارویی میشناسین بگین تامصرف کنم واقعامحتاج کمکم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده

سلام فرزانه جان
نگران نباش برای درمان پانیک راهکارهای مختلفی وجود داره می تونی برای اطلاعات بیشتر در زمینه پانیک و راه های درمانش محتوای حمله پانیک؛ علل،علائم و راه درمان این اختلال رو مطالعه کنی ولی اگه از نظر مالی برات امکان پذیر هست پیشنهاد ما اینه که حتما از مشاوره روانشناسی به صورت آنلاین کمک بگیری تا بتونی راحت تر به درمان و بهبودی برسی.
هدف ما سلامتی شماست.

Mobina
Mobina
1 سال قبل

سلام من مبینام
سوال داشتم ؛ میخواستم بگم من خیلی مدته اصلا بدون دلیلی چیزی استرس شدید میگیرم نمیدونم چرا
خودم فک میکنم چون تو مدرسه استرس شدیدی دارم تو خونه هم اینجوری ام
میشه دلیلشو بگید ؟

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  Mobina

سلام مبینا جان
از اینکه در درمانکده همراه شما هستیم خوشحالیم.
ببین استرس طیف گسترده ای داره بعضی از استرسها هستن که آدم رو به سمت هدف هول میدن این موارد جز استرسهای خوب شناخته میشن ولی در مقابل استرسهایی هستند که توی روند زندگی آدم اختلال ایجاد میکنن به این نوع استرس ما میگم استرس مزمن یا حاد.
نمیشه به صورت قطعی بگیم دچار استرس حاد و یا مزمن هستی چون علائمی که گفتی کامل و جامع نیست برای تشخیص دادن بهت پیشنهاد میکنم مقاله تست سبک های مقابله با استرس چیست؟ رو مطالعه کنی و اگه لازم دونستی حتی می تونی از طریق مشاوره تلفنی با دکتر روانشناس ارتباط بگیری تا بتونی با استرست غلبه کنی.
با آرزوی سلامتی روزافزون.

مینا
مینا
1 سال قبل

سلام من از استرس واضطراب شدید بدنم از داخل میلرزه واحساس میکنم زیر پوست پاهام باد در حال حرکته البته در جاهای مختلف پاهام برای چند لحظه گذرا دلیلش چیه صبح هم که بیدار میشم زبانم بشدت خشکه روی شانه هام وگردنم همیشه احساسدرد دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  مینا

سلام مینا جان
ممنون از اینکه برای مطرح کردن سوالت درمانکده رو انتخاب کردی اميدوارم بتونم تا حد امکان کمکت کنم.
استرس و اضطراب زمانی که حاد و مزمن باشه میتونه روی سیستم ایمنی بدن و حتی عملکرد مغز هم تاثیر بزاره مواردی که گفتی برای تشخیص اینکه دقیقا مشکلت از چیه کافی نیست فقط میتونیم به استرس و اضطراب اکتفا کنیم ولی جای نگرانی وجود نداره چرا کهبه راحتی می تونی از مشاورۀ آنلاین روانشناسی استفاده کنی و با ارتباط گرفتن با متخصص به راحتی مشکلات و علائمتو باهاش در میون بزاری تا هم سریعتر مشکلتو تشخيص بده و هم بتونی با روش های موجود درمانش کنی.
با آرزوی سلامتی روزافزون.

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل

سلام دوست عزیز
وقتت بخیر باشه
هر مشکلی یه راه حلی داره ما در درمانکده همراه تو هستیم تا کمکت کنیم مشکلتو به صورت ریشه ای حل کنی پس به ما اعتماد کن.
برای اینکه مشکلت رو ریشه یابی کنی می تونی به کمک مشاوره آنلاین روانشناسی اقدام کنی یا اگه حس میکنی نیاز به فردی داری که به صورت حضوری در کنارت باشه و کمکت کنه در صورتی که در شهرهای تهران،اصفهان،مشهد و شیراز هستی می تونی از بهترین دکتر روانشناس تهران استفاده کنی.
امیدوارم بتونی هرچه زودتر به مشکل خودت غلبه کنی.

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل

سلام دوست عزیز
وقتت بخیر باشه
اگر فکر می کنی نیاز به یه گوش شنوا، بدون هیچ گونه قضاوت داری می تونی از طریق درمانکده با مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط بگیری و مشکلاتتو با یه فرد متخصص در میون بزاری.
امیدوام بتونی به درمان قطعی برسی.

نسیم
نسیم
1 سال قبل

استرس میگیرم،علتشو نمی‌دونم همش وقتی استرس میگیرم گریم میگیره نمیتونم کاری کنم از کل زندگیم عقب میافتم،علاقمو تقریبا به همه چیز از دست دادم نمی‌دونم باید چیکار کنم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  نسیم

سلام نسیم جان وقتت بخیر باشه

اینکه تصمیم داری مشکلت رو تشخیص و در نهایت به درمانش بپردازی خیلی عالیه.
گاهی همه ما دچار استرس میشیم ولی نوع استرس ها میتونه کمی متفاوت باشه،سعی کن خونسردی خودتو حفظ کنی چرا که جای هیچ نگرانی وجود نداره.
از اون جایی که علت اصلی استرست مشخص نیست می تونی در مرحله اول از مشاوره روانشناسی در درمانکده کمک بگیری و بعد از پیدا کردن دلیل اصلی استرست با کمک متخصص روانشناسی به درمانش اقدام کنی.

با آرزوی سلامت روحی بهتر.

نادر
نادر
1 سال قبل

رابطه جنسی تو تاثیر استرس کمک می کنه

خلیلی
خلیلی
1 سال قبل
پاسخ به  نادر

سلام خسته نباشید حدود ۲ ماه پیش یکی تو کلاس تشنج کرد بیماری صرع داشت
هی منم استرس اصطراب میگیرم که مثل نشم واقع منم مثل اون میشم ؟

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل

منم واقعا دارم عذاب میکشم دیگه خسته شدم ۲۰ سالمه اما انگار ۷۰ سالم الان دوسال با این مریضی لعنتی درگیرم اگه میتونین دکتر خوب بهم معرفی کنین مرسی محنا هستم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

سلام محنا جان
از اینکه دچار این مشکل شدی واقعا متاسفم انشالله بتونیم با کمک هم به این مشکلت خاتمه بدیم.
درسته کمی دیر اقدام کردی ولی همین که اقدام کردی خودش میتونه خیلی عالی باشه. راه های مختلفی برای درمان وجود داره اگه تو شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و شیراز هستی می تونی به صورت حضوری به متخصص روانشناسی مراجعه کنی اگر هم امکان حضور در این مراکز برات وجود نداره می تونی به صورت غیر حضوری از طریق مشاوره روانشناسی در درمانکده به راحتی برای درمان مشکلت قدم برداری.
امیدوارم هروزت بهتر از دیروزت باشه.

زهرا
زهرا
1 سال قبل

عااا خب
من چند هفته ای میشه که سره کلاس های مدرسه همیشه استرس میگیرم
موقع وارد شدن به کلاس قلبم محکم میزنم ضربان قلبم بالا می‌ره و حتی نبض رگ های سرم اینقدر زیاد و محکن که بیشتر میترسم
هر موقع میخوام حرف بزنم فکم میلرزه دستام سرد میشن ضربان قلبم بالا می‌ره و وقتی میشینم پاهام خود به خود تکون میخورن و دستام و تکون میدم
امروز اصلا نمیتونستم صحبت کنم خیلی حس بدیه

همیشه دستام که به میشن دست دوستمو میگیرم که بغلم میشینه و تعجب می‌کنه

Arigato
Arigato
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا

سعی کن بری دکتر ، این استرس که داری اگه درمان نشه در بزرگسالی ، باعث خیلی مشکلات میشه . منم قبلا اینجوری بودم اما الان تا حدودی بهترم .

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا

سلام زهرا جان وقتت بخیر باشه
باید بگم که استرس و اضطراب امروزه خیلی شایع شده ولی خوشبختانه درمانش هم وجود داره، اگه به دنبال درمان این مشکلت هستی می تونی به صورت غیر حضوری از مشاوران روانشناسی در درمانکده استفاده کنی اگرم دوست داری به صورت حضوری مراجعه کنی و در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد و تهران هستی میتونی از طریق متخصص روانشناسی اقدام کنی.

امیدوارم هرچه زودتر بتونی به مشکلت غلبه کنی و به بهبودی کامل برسی.

علی..
علی..
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا

منم همین مشکلو دارم با دکتر ودارو به جواب نرسیدم،همش دنبال اینم که یکی مث خودم پیدا کنم تا شاید با کمک هم به جوابی برسیم.

ایرانی
ایرانی
1 سال قبل

پسر منم خیلی استرس داره مخصوصا موقع صحبت کردن در جمع

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  ایرانی

سلام دوست عزیز
وقتتون بخیر باشه
جای هیچ گونه نگرانی وجود نداره احتمالا به دلیل نبود اعتماد بنفس کافی پسرتون در هنگام صحبت در جمع دچار استرس میشن برای اینکه بتونید این مشکل پسرتون رو رفع کنید پیشنهاد می کنیم ازمشاوره روانشناسی در درمانکده به صورت غیرحضوری کمک بگیرید.

با آرزوی سلامتی.

فرزانه
فرزانه
1 سال قبل
پاسخ به  ایرانی

من استرس و اضطراب شدیدی میگیرم . ناراحتی اعصاب هم دارم . بعد رفتم پیش دکتر خانواده بهش گفتم من استرس دارم به من گفت تو زیاد عمر نمیکنی بعد استرس من بیشتر شده است . واقعا این جوری است . خواهش میکنم راهنمایی ام کنید

مری
مری
1 سال قبل
پاسخ به  فرزانه

من از رفتن به پای تخته می ترسم
قبلن یکم استرس میگرفتم واسه رفتن به پای تخته ، ولی الان اینقد استرسم شدیده که تامعلم اسممو میاره قلبم تند تند می زنه و بدنم شروع می کنه به لرزیدن و رنگ صورتم میپره ،دستام یخ می شهچی کارکنم من
مشکلم یکی دوتانیس که این فقط یکی از مشکلاتمه
من تنهایی می رم بیرون سوار تاکسی می شم قلبم تند تند می‌زنه و به شدت می ترسم

اصن تنهایی ،جایی دور تر از سرکوچمون نمی‌تونم برم

حتی تو جمع که دیگه زبونم قفل می کنه نمی تونم حرف بزنم، مخصوصا اگه همه حواسشون به من باشه

اصن پیش یه مرد یا پسر که وایمیستم ،بدنم شروع میکنه به لرزیدن

یه خبر بهم می دن اینقد هیجانی می شم که کل بدنم می لرزه یا بی دلیل گریه ام می‌گیره اصن نمی تونم خودمو کنترل کنم
چی کارکنم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  مری

سلام مری جان
امیدوارم بتونیم در کنار هم به بهترین روش برای درمان مشکلاتت دست پیدا کنیم.
استرس حاد و شدید می تونه انسان رو از مسیر موفقیت و حتی زندگی عادی منحرف کنه به همین جهت هر زمان که حس کردی که استرست بیش از حده باید برای کنترلش اقدام کنی. استرس مثل یه اسبه که اگه سرکش باشه می تونه به سوارکارش آسیب بزنه ولی وقتی رام و مطیع باشه می تونه سوارکار رو به لذت برسونه برای اینکه بتونی تخصصی برای درمان استرست اقدام کنی حتما به فوق تخصص روانشناسی مراجعه کن یا به دلیل استرس اگه امکان حضور برات فراهم نیست از مشاوره آنلاین روانشناسی در درمانکده کمک بگیر.
امیدوارم هرچه زودتر به حال خوب دست پیدا کنی.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  فرزانه

سلام فرزانه عزیز.
از اینکه درمانکده رو برای بیان مشکلت انتخاب کردی خوشحالیم، امیدوارم بتونم در این مسیر کمک حالت باشم‌.
نگران نباشید چرا که استرس و اضطراب امروزه روش های مختلفی برای درمانشون وجود داره با کمی اراده و صبر می تونید با روش های درمانی مناسب شرایطتتون، به استرس و اضطراب غلبه کنید ولی قبل از هر چیزی ازتون می خوام که با مشاورۀ آنلاین روانشناسی صحبتی داشته باشید تا فرد متخصص در این حیطه علائم و جزئیات استرس و اضطرابتون رو مورد بررسی قرار بده و نوع استرس و اضطراب شما رو مشخص کنه و در نهایت بر اساس نوع مشکل راه های مختلفی رو جلوی پای شما قرار بده.
ممنونیم از صبوری شما.

امین
امین
1 سال قبل

نزدیک 5 ساله مشکل اضطراب دارم ، هی شدید تر و شدید تر شد کشید به بی خوابی و حالت تهوع و سردرد و کلی درد و بلای دیگه که واقعا تحمل کردنشون برام بشدت سخت بود ، دائم حالم بده ، تو این 5 سال هیچی از زندگیم نفهمیدم ،. فقط با درد و رنج و فشار های عصبی گذشت ، ۲ تا روان پزشک و مشاور رفتم تا الان ، ولی نتیجه ای نگرفتم . (:

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  امین

منم اینجوریم هیچ کاریش نمیشه کر ده تا دکتر رفتم من شبو روز زجر میکشم

مهدی
مهدی
1 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

دقیقا درسته متاسفانه خیلی ازدکتری نمیتونن درست درمان کنن

Arigato
Arigato
1 سال قبل
پاسخ به  امین

باید بری دکتر متخصص مغز و اعصاب . سعی کن در مورد ریشه های مشکلاتت یه کم فکر کنی و به دکترت بگی . قرص و دارو تا یه حدی جواب میده

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  امین

سلام امین جان وقتت بخیر باشه
متاسفم از اینکه تا الان نتونستی نتیجه ای بگیری ولی از نظر من بهتره که از یه فرد متخصص توی این زمینه کمک بگیری البته اینکه خودت تلاش کنی و بخوای حالتو بهتر کنی از همه مهم تره
امیدوارم بتونی در درمانکده از طریق مشاوره روانشناسی به زودی سلامتیتو به دست بیاری.

کمند
کمند
1 سال قبل
پاسخ به  امین

سلام دخترم ۱۲ سالشه از استرس لکنت میگیره چکار کنیم تاخوب نتیجه بگیره البته نوروفیدبک هم میبریم آیا کسی هست با نوروفیدبک جواب گرفته باشه تروخدا فقط کمک کنید

فائزه
فائزه
1 سال قبل

من که خودم از وقتی مدارس حضوری شد حرص نمره و درس و اینارو دارم . یهو آزمون ریاضیم شدم 16 و حالم از اون موثع مداوم بد میشه . استرس و اضطراب میریزه به جونم . معلم ها هم توقعاتشون خیلی بالاست و من هم واقعا نمیتونم تحمل کنم

Arigato
Arigato
1 سال قبل
پاسخ به  فائزه

مهم توقعی هست که از خودت داری . اگه معلمی هم توقع بیجا ازت داره میتونی بهش بگی ، بیشتر استرس زندگی بخاطر حرف هایی هست که هیچ وقت به زبون نمیاریم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  فائزه

سلام فائزه جان وقتت بخیر باشه
میتونی برای مدیریت کردن حجم درستاست از یه مشاوره تحصیلی کمک بگیری تا بتونی خیلی راحت هم درستو مدیریت کنی و هم بتونی نمره خوبی دریافت کنی از اونجایی که استرس و نگرانیت منشاش احتمالا از ناتوانی در مدیریت درس خونت هست با این روش در درمانکده راحت می تونی باهاش مقابله کنی.
با آرزوی بهترینها برای تو.

بدبخت بیچاره
بدبخت بیچاره
1 سال قبل

سلام مطمئنم باور نمی کنید ولی من از وقتی از هفتم رفتم تیز هوشان همچی قاطی پاتی شده
نمره ریاضیم که همیشه بیست بود 13 شده نمره قرآنم هم همینطور
معلمامون خیلی شوتن اصلا نمی فهمن چی میگن
سر کلاسا حالت تهوع و سر گیجه دارم
امروز 2 ساعت فقط به خاطر نمیره ریاضیم گریه کردم
بابام گوشیمو گرفت
زمان های باشگام با مدرسه تداخل پیدا کرده منم اضافه وزن
دنیا دور سرم میچرخه
افسردگی متوسط رو به بالا گرفتم و کلن اصلا از اول سال تحصیلی هی بلا داره سرم نازل میشه

Arigato
Arigato
1 سال قبل

از مدرسه تیز هوشان بیا بیرون و برگرد به مدرسه قبلیت یا جایی که دوستات هستن . سعی کن به خانواده بگی که تو این مدرسه راحت نیستی

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل

سلام
صبح قشنگتون بخیر
اولش بگم نمیخوام شعار بدم کم هم مشکل ندارم
ولی بچه ها مگه از اینده خبر دارین که نگرانین اتفاقی بیفته؟
امروز آینده ی روزهای قبله که ازش میترسیدین اتفاق بدی نیفتاده یا اگر هم خدای نکرده پیش اومده ما تونستیم تحملش کنیم
انسانها خیلی قوی هستن اگه بخوان میتونن خوب زندگی کنن خوب ها؛نه راحت
باور کنین هر اتفاق در زمان خودش پیش میاد و خداوند در همون زمان با ما قدرت کنار اومدن باهاش رو میده
فقط مرگ‌چاره نداره اونهم اشکالی نداره ما هممون حداکثر صد سال دیگه اون طرف دیوار زندگی باز با هم هستیم؛فقط دنیاش فرق میکنه
همه رو دوست داشته باشین به خودتون و هیچ کس سخت نگیرین
چشماتونو رو بدیهای دیگران ببندین
این خیلی قدرت میخواد و شما قدرتمندین
میدونم هممون زود خوب میشیم
اون خدایی که پروانه ها و گلها و کرمها و زمین و ماهیها رو یادش نمیره و گرسنه نمیمونن ما رو هم ازیاد نبرده

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل

من استرس واضطرابم شدید دارم می‌خوام قرص ها رو ترک کنم اما نمیتونم دوساله

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام دوستان همه ما مشکلات استرس اضطراب داریم.خودمم بی دلیل استرس میگیرم ضربانم بالا میره ولی یک ماه خوبم یک ماه خراب معلوم نیست از چیه نگرانیه ترسه دلشورس یهو بی دلیل همچین میشم خیلی دکترا هم رفتم میگن اعصابه همین

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  محمد

سلام منم یه مدت همینجور بودم طوری ک ضربان قلبم یهو بالا میرفتو صدای قلبم بهم استرس نیداد قرص سرترالین برام تجویز کردن

مونا
مونا
1 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

من اصلا نمیتونم بخوابم .احساس میکنم قلبم داره مچاله میشه .ترس هنگام خواب به سراغم میاد

رضا
رضا
1 سال قبل
پاسخ به  مونا

سلام دقیقا من هم اینطورم من موقعه خواب انگار یکی میخواد منو از بالا پرتاب میکنه

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  مونا

قبل از خواب شروع کن به نوشتن ، نوشتن کمک میکنه بار ذهن سبک تر بشه

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  مونا

سلام مونا جان
خوشحالم که در درمانکده می تونیم باهم در ارتباط باشیم
ببینید مسائل مختلفی در روزمره وجود داره که میتونه مشکلات مثل استرس، اضطراب، ترس و… رو برامون به وجود بیاره گاهی اگه بهش توجه نشه و به صورت سطحی ازش بگذریم امکان داره جای دیگری با شدت بیشتری خودش رو نشون بده.
من بهت پیشنهاد می کنم به صورت آنلاین از مشاوره درمانی استفاده کنی البته اراده و خواست خودت هم در درمان میتونه موثر باشه.

به امید حال خوب.

خسته
خسته
1 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

من خسته شدم واقعا دوست دارم برگردم به چندماهه قبلم حالم افتضاح از استرس و اضطراب میشه از اجتماع و آینده و درس و رشتم بدم میادو فکر بهشون حالمو بد میکنه جوری که میگم از دل درد الانه ک بمیرم همش الکی گریم میگیره بی خواب شدم نه اشتها دارم نه هیچی اصلا با خانوادم حرفم نمیاااد خنده رو لبم نمیاد دلم میخواد برگردم به منه قبلی خدایا چیکار کنم

Arigato
Arigato
1 سال قبل
پاسخ به  خسته

برگرد به خود قبلیت ، هر چه قدر هم که سخت باشه

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  خسته

سلام دوست عزیزم
ممنون از اینکه در درمانکده مشکل خودت رو به اشتراک گذاشتی.
میدونم که این حالت کمی ناراحت کننده و عذاب اوره ولی هیچوقت ناامید نشو چرا که همیشه راه حل هایی برای رفع مشکل وجود داره برای آشنایی بیشتر با مشکلت میتونی مدیریت استرس چگونه صورت می گیرد؟ رو مطالعه کنی
و اگه حس کردی نیاز به کمک بیشتری داری از مشاوره آنلاین روانشناسی استفاده کن در ضمن اگر در شهرهایی چون مشهد، تهران، شیراز و اصفهان سکونت دارای می تونی به صورت حضوری با متخصص روانشناسی در ارتباط باشی.

امیدوارم به زودی کامنت تورو با حال خوب همینجا ببینم.

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

منم یه مدت بیخودی استرس‌ میگیرم دستام میلرزه زود خسته میشم سردرد های تنشی دارم

سعید
سعید
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

چربی های سالم تو بدنت از چربی های ناسالم کمتره به همین دلیل استرس و اظطراب میاد سروقتتون

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

من گاهی اوقات خیلی استرس می گیرم فکر های بدی میکنم و از بعضی ها میشر مم حتما نمی توانم کارم را به درستی انجام بدهم مثل دیوانه ها میشوم

b
b
2 سال قبل

من بعد اینکه کنکورم تموم شد تا یکسال بعدش و تا الان فقط دارم استرس و اضطراب بی دلیل میکشم همیشه از استرس حالت تهوع میگیرم…. واقعا انقد شدیده ک نمی تونم اروم کنم خودمو

زهرا عنایی
زهرا عنایی
2 سال قبل
پاسخ به  b

من یه چند وقتیه استرس اضطراب دارم باید چیکار کنم وقتی میرم مدرسه استرس میگیرم میترسم

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل
پاسخ به  زهرا عنایی

نه عزیزم استرس نداشته باش تمرکز کن درساتو بخون به مشکلات تو خونه ام فکر نکن اگه از معلمت میترسی با خانوادت مطرح کن که به مدیر بگن که با معلمت ص کنن اگه هر چی بره استرست بیشتر بیشتر میشه امید وارم حالت خوب بشه

الهه
الهه
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

سلام دورودحال من خیلی حال بددارم الان چندیساله استرس واضطراب زیاد دارنم بخصوص وسواس شدید که دارم مخصوصاشایدباورتون نشه توخونه بدتترمیشن حتی دوباردعاگرفتم تیروئید م دارم ومه دارن دوکتررفتم حالم بدبودداروهاشون خواب اوربودواثرنداشتن بخاطره حرف مردم نتونستم بخورم کن زندگیم برام شده کابوس ازصبح تاشب همین حال دارم نمیدونم دیگه چه که کار کنم تپش قلب بالایی دارم خواب خوراک ندارم جوری که همه فکرم من خیلی شادبودمدکترهاقرص دادن فقط خواب میاد دیگه حوصله خودم ندارم دوبارترس وسواس تو زندگی درمعرض خودکشی پیش رفتم دوتافززنددارم کلونازپام خوانداده مصرف میکنمواینکه تیروییددارم ولی دکترعمومی مریض داشتم رفتم گفت ضربان قلبت بالادست پاهای یخی داری عطاری هم رفتم سودابدن بالاومغزت خشک شدهو….توخداکمکم کنید زندگیم دخترم داره تاثیرایااسترس وسواس میاره،ممنون میشم جوابم بدهید سریع

Arigato
Arigato
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا عنایی

سعی کن دوست صمیمیت رو پیدا کنی و کارهایی که دلتون میخواد رو انجام بدین .

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا عنایی

سلام زهرا جان وقتت بخیر باشه
نگران نباش راه های مختلفی برای درمان وجود داره برای اطلاعات بیشتر می تونی مدیریت استرس چگونه صورت می گیرد؟ رو مطالعه کنی امیدوارم بدردت بخوره البته لازمه بگم می تونی از طریق درمانکده با مشاوره آنلاین روانشناسی هم در ارتباط باشی و ازش کمک بگیری.
موفق و پیروز باشید.

خالدی
خالدی
1 سال قبل
پاسخ به  b

دوستان منم چند وقتی صب ها دستام بی حس میشه حالت درستی ندارم به همه چی فکر میکنم نمیدونم چیکار کنم ولی عصر و شب ها آرومم تقریبا ممنون میشم راهنمایی کنید

Arigato
Arigato
1 سال قبل
پاسخ به  خالدی

باید بری دکتر مغز و اعصاب ، بخاطر استرسه.

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  خالدی

سلام خانم/آقای خالدی عزیز
وقتت بخیر باشه
امیدوام بتونیم با کمک هم باعث سلامت جسم و روان شما بشیم، بهتره برای درمان و تشخیص درست به مشاوره روانشناسی به صورت آنلاین مراجعه کنی به خاطر اینکه فردی که در این حوزه تخصص داره میتونه بیشتر از هرکسی بهت کمک کنه.
با ارزوی حال بهتر.

نسیم
نسیم
1 سال قبل
پاسخ به  خالدی

سلام من ۲۴ سالمه تو مدرسه همیشه جز شاگرد های برتر بودم از بچگی خجالتی بودم و ترسو مدرسه هم میرفتم موقع امتحان ها استرس میگرفتم بعد درحالی که خیلیم خونده بودمو و نمره کامل میگرفتم الان استرس شدید تر شده باحالی که مدرک لیسانس دارم ولی هیچ اعتماد به نفسی ندارم اسم کار میاد استرس میگیرم حتی بانک هم میخوام برم استرس شدید میگیرم از فرم کردن هم میترسم حس میکنم دست خطم بده جوری که دست و پام میلرزه و حالت تهوع میگیرم چکار کنم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  نسیم

سلام نسیم جان.
از اینکه شجاعت به خرج دادی و در درمانکده مشکلت رو مطرح کردی خوشحالیم.
جای نگرانی وجود نداره فقط باید برای کنترل استرست اقدام کنی روش های مختلفی هم برای درمان استرس وجود داره که با مراجعه به مشاورۀ آنلاین روانشناسی روش های درمانی رو بر اساس درجه شدت استرس و شرایط جسمانیت بهت پیشنهاد میکنه فقط باید در این راه هم تلاش کنی و‌ هم صبور باشی.
با آرزوی سلامتی روزافزون.

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  b

سلام دوست عزیز
کمی دیر به فکر درمان افتادی ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه اس برای مقابله با استرس و اضطراب می تونی سری به مدیریت استرس چگونه صورت می گیرد؟ بزنی اگرم نیاز دارای کسی رو به عنوان یک همراه کنار خودت داشته باشی در این صورت می تونی در درمانکده از مشاوره روانشناسی کمک بگیری.
شاد و مانا باشی.

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  b

سلام دوست عزیز وقتت بخیر باشه
ترس به دل خودت راه نده چرا اینقدر نگرانی وقتی میشه خیلی راحت از یه
مشاوره آنلاین روانشناسی استفاده کرد و مشکل رو ریشه یابی و در نهایت به درمانش پرداخت؟!
ازت می خوام در درمانکده به محتوای
ارتباط افسردگی با مشکلات گوارشی هم یه سری بزنی شاید برات مفید باشه.
با آرزوی بهبودی هرچه سریعتر.

سارا
سارا
2 سال قبل

سلام من همیشه دلهره دارم همش میترسم اتفاق بدی بیوفته حتی تو قشنگترین اتفاقها نگران اینم ک اتفاق بدی بیفته همیشه نگران عزیزانم هستم ک چیزیشون بشه یا اینکه نگرانم اینم ک خودم مریضی بد بگیرم یا ب یک نو بیماری مبتلا بشم واقعا دارم عذاب میکشم لطفا کمکم کنید، دارم از دلهره ی دائمی میمیرم حتی گاهی شبا از فکر و خیال خوابم نمیبره

علی
علی
2 سال قبل
پاسخ به  سارا

درکت میکنم خودمم همین مشکل مواجه شدم ولی رفت روان شناس الان یخورده راحت شدم مدیتیشن بکن خیلی خوبه آرزوی سلامتی برات دارم دوست خوبم

محمود .س
محمود .س
1 سال قبل
پاسخ به  علی

درود ، تمام مشکلات ما علتش ذهن بیمار ماست ، من هم همین طور م، اما وقتی ای استرس شدید میشه ، اصلا با هاش نمی جنگم وسعی هم نمی کنم آرومش کنم.چون شدید تر میشه. شبها از پادکسهای موجود استفاده کن ، مراقبه و مدیتیشن یکی از بهترین راههای کاهش استرس است به شرط اینکه حداقل در طی روز سه بار انجام بدین ، ضمنا یک دفتر انتخاب کنید و هر گونه احساس یا فکری به سراغتان اومد فقط بنویسید ، چون افکار واحساساتتون رو اینجور بهتر خواهید دید.ومیتونین بازوان شناس در میان بذارین.سپاس.

محمود .س
محمود .س
1 سال قبل
پاسخ به  علی

در مورد افکار واحساساتتون با کسانیکه مطمئن هستید قضاوتتون نمی کنند صحبت کنید ، بانشتن همه احساسات وافکارتون در یک دفتر ، در هر روز اونا رو بهتر می بینید و میتونید با یک روانشناس حاذق بهبود پیدا کنید.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  سارا

عزیزم تو دچار اضطراب جدایی شدید شدی بهتره با یه روان درمانگر مشاوره کنی.من هم همین مشکل و دارم بعد مشاوره الان نورو فیدبک کار میکنم سعی کن زودتر دست بکار شی.امیدوارم بهتر بشی

ابوالفظل
ابوالفظل
2 سال قبل
پاسخ به  سارا

پسرمنم از کلاس دوم استرس شدیدی گرفته هنوزم داره استرس مدرسه رو داره وقتی استرسش میگیره گریه میکنه بی اشتها میشه استرسش اینجوری زیر نافش میگه یه چیزی میگیره بی حال میشه کسی اینجوری بوده که با روانپزشک خوب شده باشه

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  ابوالفظل

ارع منم همینجوری می شدم نمی تونستم کتاب بخونم کتابو باز میکردم گریم می‌گرفت رفتم پیش روانپزشک الان بهترم

Koko
Koko
2 سال قبل
پاسخ به  سارا

خیلی‌ مثل منی ولی سر خودت رو با چیزهای دیگه مثل فیلم دیدن یا هر چی که دوست داری گرم کن بهتر میشی البته امید وارم هممون زود تر خوب بشیم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  سارا

من هم مسلی شما هستم مه هم همین فکر ها را میکنم همین چیز ها را که گفتن مه هم بخود میگم که اتو میشه اتو میشه و باز میترسم هتا از دستی ترس دست پایم میلحزه جانم گرم میاید عرق میکنم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  سارا

منم دقیقا مثل شما هستم انواع اقسام مریضی فکر میکنم و همیشه نگران هستم اتفاق بد یا خبر بد

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

ویتامین ب ۶ بخورید استرس و اضطراب از افسردگی میاد ب۶ مانند قرصهای افسردگی عمل میکنه. روزی یکبار بخورید تا درمان شید. کمبود این ویتامین مشکلات زیادی رو ایجاد میکنه.

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

باید ب دکتر مراجعه کنید

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

دقیقا منم مثل شما هستم بعد زایمانم اینجوری شدم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست عزیز
وقتت بخیر باشه
فکر کنم درباره افسردگی بعد از زایمان حرفهایی شنیده باشی، این مسئله هم احتمالا به واسطه زایمانتون پیش اومده و تا زمانی که آسیبی به خودتون و اطرافیانتون نزنه طبیعیه، ولی اگر حس کردید نیاز به کمک یک فرد متخصص در این راستا دارید می تونید در درمانکده با یه مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط بگیرید.

ممنون از همراهی شما.

فرشته
فرشته
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

سلام عزیزم من دقیقا همین مشکل شمارو دارم خداییش دیگه خسته شدم .شما چیکار کردین الان بهترین؟

غلامرضا
غلامرضا
1 سال قبل
پاسخ به  فرشته

خواهر عزیزم منم مثل شما هستم نگران نباشید من از ترسم هر دکتری رفتم فکر میکردم یه نوع بیماری نا الاج گرفتم همش از استرسه یه روان پزشک برید چنتا قرص میده خوب میشی البته دکتر حتما برید خود به خود خوب نمیشه ادم

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  غلامرضا

استرس و اظطراب شدید دارم دائم از هر چیز میترسم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  فرشته

سلام فرشته عزیزم
نگران نباش اینجاییم که با کمک هم مشکل شمارو حل کنیم. میتونی توی درمانکده به راحتی به درمان این مشکلت بپردازی
فقط کافیه از طریق مشاوره تلفنی با دکتر روانشناسی پیگیر باشی یا اگه امکان حضور در شهرهای تهران،اصفهان،شیراز و مشهد برات وجود داره از طریق متخصص روانشناسی به صورت حضوری مراجعه کنی.
آرزوی بهبودی و سلامت کامل برای شما.

Ghazal
Ghazal
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من از اواخر دی دل درد دارم ولی این دو سه ماه اخیر خیلی بیشتر شده و سردرد هم اضافه شده جدیدا توی مدرسه سر امتحان دستام می لرزه و دلد درد میشم رفتم دکتر گفته به خاطر استرس هست من جز سر امتحان و درس و اینا آدم خونسردی هستم ولی وسواس دارم و سریع عصبی میشم و آدمی هستم که نمی تونم یک جا بشینم از خونه موندن بدم میاد دوست دارم توی طبیعت و هوای باز مثل پارک و باغ و اینا باشم
میشه بگید من چیکار باید بکنم؟

غلامرضا
غلامرضا
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

من دیروز به خاطر همین دلیل که شما میگی رفتم دکتر گفت وسواس گرفتی و حمله پانیک داری ۴ تا قرص داد بهم و گفت بعد ۲ هفته حالت بهتر میشع و طول درمانت هم ۱۸ ماه هست

زینب
زینب
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

سلام واااااایی نگوووو ینی مث منی حال روز برام نمونده تو اوج جوانی احساس میکنم پیرم و از زندگی متنفر شدم

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

منم دقیقا مثل تو ام.رفتم دکتر بهم فلوکستین و شربت ایمیونس داد.فعلا دارم میخورم.همش نگرانم نکنه ام اس دارم .دارم دیوونه میشم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

سلام سارای عزیزم وقتت بخیر باشه
برای اینکه دقیقا ببینی مشکلت چیه و میتونی چه کاراهایی برای درمانش انجام بدی می تونی از یه فرد متخصص و مشاوره روانشناسی کمک بگیری

برات آرزوی بهبودی و سلامتی دارم.

Abolfazl
Abolfazl
2 سال قبل

سلام
من پسری ۱۶ساله هستم
من یه چند وقتی هست که اینجوریم
ینی تقریبا همه ی اون مشکلات رو دارم
بخصوص مشکل خواب که با خانواده سر همین همیشه دعوا داریم.شده من یک ساعت کامل بی حرکت دراز بکشم.فضای اطراف من تاریک و ساکت اما واقعا خوابم نمیبره.چندشب پیش دفعه اولی که تلاش کردم بخوابم ۱ ساعت و خورده ای طول کشید وقتی دوباره خواستم بخوابم ناخودآگاه شروع به خودزنی کردم و چشم بندم و درآوردم
ولی خانوادگی فکر میکنن از قصد نمیخوام بخوابم
اینم بگم بدون چشم بند نمیتونم شبا بخوابم
.همیشه کف دستان عرق میکنن…وقتی که با گوشیم کار میکنم واضحه که کف دستم خیلی عرق میکنه
مشکل تمرکز هم دارم.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  Abolfazl

فرا درمانی رو تست کنید

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  Abolfazl

سلام ابوالفضل عزیز
جای هیچ نگرانی وجود نداره شاید اگه کمی جدی به دنبال درمان میرفتی الان چنین مشکلاتی رو نداشتی ولی یادت نره ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه اس. بهت پیشنهاد میکنم از یک متخصص در این راستا کمک بگیری اگر برات امکان نداره به صورت حضوری به یه فکر متخصص مراجعه کنی می تونی خیلی راحت از درمانکده با مشاوره آنلاین روانشناسی در ارتباط باشی
با ارزوی بهترینها.

رضا
رضا
2 سال قبل

سلام به همه دوستان
من دو سال و اندی هست که با مشکلات روحی شدید درگیر بودم والبته هنوز هستم هر چند کمتر.
بسیاری دکتر و دارو تست کردم ، حتی درمانهای سنتی و پیشنهادات مختلف.
پیشنهادم برای انواع این نوع مشکلات از کم تا حاد و مزمن ورزش هست، با شروع ورزش حتی کوچیک و آروم آروم میتونید هر چی جلوتر میرید بیشترش کنید و نتیجه شگفت انگیز ش رو ببینید.
البته برای خود من در ابتدا بسیار سخت بود چون من علاوه بر مشکلات روحی که توان فکر کردن به انجام کارهارو ازت میگیره، دچار ضعف شدید جسمی هم بودم به قدری که برای انجام کارهای شخصی هم توان نداشتم.
ولی به محض اینکه تونستید کمی ورزش کنید به سمتش برید و رهاش نکنید ظرف چند ماه نتیجه ش رو میبینید،
متاسفم که در کشوری زندگی میکنم که مردمم بیشترین آمار مشکلات روحی و عصبی رو در دنیا داره
امیدوارم مردم سرزمینم از بلاها دور باشن.

محمد
محمد
2 سال قبل
پاسخ به  رضا

ممنون داداش.چه قشنگ دعا کردی،خدا به هممون کمک کنه.

میثم
میثم
2 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام من خیلی بی قرار یه دفعه احساس میکنم داره حالم بد میشه یا دارم میفتم و منو ترس میبره وای خیلی حال بدیه و احساس میکنم الان میمیرم نمیدونم چیکار کنم یه دفعه تپش قلب میگیرم یا دست و بدنم از تو سر میشه وای خدا خیلی حال بدیه وفتی این جور میشم واقعا میترسم کسی هست کمکم کنه

شیوا
شیوا
2 سال قبل
پاسخ به  میثم

همه این علائم از اعصابتون هست بهش میگن حملات پانیک

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  شیوا

من وقتی از عروسی بر می گردم دچار استرس میشم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  میثم

داداش حملات پانیک،چیز مهمی نیست قهوه چای سیگار مصرف نکن

Samira
Samira
2 سال قبل
پاسخ به  میثم

من چندسال پیش این مشکلوداشتم و واقعا نمیدونستم دلیلش چیه تا اینکه روانپزشک بهم گفت پانیک دارم و حمله پانیک خیلی وحشتناکه از مرگ هم بدتره برام قرص کلونازپام و چندتا قرص دیگه داد و‌واقعا کلونازپام شد فرشته نجات من یه مدت استفاده کردم کامل خوب شدم‌و گذاشتم کنار

کریمی
کریمی
2 سال قبل
پاسخ به  میثم

سلام روز شما بخیر
من هم چند سال پیش همین حالات رو البته خیلی شدید به همراه حالات دیگه داشتم
بعد از چندین ماه پیگیری و رفتن به تمام دکترای متخصص به یک دکتر مغز و اعصاب مراجعه کردم و متوجه شدن که بیماری پانیک دارم
این پیام رو که خوندم یادم به خودم افتاد و خواستم راهنماییتون کنم چون حالاتتون مثل خودمه
به یک متخصص مغز واعصاب مراجعه کنید تا با دارو به نتیجه برسید

فهیمه
فهیمه
2 سال قبل
پاسخ به  کریمی

سردرد از پانیک میشه

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  میثم

پانیک هست به احتمال زیاد حتما برید پیش روان شناس نگران نباشید

fighter
fighter
2 سال قبل
پاسخ به  میثم

به احتمال زیاد پانیک هست..حتما مراجعه کنید به روان شناس بالینی نه روان پزشک اگر نیاز بود ارجاع داده میشید به روان پزشک…نگران نباشید حل میشه

fighter
fighter
2 سال قبل
پاسخ به  میثم

نگران نباشید به احتمال زیاد پانیک هست…سریع برید پیش روان شناس بالینی اگر نیاز بود ارجاع داده میشید به روان پزشک. ..درست میشه ان شاالله

نیما دوستی
نیما دوستی
1 سال قبل
پاسخ به  میثم

سلام من نیما هستم ۱۳ سالمه واقعا این دو سه ساله اظطراب دارم ولی تو همین برج ۶ ۱۴۰۱ خیلی زیاد شد مثلا گریه ام میگیره غروب میشه حالم بد بد میشه مثلا میگن فراموشش کن اصلا نمیتونم به نظر شما چه باید بکنم خیلی حالم بده موقع خواب خواب خوبی ندارم واقعا باید چه کنم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  نیما دوستی

سلام نیما جان
نگران نباش توی سنی هستی که شاید این مسایل کمی طبیعی باشه ولی برای اینکه مطمئن بشی می تونی با مشاوره آنلاین روانشناسی به صورت غیر حضوری در ارتباط باشی.

امیدوام سالم و مانا باشید.

نیما دوستی
نیما دوستی
1 سال قبل
پاسخ به  میثم

استرس شدید شدید دارم

بدون نام
بدون نام
1 سال قبل
پاسخ به  میثم

سلام دوست بزرگوار،شما دچار اضطراب و حمله پانیک میشی،حتما پیش متخصص اعصاب و بعد پیش روانشناس برو،چون این حال شمارو من هم داشتم ،نگران نباشین خوب میشین به لطف خدا

غلامرضا
غلامرضا
1 سال قبل
پاسخ به  میثم

حملات پانیک میاد سراغت به یه فوق تخصص اعصاب مراجعه کن خوب خوب میشی یکم زمان بره ولی نگرانی نداره

غلامرضا
غلامرضا
1 سال قبل
پاسخ به  میثم

دوغ سیگار الکل قهوه و هر نوع دودی دشمن بیماری ماست و به هیچ وجه مصرف نکنید

غلامرضا
غلامرضا
1 سال قبل
پاسخ به  میثم

سلام دوستان به اراجیف بعضی ها گوش نکنید باید خودتون بخواهید خوب بشید اول از همه برید پیش فوق تخصص اعصاب کنار داروهایی که میخورید خودتون هم رعایت کنید نفس عمیق ورزش فراموش نشه موقع اظطراب و حمله پانیک باهاش مبارزه نکنید به خودتون بگید یه عصبیه و قرار نیست اتفاق بدی بیفته موقع حمله پانیک عضلات خودتونو شل کنید بعد سفت این کارو ادامه بدید به یه چیز دیگه فکر کنید موقع حمله مثلا فکر کنید تلوزیون چه جوری درست شده یا فکر کنید الان چراغی که هست بیفته چه جوری میشکنه به یه چی دیگه فکر کن . حتما پیش روان پزشک هم برید تا با دارو درمان بشی منم یکی مثل شماها هستم و با این روشهایی که گفتم دارم مراحل درمان رو طی میکنم به امید اینکه هیچ کسی مشکل اعصاب نداشته باشه

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  میثم

سلام میثم جان وقتت بخیر باشه
امیدوارم در درمانکده بتونیم با کمک هم مشکلت رو درمان کنیم سعی کن خونسردی خودتو حفظ کنی چرا که راه های مختلفی برای رفع مشکلت وجود داره یکی از راه هایی که می تونه بهت تو تشخيص بهتر مشکلت کمک کنه مشاوره آنلاین روانشناسی هستش البته بهت پیشنهاد میکنم اگه در شهر های اصفهان،شیراز،مشهد و تهران هستی به صورت حضوری از #متخصص_روانشناس کمک بگیری.
آرزوی بهترینا برای شما.

مهسا مرادی
مهسا مرادی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید عرض میکنه عزیزم من ۱۸ سالمه حدود ۸ روز پیش تو خونه نشسته بودم یهو فشار خونم رفت بالا بردنم بیمارستان رفته بود رو ۱۳ ولی خیلی استرس کشیدم و فکر خیالم هی گیره علائم هایی که دارم هی مصلا دندونامو فشار میدم رو هم بعد دست پاهام احساس میکنم دارن بی حس میشن یا گزگز میشن استفراغم دارم و از بوی غذا و اینا حالم بهم میخوره ضربان قلب دارم رفتم دکتر گفتن عفونت معده داری و سرم و دارو نوشتن ولی ضربان قلبم خوب شده ولی بقیه حالاتم خوب نشده چیکار کنم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام خوبی ممنون از دعای قشنگت
_از نظر من بعنوان یک مشاور این جمله که نسبت به دنیا اکثر مردمان کشورمان مشکل روحی دارن درست نیست متاسفانه هر جای دنیا که زندگی مردمانش صنعتی شود دچار این مشکل می‌شوند که کشور ما به دلیل فرهنگ سنتی خودش نسبت به بقیه از این حیث اوضاش بهتر است

مینا
مینا
2 سال قبل

سلام من یک سال و نیم هست پنیک دارم و به روانپزشک هم مراجعه کردم اما درمان نشدم دیگه نمیدونم چیکار کنم خسته شدم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  مینا

فرادرمانی رو تست کنید

کایرا
کایرا
2 سال قبل
پاسخ به  مینا

منم 10 ماهه که اینجوریم یعنی کلی دکتر رفتم حتی متخصص مغز و اعصاب ولی به نتیجه نرسیدم کلی هم داروی ضد استرس و خواب اور و اینا داده بود ولی اصلا خوب نشدم که هیچ بدتر شدم
همه میگفتن به خاطر استرس هست ولی من حتی تو تابستون هم حالم بد میشد حتی اگه صدا زیاد باشه هم پانیک دیت میده بهم روشنایی رو هم نگم اگه لامپ روشن شه زود فرار میکنم تو اتاق یعنی اگه صدا و نور زیاد باشه حمله دیت میده انگار تو این دنیا نیستم همش ترس دارم که یکی منو میکشه یا میمیرم
بیشتر تو زمستون این اتفاق میوفته و الانم که باز کم کم هوا سرد میشه منم دوباره حالم بدتر میشه نمیدونم با این اوضاع قراره چجوری درس بخونم کل کارام مختل شده خانوادم هر روز دارن باهام بحث میکنن که عادت کن بهش اونا درک نمیکنن و این حالمو بدتر میکنه

مائده
مائده
2 سال قبل
پاسخ به  کایرا

چقد منی عزیزم من بدتر از تو کاش تو شهر ما بودی شاید میتونستیم بهم کمک کنیم

زهرا
زهرا
2 سال قبل
پاسخ به  کایرا

منم دو سال پیش درد پهلو داشتم چند بار رفتم دکتر گفت فقط سنگ داری دارو هم نداد گفت خودش دفع میشه بعد دو سال سه بار رفتم دکتر. میگه چیزی نیست ولی ب شدت استرس دارم دلشوره دارم و این باعث درد من میشه وقتی ام درد ندارم انقد بهش فکر میکنم استرس میگیرم تا درد می‌کنه از نظر روحی حالم بده ب خصوص وقتی پاییز میاد واقعا سیر شدم از همه چی دوست دارم ب روزای سابق برگردم
قبلا ورزش زیاد میکردم حالم خوب بود الان همسرم نمیزارع برم باشگاه

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا

سلام زهرا جان
وقتت بخیر باشه
ورزش می تونست بهت کمک کنه حالا که شرایطش رو نداری باید بگم فقط ورزش نیست که می تونه بهت کمک کنه راه های دیگه ای هم برای درمان استرس وجود داره نگران نباش. بهت پیشنهاد میکنم از طریق مشاوره روانشناسی در درمانکده پیگیر باشی تا بتونی برای درمانت قدم درستی برداری.
امیدوارم هروزت بهتر از دیروزت باشه.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  کایرا

توکل کن بخدا هیچی نیست

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  کایرا

سلام کایرا جان
وقتت بخیر باشه این مواردی که گفتی میتونه نشانهٔ چند نوع اختلال از نظر روانشناسی باشه که تشخیص درست نوع مشکلت میتونه اثر مثبتی توی درمانت داشته باشه بهتره ایندفعه از فردی که متخصص مشاوره روانشناسی هست استفاده کنی.
به امید روزهای بهتر.

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  کایرا

سلام دوست عزیز
وقتت بخیر باشه
اگه به دنبال راه حلی هستی که بتونی به درمان برسی خیالت راحت باشه می تونی از یه مشاوره روانشناسی استفاده کنی.

امیدوام به زودی مشکلت برطرف بشه.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  مینا

سلام.در کنار دارو درمانی …..کلا راجع به بیماری پانیک مطالعه کن.کتاب از حال بد به حال خوب رو بخون
ورزش معجزه می‌کنه
کلا خودتو مشغول کن
موقع حمله باهاش نجنگ بزار خودش فروکش کنه
دارو پاروکستین و کلنوزپام خیلی موثره

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  مینا

سلام مینا جان وقتت بخیر باشه
باید برای درمان به دنبال یک فرد متبحر و متخصص باشی نگران نباش در درمانکده بهت کمک می کنیم تا بتونی مثل آب خوردن مشکلتو درمان کنی توجه داشته باش که اگر حضور در شهرهای تهران،اصفهان،شیراز و مشهد برات وجود داره می تونی از فوق تخصص روانشناسی استفاده کنی و قدمی برای درمانت برداری یا اگه امکان حضور برات وجود نداره می تونی خیلی راحت با مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط بگیری.
شاد و پیروز باشید.

مینا
مینا
2 سال قبل

سلام من یک سال و نیم هست پنیک دارم و به روانپزشک هم مراجعه کردم اما درمان نشدم دیگه نمیدونم چیکار کنم واقعا خسته شدم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  مینا

سلام فرادرمانی رو تست کنید

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

سلام

دکتر من قلبم هم تیر میکشه یا یک دفعه احساس گرفتگی قلب میکنم میتونه دلیلش باشه

همه این علائمی که دوستان هم دارن دارم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  مینا

فرادرمانی رو تست بکنید

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل

من همیشه فکر منفی میکنم

Sawabullah
Sawabullah
2 سال قبل

سلام وقتتان بخیر من از یک شخص پیشم فوت کرد خیلی ترسیدم هر شب جلوی چشمم میاید باید چکار کنیم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  Sawabullah

فرادرمانی رو تست کنید

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  Sawabullah

سلام دوست عزیز
ممنون از همراهی شما با درمانکده ما اینجاییم تا شما رو برای رفع مشکلتون راهنمایی کنید
می تونید برای درمان این مشکلتون به دکتر روانشناسی آنلاین بپردازید البته لازمه بگم حتی اگه تو شهرهای تهران ،مشهد،اصفهان و شیراز هستید خیلی راحت می تونید به دکتر متخصص روانشناسی مراجعه کنید و با کمک افراد متخصص گامی برای بهبودی بردارید.
با آرزوی بهترینها.

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام خانوم فاطمه لطفاً من را بیشتر راهنمایی کنید خودم کارشناسی ارشد حقوق خوندم تو خانوانده آخرین فرزندم تمام مشکلات را به دوش گرفتم به خاطر مادر پیرم باور کنید خیلی استرسی دارم وقتی یک ربع میخواهم چشمه‌هایم را رو هم بذارم هنگام بیدار شدن استرس ترس تمام وجودم را میگیره تبخال میگیرم وچند مشکل دیگر ممنون میشم منو رانمای کنید ببخشید خودم را معرفی نکردم من اسمم محمد است از تبریز دامداری و کشاورزی شغل من است 30سال دارم مجردم چیکار کنم بتونم باشما چت داشته باشم احتیاج مبرمی به این گفتمان دارم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

سلام محمد جان
وقتت بخیر باشه
این مسائل و مشکلاتی که گفتی برای برطرف کردنش نیاز به یه فرد متخصص داری که تو این زمینه راهنماییت کنه
برای اطلاعات بیشتر درباره نوع مشکلت از طریق دکتر آنلاین روانشناسی اقدام کن تا بتونی به راحتی با روش های اصولی به بهبودی برسی.
با آرزوی سلامتی برای شما.

فاطمه زهرا قرنی
فاطمه زهرا قرنی
2 سال قبل

محیط زندگیتو عوض کن‌. حتی اگه لازمه اطرافیانت رو عوض کن! حتی پدر مادرت! برو تنها زندگی کن در آرامش.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل

پدرومادرترک شدنی نیست درست نیس

زهرا
زهرا
2 سال قبل

سلام من قبل اینکه یه اتفاقی بیفته مترسم همش استرس دارم شبا موقع خواب فکر خیال نمیزاره همش ترس از آینده دارم چیکار کنم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا

سلام زهرای عزیزم وقتت بخیر باشه
توجه داشته باش که منشا این ترس ها می تونه به اضطراب برگرده و از اونجايی که درباره مشکلت اطلاعات خاصی در دسترس نداریم بهتره از مشاوره روانشناسی در درمانکده استفاده کنی تا بتونی اصولی و ریشه ای مشکلتو برطرف کنی.
شاد و مانا باشی.

مهدبه بهلولی
مهدبه بهلولی
2 سال قبل

با سلام وقتتون بخیر من 28سالمه از امروز گاهی وقتا قفسه سینم درد میگیره و وسط هردو شونه هامم محکم سفت میشه و اظطراب زیاد استرس هم زیاد دارم نگرانیم از اینه ک مشکلی برام پیش نیاد پانیک اتک هم سابقه دارم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل

سلام مهدیه عزیز
وقتت بخیر باشه
امیدواریم در درمانکده بتونیم در کنار هم به درمان و بهبودیت کمکی کنیم
برای تشخیص صحیح در نهایت درمان می تونی از مشاوره آنلاین روانشناسی استفاده کنی البته لازمه بگم اگه تو شهرهای تهران،مشهد،اصفهان و شیراز سکونت داری می تونی از فوق تخصص روانشناسی هم استفاده کنی.
با امید حال خوب و بهبودی.

ناشناس
ناشناس
2 سال قبل

من خیلی خیلی استرس دارم اصلا اصلا هم نمیتونم تمرکز کنم واقعا نمیدونم چیکار کنم

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  ناشناس

سلام دوست عزیز
باید عرض کنم راه های مختلفی برای افزایش تمرکز و درمان استرس وجود داره که اگه اصولی به اون پرداخته بشه می تونه توی مدت زمان کوتاه تری اثربخشی داشته باشه به همین جهت بهت پیشنهاد می کنم از طریق درمانکده با مشاوره آنلاین روانشناسی اولین گامت رو برای سلامتی برداری.
امیدوارم به بهبودی کامل برسید.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل

چجوری میشه استرس رو برطرف کرد

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

۶۲ سالمه ولی همچنان نگرانی شدید دارم.نکنه تصادف کنم.نکنه برای خانواده مشکلی پیش بیاد.
ولی هر گاه خوابم رو تعدیل می کنم این نگرانی شدید اونقدر کم میشه که از زندگی لذت می برم.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

سلام وقت بخیر.
من خیلی استرس دارم تا ی موضوعی پیش میاد پیش خودم فکر میکنم الان اینجوری میشه بخاطر همین استرس میگیرم بدنم میلرزه زیاد حتی ب حرف زدنم صدام میلرزه .تازگی انگار بیشتر شده.ممنون میشم راهنماییم کنید.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

هرکاری ک حالتو خوب می‌کنه انجام بده بخدا بدتر بشه راه درمان ندارع

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست عزیز
نگران نباشید فقط بهتره هرچه سریعت به دنبال درمان باشید چرا که هر چقدر زمان بگذره احتمال اینکه استرستون شدید تر شه وجود داره
برای درمان حتما با یک فردی که در این حوزه تخصص داره صحبت کنید می تونید توی درمانکده از مشاوره روانشناسی استفاده کنید.
با آرزوی حال خوب برای شما.

مریم رستمی
مریم رستمی
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من نزدیک ۸ماه الکل مصرف میکردم م سیگار میکشیدم الان نزدیم ۴هفتست استرس زیادی دچار شدم واصلا نمیتونم کنترلش کنم ضربان قلب بالا و تنگی نفس انگشتایی دستمم واسه ۵دقه قفل میکنه بعد خوب میشم یهویی بدنم میلرزه یه چیزی مث دلهره ممنون میشم کمک کنید

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست عزیز
اینکه تصمیم گرفتید به دنبال درمان باشید عالیه با استفاده از روش های درست می تونید به این نگرانی ها و استرس ها پایان بدید به راحتی می تونید با مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط بگیرید یا اگه براتون امکان داره در شهرهای تهران،اصفهان،مشهد و شیراز به صورت حضوری به متخصص روانشناسی مراجعه کنید.
در پناه حق.

تیم پزشکی درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
1 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست عزیز
کافیه که اراده کنید و بخواید که به دنبال درمان استرس برید اونوقت خیلی راحت می تونید از مشاوره روانشناسی در درمانکده استفاده کنید و از روش های اصولی که بهتون میگن به سمت درمان و بهبودی حرکت کنید.
با آرزوی حال بهتر.

حدیثه
حدیثه
2 سال قبل

منم همین طوریه ام دکتر به هم گفت فقط استرس داری مشکلی نداری

ارمین
ارمین
2 سال قبل
پاسخ به  حدیثه

من هم استرس دارم بی قراری میکنم احساس غم زیاد موقع طلوع افتاب دارم
دهانم خشک میشه و دستام عرق میکنه چشام درست نمیبینن و تمرکز ندارم اصلا و به مرگ هم زیاد فکر میکنم . اگه میشه راهنماییم کنید

ابراهیم
ابراهیم
2 سال قبل
پاسخ به  ارمین

سلام، دود اکیدا ممنوع، قدم بزن ورزش کن، دوش آب سرد،خودارضایی اکیدا ممنوع، قدم زدن همراه با ی آهنگ شاد میتونه کمکت کنه، یه مورد هم واسه همه دوستان سعی کنید انسان فراموش کاری بشید که هیچی از دیروز یادتون نمیاد، حال خراب نتیجه روزای بده پس فراموش کن

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  ارمین

سلام ارمین جان وقتت بخیر باشه
مواردی که گفتی میتونه نشان از چند نوع مشکل و اختلال روانی بده و البته به دید مثبت شاید فقط از فکر کردن زیاد باشه به خاطر اینکه از سلامت روانت مطمین بشی بهت پیشنهاد می کنم به صورت آنلاین از یه مشاوره روانشناسی مشاوره_روانشناسی کاربلد در درمانکده کمک بگیری.
شاد و پیروز باشید.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  حدیثه

منم تز ابن مشکل به شدت رنج میبرم دستام عرق میکنه شقیقه ها فشار میاد بهش نبضم تند میزنه سرم سنگینی میکنه همش حس میکنم مشکلی دارم صابقه پنیک دارم

امید
امید
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

منم این مشکلات رادارم وداشتم پانیک وغیره ..یه چندوقت یه دوست دخترداشتم حالم راخوب میکردخیلی موثربود…اونم مشکلات من راداشت پانیک وغیره..ازشهرمارفت حال هردوتامون خوب بود…اگه کسی هست داخل کرمان ومثل من مریضه میتونه بامن دوست بشه بادرد دل کردن وهمدردی وگردش وبیرون رفتن پارک وغیره حالمون خوب میشه..اگرکسی هست بگه شماره براش بفرستم

یه کسی
یه کسی
2 سال قبل
پاسخ به  امید

سلام من راستش ۱۴سالمه و برای تحقیق برای درسم اومدم اینارو خودندم گفتم شاید چیزی کسی نوشته باشه که بتونه کمکم کنه ولی خب چیزی پیدا نکردم اما منم استرس و اضطراب شدیدی دارم از کلاس اولم شروع شد هنوز ادامه داره و هی بدتر هم میشه معلم و مشاور های زیادی هم سعی کردند کمکم کنند ولی خب نشد دیگه چون خودمم این مشکل رو داشتم این موضوع رو انتخاب کردم تا بتونم حداقل به کسای دیگه ای کمک کنم اما هنوز چیزی دستگیرم نشده

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  یه کسی

سلام دوست عزیز
وقتت بخیر باشه
استرس و اضطراب جز موارد جدا نشدنی زندگی خیلی از افراد شده به طوری که با اثرات مخربی که روی دستگاه های مختلف بدن میزاره خیلیا حاضر به درمانش نیستن همین میتونه دلیلی باشه برای مشکلات بزرگتر
برای اطلاعات کامل درباره استرس می تونی مقالات استرس و برای اضطراب هم مقالات اضطراب مطالعه کنی
اگر هم برای درمان استرس و اضطرابی که گفتی از کلاس اول همراهته با مطالعه مقالات نتونستی کاری کنی می تونی از مشاوره آنلاین روانشناسی در درمانکده استفاده کنی
شاد و مانا باشید.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  امید

سلام امید جان
وقتت بخیر باشه
پانیک یکی از انواع اختلالات در روانشاسیه که شما خیلی راحت می تونید با مواردی که خودتون ذکر کردید باعث بهبودی سطحی این اختلال بشید ولی گاها بهتره به صورت تخصصی و ریشه ای این مشکل درمان بشه چون شما نمی تونید تا اخر عمرتون وابسته شخص دیگه ای برای حال خوب خودتون باشید بهت پیشنهاد می کنم یه سری به مقاله حمله پانیک؛ علل،علائم و راه درمان این اختلال بزنی و با استفاده از راه هایی که در این مقاله وجود داره به درمان بپردازی البته اگه می خوای زودتر به نتیجه بررسی می تونی با یک فرد متخصص در حیطه مشاوره روانشناسی در درمانکده ارتباط بگیری و مشکلتو باهاش در میون بزاری.
با آروزی بهترین ها.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست من
وقتت بخیر باشه
جای هیچ نگرانی وجود نداره چون سابقه پانیک دارید سنگینی سر و عرق کردن می تونه به دلیل پانیک باشه برای آشنایی بیشتر با علایم و درمان های پانیک می تونی مقاله حمله پانیک؛ علل،علائم و راه درمان این اختلال رو مطالعه کنی اگر هم مایل هستی به صورت تخصصی به درمانش بپردازی خیلی راحت می تونی از مشاوره آنلاین روانشناسی استفاده کنی و بدون حضور برای درمان مشکلت قدم برداری‌.
ممنون از صبوری شما.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  حدیثه

سلام حدیثه جان
وقتت بخیر باشه
از اینکه با درمانکده همراه شدی خوشحالیم.
باید برای مسایلی نظیر استرس، اضطراب، دلشوره و امثالهم به مشاوره روانشناسی مشاوره روانشناس مراجعه کنی تا هم بتونه تشخیص دقیقی از مشکلت بده و هم درمان رو پیش پات بزاره
با آرزوی بهترین ها

خ فرهین
خ فرهین
2 سال قبل

مامانم 5روز کرونا گرفته میگم منم گرفتم
همش استرس دارم
میترسم بدون ماسک پیش بقیه باشم
بخاطراسترس یا واقعا دارم دکترگفته سرماخوردگی
ولی علائم فقط گلوم درد میکنه وآبریزش بینی

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  خ فرهین

سلام دوست عزیز.
اگه در حین کرونا از ماسک،الکل و… استفاده کردید و برای درمان پیش پزشک رفتید جای هیچ گونه نگرانی وجود نداره اگه به پزشک در این خصوص مراجعه نکردید بهتون پیشنهاد می کنیم با مشاورۀ آنلاین دکتر بیماری های عفونی در درمانکده در تماس باشید تا با بررسی جزئیات و حال جسمانیتون اگر مشکلی بود درمان بشه و در غیر این صورت خیالتون از بابت سلامتتون راحت باشه.
با آرزوی سلامتی روزافزون.

نیلوفر
نیلوفر
2 سال قبل

سلام من وقتی استرس واضطراب میادسراغم ک اکثراباحرفاوتوهیناشونوقضاوتاشونه ، قلبم تیرمیکشه داعم چن دقیقه ای طولانی باز،ول میکنه که بیشترم ازناحیه پشت احساس میکنم ،سرفه هام تمومی نداره ۴ ساله داعم پشت سرهم چیکارکنم تبیعیه؟مخصوصاقلب دردم واسه چیه؟
مشکلات دیگه ای م هست ولی

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  نیلوفر

سلام نیلوفر عزیزم
وقتت بخیر باشه
استرس و اضطراب مشکلاتی هستند که امکان داره برای همه افراد پیش بیاد راه های درمانشم وجود داره برای درمان استرس و اضطراب میتونی مقاله مدیریت استرس چگونه صورت می گیرد؟ رو مطالعه کنی
برای درد در ناحیه قلب هم بهت پیشنهاد می کنم با دکتر آنلاین قلب و عروق در درمانکده ارتباط بگیری و علائمت رو براش بازگو کنی تا بتونه بهت کمک کنه و اینکه سرفه و درد قلب رو نادیده نگیر و به دنبال بهبودی باش.
امیدوارم که مشکلی نباشه و سلامت باشی.

زهرا
زهرا
1 سال قبل

من قبلا پانیک داشتم الانم تا بدنم درد میگیره همش تو گوگل سرچ میکنم و حس میکنم سرطان دارم سی تی اسکنم انجام دادم و سالن بودم ولی انقد تلقین میکنم تنگی نفس میگیرم و گوگل هر علایمی میزنه من دقیقا یهو اونجام درد میگیره واقعن دارن عذاب میکشم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  زهرا

سلام زهرا جان از اینکه درمانکده رو برای مطرح کردن سوالت انتخاب کردی خوشحالیم.
به هر چیزی توجه نکنید چرا که بسیاری از بیماری ها علائمی نزدیک به هم دارند به همین خاطره که باید در صورت مشکل جسمانی به پزشک مراجعه بشه تا تشخیص درست و مطمئن باشه.
تلقین کردن خودش نوعی مشکله که باید به درمانش پرداخت چون می تونه زندگی روزمره رو برای افراد غیرممکن کنه پیشنهاد ما به شما اینه که حتما از
مشاورۀ آنلاین روانشناسی کمک بگیرید.
سلامت و تندرست باشید.

ملیکا
ملیکا
2 سال قبل

دوستان خیلیاتون مثل من پانیک دارید بریدپیش متخصص روانپزشک

رویا
رویا
2 سال قبل

من وقتی تو طول روز بخاطر چالش و… استرس میگیرم حدود دو ساعت، شب که میشه تقریباً از ساعت 12 و 1 به بعد بدنم داغ میشه سردرد میگیرم حالا بعضی وقتا شدید بعضی وقتا خفیف و دور چشمام هم داغ میشه انگار هنوز تو شرایط استرس‌زا هستم، البته در حین استرس اون دو ساعت اب دهانم خشک میشه یه مقدار دستم میلرزه و عرق میکنه و ضربان قلبم هم کمی بالاست، کسی هست که بعد از استرس این علائم آخر شبو داشته باشه؟ یا مال یه چیز دیگس؟ ممنون میشم پاسخ دهید

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  رویا

سلام رویا جان
خوشحالم که می تونم در درمانکده بهت برای درمان کمک کنم.
علائمی که گفتی میتونه از استرس باشه ولی به دلیل اینکه کاملا با علائمت آشنایی ندارم بهت پيشنهاد می کنم حتما از طریق یه مشاوره روانشناسی کمک بگیری چرا که هم با این کار خیال خودت آسوده میشه و هم اگر مشکلی باشه با کمک های دکتر و فرد متخصص به راحتی می تونی برای درمانش اقدام کنی.
ممنون از صبوریت.

مهدی
مهدی
2 سال قبل

من به خاطر لک های صورتم خیلی استرس دارم.چند ماهه که اینحوری شدم قبلا خوب بودم.اصلا نمیتونم توی چشم کسی نگاه کنم و حرف بزنم همش سرم پایینه.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  مهدی

سلام مهدی جان
احتمالا به دلیل جوش های روی صورتت که اصلا چیز مهمی نیست و کاملا طبیعیه دچار کاهش اعتماد بنفس هم شدی هم استرس و هم نبود اعتماد بنفس از مشکلاتی هستند که با گذروندن دوره درمان در مدت زمان کوتاه زیر نظر مشاوره روانشناسی به راحتی می تونی درمانشون کنی حتی می تونی از دکتر پوست آنلاین هم کمک بگیری
شاد و مانا باشی.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل

سرگیجه خستگی چشم چست

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل

میترسم با هیچکس حرف زده نمی تانم

زینیب احمد گلی
زینیب احمد گلی
2 سال قبل

استرس ترس میشه

میلاد
میلاد
2 سال قبل

سلام من سرم دچار خارش شدید ودرد وورم شده دکتر میگه از اعصابه نمیدونم واقعیت داره یا نه همین باعث استرس واظطرابم شده ولی الحمدالله در زندگی عادی علائم تنگی نفس وجنون واین چیزها ندارم ولی استرس در زندگی نمیزاره انتخاب کنم برا ازدواج همین باعث افسردگیم میشه چکار کنم

احمد
احمد
2 سال قبل
پاسخ به  میلاد

منم موهام مثل بنز داره میریزه روزهایی که اضطراب کمتری دارم حجم ریزشم هم کمتره

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  میلاد

میشه بگی حالت چطوری میشه

نرگس
نرگس
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

من اينارو دو سال تجربه كردم و همش برميگرده به مشكلات هورمونى يا عفونتهاى گوارشى و در اخر مشكلات زندگى

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  میلاد

سلام میلاد جان
خداروشکر که دچار تنگی نفس و جنون نیستی ولی باید توجه داشته باشی که استرس و اضطراب خودش میتونه موجب به تنگی نفس بشه پس باید به فکر درمان استرس هم باشی می تونی برای اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های درمان استرس مقاله مدیریت استرس چگونه صورت می گیرد؟ رو مطالعه کنی امیدوارم برات مفید باشه ولی به هر حال می تونی حتی از کمک مشاوره روانشناسی در درمانکده هم استفاده کنی و ازش غافل نباشی با درمان استرس میتونیم بگیم نیمی از مشکلات جسمانی برطرف میشه.
با آرزوی بهترینها.

منا
منا
2 سال قبل

دوستان، نماز و قران و دعا ویاد خدا بهترین ارام بخش است. باید به این یقین رسید که هرچه در عالم قراره اتفاق بیفته به تدبیر کسی دیگه هست و ما جزیی از عالم هستیم و اوست که مدبر امور است و قدرتی جز قدرت او نیست…پس اگر بخواهد هرکاری می کند از او بخواهید و به او توکل کنید. ذکر لاحول و لا قوه الا بالله از ذکرهای دفع استرس است.

Thumas
Thumas
2 سال قبل
پاسخ به  منا

من بعد از شیوع کرونا بشدت استرس دارم هر روز و هرلحظه ام با اضطراب میگذره هیچ امیدی ب زندگی ندارم هر روز یه علامت دارم.. خسته شدم
دچار فوبیا و خود بیمار انگاری هستم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  Thumas

سلام دوست عزیز
بیماری خود بیمار انگاری و همچنین فوبیا جز اختلالاتی هستن که روش های درمانی براشون وجود داره فقط در روند درمان باید صبور باشید پس جای نگرانی نیستش فقط کافیه شما از طریق یه فرد متخصص برای درمان پیگیر باشید بهتون پیشنهاد میکنم اگه در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز هستید از فوق تخصص روانشناسی استفاده کنید و اگر براتون امکان حضور وجود نداره از مشاوره تلفنی با دکتر روانشناس در درمانکده بهره بگیرید.
با آرزوی سلامتی

امیر
امیر
1 سال قبل
پاسخ به  Thumas

با سلام من زنی ۳۹ ساله هستم هرشب خواب هایی ناخو شاید وترسناک میبینم ووقتی هم از خواب بیدار می شوم استرس واضطراب ونگرانی وتوهم بسیار اذیتم می کند دلیل این آشفتگی چیست

مهدی امیریان
مهدی امیریان
2 سال قبل

سلام .آیا کسی هست درد قفسه سینه هم داشته باشه.یا مزه خون‌تو دهنش بیاد.من‌‌ تمام بدنم رو چک کردم.همه جام سالمه میگم نکنه مال اعصاب واصطرابه

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل

اتفاقا منم همینطوری هستم
بله برای اعصابه

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

سلام منم چند مدته ترس برمی‌داره استرس خیلی شدید معده درد کل بدنم رو گور میگیره ..شب ها بیشتر فکرم درگیره دیشب بد بود حالم بالا آوردم یکم خوب شدم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

پیش دکتر چیزی رفتی منم اینجورم چکار کنم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل

سلام خوبی دوست عزیزم من گردنم درد میکنه با هر از گاهی عضلات زیر بغل و قفسه سینه م،آزمایش خون دادم خوب بود،باید چیکار کنم داداش؟کدوم دکتر برم عضله گردنم نیست که برم ارتوپد،برم مغز و اعصاب؟

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

وای دقیقا مثل من ،من حتی طعم زبانمم تغییر میکنه و یا ترش میشه یا تلخ از طرفی میسوزه زبونم و احساس سنگینی شدید زیر دنده سمت راست دارم اما سونو کبد و صفرا دادم سالم بود

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست عزیز
خوشحالیم که درمانکده رو برای رفع مشکلتون انتخاب کردید.
توجه داشته باشید که برخی از مشکلات به دلیل اینکه هنوز نوپا هستن خیلی از افراد سهل انگاری می کنن و به دنبال درمانش نمیرن اینکه شما به فکر درمان هستید عالیه باید برای چنین مشکلاتی اول از همه یه مشاوره تلفنی با دکتر داخلی داشته باشید تا علائمتون رو مورد بررسی قرار بدن و راه های درمان رو خدمتتون عرض کنن اگرهم در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و شیراز هستید می تونید با خیال آسوده به صورت حضوری به فوق تخصص داخلی مراجعه کنید
امیدواریم هرچه زودتر به بهبودی برسید.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست عزیز
نگران نباشید در درمانکده همراه شما هستیم تا بتونید بهترین روش ممکن رو برای درمانتون انتخاب کنید. با پیشرفت علم برای بسیاری از بیماری ها درمان های متعددی وجود داره شما می تونید برای اینکه به صورت ریشه ای درمان بشید یه مشاوره تلفنی با دکتر مغز و اعصاب داشته باشید و با قرار دادن اطلاعات کامل در اختیار دکتر ازشون برای بهبودیتون کمک بخواید حتی اگه امکان حضور در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز براتون وجود داره می تونید به صورت حضوری به فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.
شاد و پیروز باشید.

احمد
احمد
2 سال قبل

من درد قفس سینه رو دارم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل

بله من چندسال قفسه سینه ام درد میکنه ولی نمیدونم دلیلش چیه معده وروده ام هم درد مشکل داره

زیر نظر دکتر اعصاب بودم دارو مصرف کردم ولی قفسه سینه ام بازم درد داره

زیر نظر دکتر معده وروده هم بودم نمیدونم مشکل چیه

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست عزیز وقتت بخیر باشه
برای چنین مشکلاتی لازمه به متخصص مراجعه کنید و دکتر های مختلفی در این زمینه وجود دارند که شاید باعث گمراهی شما بشن، بهتون پیشنهاد میکنم برای این مشکلتون از مشاوره آنلاین متخصص ارتوپدی از طریق درمانکده استفاده کنید یا اگه براتون مقدوره و در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز سکونت دارید می تونید به فوق تخصص ارتوپدی به صورت حضوری مراجعه کنید.
با آرزوی بهبودی.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده

سلام مهدی جان
از اینکه به فکر درمان هستی عالیه امیدوارم بتونیم در کنار هم در درمانکده بهت کمک کنیم تا به رفع مشکلت بپردازی.
مشکلات اعصاب و روان این روزها در بیشتر افراد دیده میشه که گاهی بخاطر سهل انگاری خود افراد بیماریشون به یه بیماری حاد و مزمن تبدیل میشه این مشکلی که شما داری هم میتونه به خاطر استرس باشه ولی نمیتونیم به طور یقین بگیم که به دلیل استرس طعم خون رو حس میکنی بهت پیشنهاد می کنم از طریق مشاوره آنلاین روانشناسی تشخص مشکلتو از طریق یک فرد متبحر جویا بشی و یا اگه در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز هستی می تونی به فوق تخصص روانشناسی مراجعه کنی.
با آروزی بهبودی.

مهدی
مهدی
2 سال قبل

سلام من با دوست پسرم عادی هستم نمیدونم ناگهان استرس و ترس به هر دوتامون دست داده
دلیلش چیه خیلی عذاب میده مارو

آرام
آرام
2 سال قبل
پاسخ به  مهدی

من بخاطر استرسم دیگران خانوادم دوستامم آسی کردم خودم که هیچ

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  آرام

همشم بخاطر امتحانامه و ذهن کمال گرایی که دارم خیلی دلم میخواد آرامش داشته باشم مشاوره هم رفتم اما چمدان تاثیر نداشته

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست عزیز.
جای نگرانی وجود نداره کمال گرایی دارای روش های درمانی متعددی هست ولی باید در روند درمان صبور باشید شاید درمان کمال گرایی و استرس در دوره های ۳ الی ۴ ماه طول بکشه بهتون پیشنهاد میکنم از مشاوران متخصص کمک بگیرید حتی می تونید در درمانکده با مشاورۀ آنلاین روانشناسی در تماس باشید.
سلامت و تندرست باشید

ایمان
ایمان
2 سال قبل
پاسخ به  آرام

ارام خانوم مشکل منم همین بود باید فقط استراحت در حالت خوابه

مریم
مریم
2 سال قبل
پاسخ به  مهدی

من میترسم بدنم گور میگیره سرم ذوق ذوق میکنه تپش قلبم میرع بالا ام ار ای مغز با سیتی اسکن انجام دادم آزمایش دادم گفتن چیزی نیست بعضی وقتا سمت چپ بدنم حالت بی حالی داره

آی سن
آی سن
2 سال قبل
پاسخ به  مریم

واییی خدا دقیقا مثل من منم همینطوری میشم بعضی موقع ها …. یعنی بخاطر استرس؟؟

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  مریم

سلام مریم جان
وقتت بخیر باشه.
جای نگرانی وجود نداره ولی بهتره در چنین حالتی حتما از مشاورۀ آنلاین روانشناسی در درمانکده کمک بگیرید تا با مشورت فرد متخصص بتونید به درمان مشکلتون اقدام کنید.
سلامت و تندرست باشید.

ریسه
ریسه
2 سال قبل

سلام من ۹ ماهه استرس دارم از وقتی تنها می خوابم الان مامانم باشگاه و پیاده روی میره بیشتر شده دارم از دست می رم چیکار کنم

استرس
استرس
2 سال قبل

سلام من ۹ ماهه استرس دارم از وقتی تنها می خوابم الان مامانم باشگاه و پیاده روی میره بیشتر شده دارم از دست می رم چیکار کنم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  استرس

سلام شما هم با مامانت به باشگاه برو

خ فرهین
خ فرهین
2 سال قبل
پاسخ به  استرس

سلام
ازاسترس تک تک افرادخونواده
نه خواب دارم نه خوراک کلی وزن کم کردم
آخه بابام جدیدا عمل جراحی کرده
ازاسترس دیگه مردم استرس همه رو دارم که ضرربان قلب من وبابام به 65رسید
تاصبح نخوابیدم میترسیدم سکته کنم
خلاصه استرس واضطراب سبب بدحالی شدیدم شده
منوراهنمایی کنین

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  خ فرهین

سلام دوست عزیز
گاهی همین خودمون رو وقف دیگران کردن میتونه مشکل اصلی ما باشه، باید گاهی بزاریم بقیه تو حال خودشون باشن انگار که غریبه هستن. یکم نادیده بگیریمشون و به خودمون فکر کنیم. برای حال پدرتون متاسفم و امیدوارم هرچه زودتر به بهبودی برسن ولی استرس و اضطراب هم میتونه تا حد زیادی برای انسان خطرآفرین باشه مخصوصا زمانی که به دنبال درمانش نری، بهت پیشنهاد می کنم در درمانکده از مشاوره روانشناسی مشورت کنی و تمام علائم و دغدغه این روزهاتو باهاش در میون بزاری تا بتونه بهت در ریشه کن کردن اضطراب و استرس کمک کنه حتی می تونی با خوندن مقاله مدیریت استرس چگونه صورت می گیرد؟ یه قدم به درمان نزدیکتر بشی.
با آرزوی سلامتی روزافزون.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  استرس

سلام دوست عزیز
برای درمان ترس و استرس راه های مختلفی وجود داره که این روش ها بر اساس شخصیت افراد تشخص داده میشه لازمه بگم استرس و ترس طیف گسترده ای داره که مشاوره روانشناسی در درمانکده میتونه در تشخیص صحیح و درست نوع استرس و ترس بهت کمک کنه و در نتیجه از روش های درمانی که به شخصیت و محیطی که درش زندگی می کنی و نزدیکه برای درمان استفاده می کنه پس جای هیچ نگرانی وجود نداره.
پاينده و شاد باشید.

دیانا
دیانا
2 سال قبل

سلام
من خیلی وقته استرس دارم واسه ازمون هام دل پیچه شدید اسهال میگیرم و خیلی قلبم تند میزنه نمیتونم خودمو کنترل کنم چسکار کنم؟

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  دیانا

سلام دیانا جان
وقتت بخیر باشه
از اینکه درمانکده رو برای رفع مشکلت انتخاب کردی خوشحالیم.
استرس یکی از انواع مشکلات شایع در روانشناسی هستش که بر اساس شرایط و شخصیت افراد با درجه های مختلفی خودشو نشون میده گاهی همین استرس میتونه برامون اضطراب، ترس، تکرر ادار، حالت تهوع و مشکلات نظیر این موارد رو به وجود بیاره که همین موارد نشون میده استرس ما بیش از حد طبیعی هستش که در این صورت باید حتما از افرادی که در از بین بردن استرس میتونن بهمون کمک کنن استفاده کنیم در درمانکده این امکان به وجود امده که به راحتی به صورت غیر حضوری با مشاوره آنلاین روانشناسی بتونی به درمان استرس بپردازی لازمه بگم اگه در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز هستی هم خیلی راحت به صورت حضوری می تونی به فوق تخصص روانشناسی مراجعه کنی
با آرزوی سلامتی.

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام من چند سال دچار استرس شدم ترس از همه چی دارم اصلا حوصله کار بیرون رفتن رو ندارم اینقد ک فکر میکنم معده درد حالت تهوع دارم نمیدونم این معده دردم از استرس یا نه گاهی وقتا احساس میکنم میخواد ی اتفاق بدی بیفته بدنم میلرز اگ میشه کمکم کنید

رضا
رضا
2 سال قبل
پاسخ به  محمد

برو دکتر اعصاب و روان

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام من چند سال دچار استرس شدم ترس از همه چی دارم اصلا حوصله کار بیرون رفتن رو ندارم اینقد ک فکر میکنم معده درد حالت تهوع دارم نمیدونم این معده دردم از استرس یا نه گاهی وقتا احساس میکنم میخواد ی اتفاق بدی بیفته بدنم میلرز اگ میشه کمکم کنید

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  محمد

نفس عمیق بکش

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  محمد

سلام بدنم اصلا ارامش نداره وهمش دل شوره دارم واسترس دارم همش دلم میزنه مثلا قلب

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

الکی به خودت استرس نده

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  محمد

سلام محمد جان
استرس میتونه دلیلی باشه برای دردهای شکمی و حتی ترس های ناگهانی و اگه برای درمانش اقدام نکنی میتونه حتی به اندام های دیگه بدن هم آسیب برسونه البته جای هیچ گونه نگرانی وجود نداره اگر بخوای می تونی به راحتی با کمک مشاوره روانشناسی در درمانکده استرست رو کاهش بدی. با گذر زمان و روند درمان کم کم افکار مثبت جای افکار منفی رو میگیره و در نتیجه حالت تهوع، فکرهای بی جا، دردهای معده هم کاهش پیدا میکنه فقط باید از راه درست وارد بشی و صبوری به خرج بدی‌.

با آرزوی سلامتی روزافزون.

ساناز
ساناز
2 سال قبل

سلام ،من مدتیه اضطراب دارم کلافم کرده ،بی دلیل یهو اینجوری میشم ،افسرده شدم وبی انگیزه . داروهم میخوردم قبلا ،نمیدونم چیکار کنم خسته شدم

منا
منا
2 سال قبل
پاسخ به  ساناز

قران بخون نماز بخوان دعا بخوان

داریوش رحیمی
داریوش رحیمی
2 سال قبل
پاسخ به  ساناز

ورزش بهترین راه درمان وقتی استرس میگیرید بدنتان منقبض میشود و خون کامل جریان پیدا نمیکند وقتی ورزش کنید خون به اندازه کافی میرسد و دوش گرفتم با اب گرم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  ساناز

سلام ساناز جان
اضطراب و افسردگی این روزها خیلی شایع شده ولی خب به همون قدر هم درمانش وجود داره فقط اولین گام رو برای بهبودی باید خودت برداری تا زمانی که خودت نخوای کمکی از کسی برنمیاد بهت پیشنهاد میکنم که اول از همه سراغ مصرف دارو نری و سعی کنی با کمک مشاوره روانشناسی در درمانکده ببینی دلیل اضطراب و افسردگیت چیه و بعد با درمان هایی که بهت پیشنهاد میکنه راه درمان رو پیش ببری و سعی کن تا حد امکان به روش هایی که اطرافیان میدن اکتفا نکنی.
ممنون از صبوریت.

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام من الان ۱ ماه که استرس و اضطراب میاد سراغم نمی‌دونم علت چییه و بعضی وقتا حساس گیجی و منگی میکنم کار هایکه قدیم برام لذت بخش بود الان نیست به نظر شما افسرده شدم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  محمد

سلام محمد عزیز
افسردگی مراحل زیادی داره که بر اساس شخصیت فرد و محیطی که درش زندگی میکنه میتونه به شکل و شمایل مختلفی بروز کنه ما چون علایم‌ کافی از مشکلت نداریم نمیتونیم کمک زیادی بهت بکنیم ولی نگران نباش در درمانکده کنارت هستیم از اونجایی که سلامتیت ارزش بالایی داده می تونی برای اطمینان از سلامتیت از مشاوره آنلاین روانشناسی استفاده کنی و اگه برات امکان داره و در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز سکونت داری به فوق تخصص روانشناسی مراجعه کنی
با آرزوی سلامتی.

احمد
احمد
2 سال قبل

سلام. من چند ساله دچار یکسری علائم شدم که واقعا زندگی من تحت تاثیر قرار داده. علائمی مثل اینکه توی جمع نمیتونم برم حول میکنم حالت تهوع میگیرم نفسم تنگ میشه انگار میخوام غش کنم عرق میکنم پاهام انگار سست میشه غذا توی جمع نمیتونم بخورم انگار هعی تو گلوم گیر میکنه که خفه بشم.این علائم وقتی بیشتر میشه که وارد یک جمع غریبه میشم.و باهاشون رودر باییستی دارم. وقتای تنهایی خوبم. ولی موقع رانندگی و پشت چراغ قرمزو داخل آسانسور این علائم سراغم میاد. لطفا کمکم کنید

حسنا
حسنا
2 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام من حدودای ۱ ماه میشه با یک مسئله اشناشدم و فهمیدم دونستنش چقدر بدع خیلی حالم بد شده همش ترس و اضطرات دارم نمیدونم چیکار کنم ی مقدار هم علائم افسرذکی دارم ک عوایل شدید تر بود میفهمید چمه؟ انگار دیگه هیچ وقت اون ادم قبل نمیشم انگارو انو از دست دادم!

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  حسنا

سلام منم بعضی وقتا از درد گردن احساس میکنم خون تو دهانمه،ام آر ای و آزمایش و سی تی و اکو قلب هم دادم مشخص نشد،مال چیه بنظرت؟

حسنا
حسنا
2 سال قبل
پاسخ به  بدون نام

بخاطر اضطراب شدید بدنم درگیر میشه و ی دردایی رو حس میکنم ک دکتر تشخیص نمیدع مث توهم میمونن

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  حسنا

سلام حسنا جان
افسردگی در کوتاه مدت شاید زیاد خودشو نشون نده ولی در بلند مدت میتونه اثرات مخربی داشته باشه که اگه بهش توجه نشه و فرد به دنبال درمانش نره میتونه با شدت بیشتری خودشو نشون بده اضطراب و ترس هم به واسطه هم، پیش میان یعنی در موقعیتی اگه دچار اضطراب بشی ناگهانی ترسم به سراغت میاد و اینا میتونه باعث بشه افسردگی شدید تر بشه به همین خاطر حتما باید با یه متخصص در زمینه مشاوره روانشناسی ارتباط بگیری یا اگه برات مقدروه و در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز هستی میتونی به بهترین فوق تخصص روانشناسی درمانکده مراجعه کنی.
با آرزوی سلامتی روزافزون.

حسین
حسین
2 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام دوست عزیز منم دقیقأمشکل شماراداشتم هرچه می‌خوردم گلوم گیرمیکردسروصورتم کاملامیشدعرق باکف دستوپام امارفتم پیش متخصص اعصاب شکرخدابادارو رفع شدمشکل اعصاب داریم مال استرس واضطراب هم هست.موفق ویلامت باشید

Sina
Sina
2 سال قبل
پاسخ به  حسین

سلام دوست عزیز.یعنی پیش روانپزشک باید بریم یا روانشناس.چون این استرس و کلافگی و حالت سرگیجه و سست شدن و اعتماد به نفس نداشتن خیلی آزار دهنده ست. میشه راهنمایی کنید پیش چه کسی باید بریم❤️

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  احمد

نفس عمیق بکش

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام دقیقا منم همین علائم دارم لطفا اگ راه چاره گرفتی بمنم بگو من چن ساله درگیر این علائم شدم خستم کرده این مریضی همش حس میکنم میمیرم گلوم خفه میشه سرم سنگین انگار باد میکنه درد میگیرتم نفسم بالا نمیاد کف دستو پام عرق میکنه و سردم میشه دل پیچه میگیرتم و باس برم بالا بیارم تا نفسم آزاد بشع کلا افسردم نامیدم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست من
ممنون از اینکه درمانکده رو انتخاب کردی.
بهترین راه کار اینکه که حتما از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید سلامتی شما از هر چیزی برای درمانکده ارزشمند تره لذا مواردی هم که گفتی میتونه نشان از مشکلات روانی زیادی بده که تشخیص درستش فقط از یک فرد متبحر بر میاد و از اونجایی که شخصت و شرایط زندگی هر فردی متمایز از دیگریه احتمال اینکه تفاوت بین مشکلات و بیماری ها وجود داشته باشه زیاده بهتون پیشنهاد میکنم حتما از مشاوره آنلاین روانشناسی استفاده کنید تا هم زودتر به نتیجه برسید و هم تشخص بیماریتون با اطمینان زیاد انجام بشه.
مانا و شاد باشید.

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام من وقتی استرس میگیرم سینه هام دردمیکنه یادستم معدم ب هم میریزه

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  بدون نام

سلام دوست عزیز
نوع علائمی که هر فرد پس از استرس و اضطراب متوجه اون میشه متفاوته استرس زمانی جز مشکلات خطر آفرین محسوب میشه که شما اقدامی برای درمانش انجام ندید البته روش های درمانی زیادی برای رفع استرس وجود داره از این جهت جای نگرانی وجود نداره فقط خودتون باید بخواید که درمان بشید و به دنبال روش های درمان باشید اگه قصد داری به دنبال درمان استرس بری از طریق مشاوره تلفنی با دکتر روانشناس در درمانکده می تونی اولین قدمت برای بهبودی رو محکم برداری تا بتونی تو مدت زمان کوتاه به درمان برسی.
با آرزوی حال خوب.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  احمد

سلام احمد جان
وقتت بخیر باشه
مواردی که گفتی میتونه نشان از استرس، اضطراب، پانیک و یا نداشتن اعتماد به نفس کافی بده به دلیل اینکه علائم کافی برای تشخص نوع بیماری شما وجود نداره بهتره حتما از یک فردی که در این حوزه دارای تخصص هست استفاده کنی از اونجایی که در کنار جمع بودن برات مشکله من بهت پیشنهاد میکنم در درمانکده از طریق مشاوره آنلاین روانشناسی به درمان این مشکلت بپردازی تو این روش نیاز نیست در مکانی حضور داشته باشی خیلی راحت با روش های آنلاین(متنی، تصویری و یا صوتی ) می تونی با دکتر صحبت کنی و ازش برای درمانت کمک بخوای‌.
امیدواریم هرچه زودتر به بهبودی برسی.

مهسا
مهسا
2 سال قبل

سلام من از درس ها استرس دارم یعنی با یه سوال معلم وحشتناک میترسم نمیدونم چکار باید بکنم میشه راهنمایی کنید .

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  مهسا

لازم بترسی همه که بلد نیستن بگو استاد سوالتون سخت بود یا من این مطلبو نخوندم فکر نکن همه بلدن

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  مهسا

باید تمرین بی خیالی کنید، به خوتون تلقین کنید، مرتب بگید بی خیال و اطمینان به خوتون بدید که حل میشه

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  مهسا

سلام مهسا جان
ترس از امتحانی که داری میتونه تا حدودی طبیعی باشه ولی زمانی که از نظر سطح سواد و یا به صورت روحی بهت آسیب برسونه اونجاست که باید کمی نگران سلامتیت باشی بهت پیشنهاد می کنم اگر برات امکان داره از مشاوره تلفنی با دکتر روانشناس در درمانکده ارتباط بگیری تا بتونی سریع تر به جواب برسی اگر هم شرایط ارتباط با یک فرد متخصص رو نداری مقاله چگونه به ترس و اضطراب غلبه کنیم؟ رو مطالعه کن تا در کنار اگاهی از نوع مشکلت با روش های درمانش هم آشنا بشی.
امیدوارم هروزت بهتر از دیروزت باشه.

سید احمد امینی
سید احمد امینی
2 سال قبل

سلام احساس گیجی و منگی قبل خواب با ضربان قلب و نبض توی سر به خاطر چیه؟؟؟ قبلش هم وقتی میخواستم بخوابم تا چشمم گرم خواب میشد نفسم تنگ میشد یه حالت عجیبی… حمله پانیک هست یا چیز دیگه ای؟؟

مروارید
مروارید
2 سال قبل

سلام دوست عزیز
چه مدت که اینطور هستین آیا این علائم رو در طول روز هم دارین و در شب بیشتر میشه یا فقط در شب
علائمی مثل عرق کف دست. لرزش دست ، تنگی نفس ، خشکی دهان و..هم دارین
بی قراری و ناآرامی چطور؟
آیا وقتی نفستون تنگ میشه اونقدری هست که کلافه کنه شمارو و فکر بکنین که دارین می‌میمیرین و نفستون بالا نیاد و مجبور بشین راه برین

...
...
2 سال قبل
پاسخ به  مروارید

من تابستون گذشته بخاطر مشکلات دچار اضطراب شدید میشدم اوایل فقط در حد تنگی نفس بود اما به غش کردن و بیمارستان رسید.. ولی پیش روانپزشک مراجعه نکردم و فکر میکنم الان یک سری علائم دارم که هنوز خانوادم رو در جریان نزاشتم مثل ریزش مو و دل درد های شدید
لازمه تحت نظر پزشک دارو مصرف کنم؟

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  ...

سلام دوست عزیز
وقتت بخیر باشه
اضطراب میتونه عاملی باشه برای ریز مو و دل دردها ولی نه در حد خیلی شدید بهتون پیشنهاد میکنم اگه در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز هستید از طریق یک دکتر متخصص داخلی از سلامت بدنیتون مطمئن بشید و در نهایت اگه حس کردید به بهبودی نرسیدید از مشاوره تلفنی با دکتر روانشناس کمک بگیرید.
با آروزی سلامتی روزافزون

حمید
حمید
2 سال قبل
پاسخ به  مروارید

سلام من این مشکلو دادم خیلی اذیتم داغونم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  حمید

سلام حمید جان
از اون جایی که اطلاعات کافی از نوع علائمیت نداریم نمی تونیم بهت بگیم که مشکلت دقیقا از کجاست ولی جای هیچ نگرانی وجود نداره برای مشکلاتی نظر پانیک، اضطراب و استرس راه های درمانی زیادی وجود داره که اگه از فرد متخصصی استفاده کنی به راحتی می تونی با چند راه کار آسون و اصولی درمان بشی برای تشخیص نوع مشکلت می تونی به صورت غیر حضوری با مشاوره روانشناسی ارتباط بگیری یا اگه برات امکان داره به صورت حضوری در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز حضور داشته باشی به متخصص روانشناسی مراجعه کن.
با آرزوی بهترینها.

فرزانه
فرزانه
2 سال قبل
پاسخ به  مروارید

سلام دقیقا منم همین علائم دارم لطفا اگ راه چاره گرفتی بمنم بگو من چن ساله درگیر این علائم شدم خستم کرده این مریضی همش حس میکنم میمیرم گلوم خفه میشه سرم سنگین انگار باد میکنه درد میگیرتم نفسم بالا نمیاد کف دستو پام عرق میکنه و سردم میشه دل پیچه میگیرتم و باس برم بالا بیارم تا نفسم آزاد بشع کلا افسردم نامیدم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  فرزانه

سلام فرزانه جان نگران نباش برای درمان پانیک راهکارهای مختلفی وجود داره می تونی برای اطلاعات بیشتر در زمینه پانیک و راه های درمانش محتوای حمله پانیک؛ علل،علائم و راه درمان این اختلال رو در درمانکده مطالعه کنی ولی اگه از نظر مالی برات امکان پذیر هست پیشنهاد ما اینه که حتما از مشاوره روانشناسی  به صورت آنلاین کمک بگیری تا بتونی راحت تر به درمان و بهبودی برسی. هدف ما سلامتی شماست.

Sina
Sina
2 سال قبل

بله پانیکه همه شون پانیکه فقط راه درمانش چیه نمیدونم. خیلی خسته کننده ست. یه مدت خوبی. بعد هی دوباره درگیر میشه ادم

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  Sina

پانیک داشتم حل میشه نگران نباشید، اضطراب تکونتون میده و میره، قبل و بعدسش خودتونو اذیت نکنید در زمان کوتاهی حل میشه، کمتر از شش ماه هم دارو بخورین خوبه

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  Sina

سلام سینا جان
راه های مختلفی برای درمان پانیک وجود داره که اگه سطحی بهش نگاه نندازی و ریشه ای به دنبال درمانش باشی در بازه زمانی کوتاه می تونی به بهبودی کامل برسی فقط کافیه با روش های درمان این اختلال آشنا باشی برای اطلاع بیشتر می تونی مقاله حمله پانیک؛ علل، علائم و راه درمان این اختلال رو مطالعه کنی.
اگه حس کردی با این روش ها نمی تونی کاری از پیش ببری می تونی به صورت غیر حضوری با مشاوره تلفنی با دکتر روانشناس ارتباط بگیری و یا اگه در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز هستی به صورت حضوری به فوق تخصص روانشناسی مراجعه کنی تا بتونی به کمک یک فرد متبحر به هدفت که سلامتیه برسی.

آروزی ما سلامتی شماست.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده

سلام احمد جان
وقتت بخیر باشه
علائمی که گفتی برای تشخص یک بیماری کمه پس نمیتونیم با اطمینان بگیم که دچار اختلال پانیک هستی. نگرانی به خودت راه نده می تونی برای اطلاعات بیشتر درباره پانیک مقاله ای که در درمانکده با عنوان حمله پانیک؛ علل،علائم و راه درمان این اختلال وجود داره رو مطالعه کنی البته اگه به دنبال فردی با تخصص در این زمينه هستی می تونی با یه دکتر آنلاین روانشناسی ارتباط بگیری.
با آرزوی سلامتی.

دل ارا
دل ارا
2 سال قبل

سلام ، برادر من افسردگی داشت اما الان حالش خیلی بد شده ، اصلا با کسی حرف نمی زنه ، داعم تو اتاقش هست ، حرفهایی می زنه و رفتار هایی می کنه که از کنترلش خارجه ، می تونید راهنمایی مون کنید مشکلش چیه باید چیکار کنیم ، قبلا دکتر هم رفته و داروهای مصرف کرده اما بهتر نشده ، خواهش می کنم کمکم کنید

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  دل ارا

سلام دل ارا جان
وقتت بخیر باشه
افسردگی بیماری هستش که نیازه در طول زمان طولانی بهش پرداخته بشه و همیشه در کنار اینکه خود فرد بخواد به افسردگیش پایان بده (بدون فشار اطرافیان)، ما بهش پیشنهاد می کنیم که در کنار تلاش خودش از کمک یک متخصص هم استفاده کنه.
باید بزارید خودش تصمیم بگیره و هیچ اصراری رو از جانب اطرافیان برای درمان حس نکنه و حتما از متخصصین در این زمینه استفاده کنید. درسته که افسردگی می تونه حاد باشه ولی در مرحله اول باید مشکل مراجعه کننده به درستی تشخیص داده بشه و در نهایت براش دارو تجویز بشه به تو که خواهر دلسوزی هستی پیشنهاد می کنم مقاله معرفی انواع داروهای ضد افسردگی رو مطالعه کنی ولی توجه داشته باش که قبل از مصرف هر یک‌ از این داروها بهتره حداقل با یه مشاوره آنلاین متخصص روانپزشک مشورت کنی و از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنید.
با آرزوی سلامتی روزافزون.

زهرا
زهرا
2 سال قبل

سلام من اگ پول داشتم اینجادنبال دکترنمیگشتم ک ویزیت هاشون از۳۰۰هزارت گرفته یه کمی هم ب فکرمامریضهاباشین شایدیکی اصلانداره اماگحتاج شماهاس دکترهای عزیزتروخدامراعات کنیددنیادوروزه پول خوشبختی نمیاره

هادی
هادی
2 سال قبل
پاسخ به  زهرا

ولله اگ این جز پول با چیزی دیگ راضی میشن فقط پوووووووول

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل
پاسخ به  هادی

پیش دکتر که میرم استرس دارم نمی دونم چرا فشارم بالا میره

هانیه
هانیه
2 سال قبل

سلام من همیشه بی دلیل استرس و دلهره دارم بطوری که حالت تهوع گاهی اوقات میگیرم و نفسم تنگ میشه. نمی‌دونم چرا اینجوری هستم و خسته شدم. لطفاً دارویی چیزی اگه هست که میتونه استرسمو ببره و آروم و بی خیالم کنن بهم بگید.

حمید
حمید
2 سال قبل
پاسخ به  هانیه

شما حتما باید به متخصص روانشناس مراجعه کنید وگرنه این حالت تون بدتر میشه ! سرخود دارو مصرف نکنید چون علاوه بر داروی استرس داروی قلب و داروی جنون هم تجویز میشه … داروی استرس به تنهایی مصرف کردن خیلی خطرناکه !

Saeidyasi
Saeidyasi
2 سال قبل
پاسخ به  هانیه

داروی آلپرازولام استفاده کن با سرترالین ۵۰ خیلی خوب جواب میده منم کلافه شده بودم الحمدلله الان بهترم

امیر
امیر
2 سال قبل
پاسخ به  Saeidyasi

سلام منم ازاین دارو استفاده میکنم صبح ازخواب بیدار میشم اولش استرس دارم .ولی به این دارو عادت کردم اگه نخورم بدن لرزه میگیرم اگه یک هفته هم نخورم کل یک هفته رو تاصبح نمیتونم بخوابم

شایان
شایان
2 سال قبل
پاسخ به  هانیه

سلام هانیه خانم
باید به یک روانپزشک مراجعه کنید تا علتش مشخص بشه و از لحاظ تیروئید هم بررسی بشید چون گاهی استرس و اضطراب ها ناشی از مشکلات تیروئیده.

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  هانیه

سلام هانیه جان
ازت می خوام که بدون نسخه و تجویز پزشک متخصص به هیچ عنوان دارو مصرف نکنی چون برای سلامتیت می تونه خطر آفرین باشه نگران هم نباش چون در درمانکده کنار هم هستیم تا بتونیم باهم بهترین روش درمان رو پیش بگیریم.
استرس و اضطراب بیماری هستن که روش های مختلفی برای درمانشون وجود داره ولی باید بتونی اونارو از هم تفکیک کنی پس در مرحله اول بهت پیشنهاد میکنم مقاله استرس یا اضطراب، مسله اینه! رو مطالعه کنی و ببینی که اضطراب داری یا استرس و بعد از اون از روش های درمانی مثل مدیتیشن استفاده کنی اگر حس کردی پس از خوندن مقاله نمی تونی تشخص بدی که مشکلت استرسه یا اضطراب و حتی نتونستی با روش های درمان خانگی به نتیجه ای برسی به راحتی می تونی از طریق مشاوره آنلاین روانشناسی پیگیر سلامتیت باشی.
به امید سلامتی.

قاسم
قاسم
2 سال قبل

اصلا شبا خواب خوب و راحتی ندارم
هر شب رویا میبینم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  قاسم

سلام قاسم جان وقتت بخیر باشه
اختلال خواب خیلی شایع هستش به همین دلیل روش های درمانی زیادی هم براش وجود داره از این جهت جای هیچ نگرانی نیستش فقط باید خودت بخوای که به دنبال درمان باشی، برای شروع می تونی مقاله اختلال خواب چیست و چگونه درمان می شود رو در درمانکده مطالعه کنی اگر حس کردی نیاز به کمک بیشتری برای درمان داری می تونی بدون حضور در مطب یا مکانی به صورت غیر حضوری با مشاوره آنلاین روانشناسی اولین گامت رو برای بهبودی برداری‌.

با آرزوی سلامتی روز افزون.

شادی
شادی
2 سال قبل

من گاهی از استرس احساس جنون میکنم…حتی توی خواب ،خواب میبینم کسی رو میکُشم….

جنون منظورم ی لرزش در تنم به وجود میاد
انگار تی واقعیتم میخوام کسی بکُشم

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  شادی

سلام شادی عزیزم وقتت بخیر باشه علائمی این چنینی که گفتی میتونه منشا متفاوتی داشته باشه پس تشخیص کمی دشواره ولی جای نگرانی وجود نداره در حال حاضر که همه چی رو به پیشرفت رفته راه های زیادی هم برای درمان چنین مشکلات روانی وجود داره بهت پیشنهاد میکنم اگه برات مقدوره و در شهرهای اصفهان، مشهد،تهران و شیراز سکونت داری حتما به فوق تخصصی روانپزشکی  مراجعه کنی و اگه امکانت برات به هر دلیلی وجود نداره خیلی راحت می تونی از طریق مشاوره آنلاین روانپزشکی  در درمانکده استفاده کنی امیدوارم هرچه زودتر به بهبودی کامل برسی.

آرزو
آرزو
2 سال قبل

سلام من برا اولین بار میخوام سوار هواپیما شم خیلی میترسم ولی خوب دلم روشن هیچ اتفاقی نمیفته

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  آرزو

من از وقتی دچار اظطراب شدم کل بدنم انگتر داره گز گز میکنه خیلی کلافه شدم راه حل بگین

بدون نام
بدون نام
2 سال قبل
پاسخ به  آرزو

سلام من الان دو سه ماه که غذا میخورم تو گلوم گیر میکنه و قفسه سینم هم درد میکنه دل درد هم دارم باید چکار کنم خیلی اذیتم لطفا کمک کنین

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل
پاسخ به  آرزو

همش استرس دارم نمی دونم چرا فشارم میره بالا وقتی میرم پیش دکتر

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
پاسخ به  آرزو

سلام دوست عزیز
وقتت بخیر باشه
علائمی که گفتی برای تشخیص، کامل نیست به همین خاطر نمی تونیم به صورت دقیق بهتون بگیم مشکلتون چیه ولی نگران نباشید انشالله که موردی نیستش فقط برای مطمین شدن می تونید از طریق مشاوره تلفنی با دکتر متخصص داخلی ارتباط بگیرید.
با آرزوی سلامتی روز افزون