قرص برای تقویت میل جنسی؛ بدون عوارض میل جنسیت رو تقویت کن!

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

میل جنسی یکی از نیازهای مهم انسان است که برآورده شدن آن نقش اساسی در گرمی و بهبود روابط زناشویی دارد. این روزها زنان و مردان زیادی با مشکل سرد مزاجی و کاهش میل جنسی دست‌‌وپنجه نرم می‌کنند. اغلب متخصصین معتقدند این عارضه می‌تواند علاوه بر دلیل فیزیکی، ناشی از یک عامل روان‌شناختی مانند انواع اختلالات روانی، استرس، فشار زندگی و… باشد. عدم توانایی برقراری رابطه جنسی مطلوب به مرور زمان می‌تواند کیفیت و صمیمیت زندگی زناشویی را تحت تاثیر قرار دهد. از همین‌رو کشش و میل جنسی در هر ۲ طرف (زن و مرد) نقش مهمی در ایجاد یک رابطه موفق ایفا می‌کند. خوشبختانه در حال حاضر انواع قرص برای تقویت میل جنسی وجود دارند و شما می‌توانید به راحتی این معضل را زیر نظر پزشک متخصص و به کمک مشاوره جنسیتی برطرف کنید. 

اگر کنجکاو شده‌اید درباره قرص‌های تقویت‌کننده میل جنسی بیشتر بدانید، در این مقاله از مجله درمانکده همراه ما باشید تا شما را با انواع قرص برای تقویت میل جنسی مردان و زنان آشنا کنیم.

معرفی قرص برای تقویت میل جنسی مردان

یکی از بهترین راه‌کارها برای افزایش میل جنسی مردان، استفاده از مکمل‌های تقویت‌کننده است. این مکمل‌ها شامل انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که سطح تستوسترون را در مردان افزایش می‌دهند. 

بیشتر بدانید: قرص ویزارسین چیست؟

اینفوگرافیک بهترین قرص برای تقویت میل جنسی مردان
قرص‌های تقویت‌کننده میل جنسی مردان باید شامل انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای بدن باشند.

در حال حاضر قرص‌های تقویت‌کننده میل جنسی مردانه در داروخانه تنوع بسیار زیادی دارند، از همین‌رو انتخاب بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض کمی دشوار است. به همین منظور در ادامه پنج مورد از پرطرفدارترین و بهترین قرص‌ها برای تقویت میل جنسی آقایان را معرفی می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:دارو برای آبریزش بینی

قرص ایکس اید گلدن لایف (Golden Life X-Ade)

این قرص، تحت لیسانس استرالیا در ایران و توسط شرکت دارویی درمان یاب دارو تولید می‌شود. ترکیبات منحصربه‌فرد قرص ایکس اید که علاوه بر تقویت میل جنسی به نعوظ مردان هم کمک می‌کند، شامل موارد زیر است:

  • ویتامین گروه B
  • ویتامین E
  • منیزیم اکساید
  • زینک گلوکونات
  • جینسینگ
  • خارخاسک
  • گیاه بز شاخدار

قرص ماکاویت ام یوروویتال (Eurho VITAL Macavit M)

مردانی که به دلیل کاهش میل جنسی مشکل نعوظ دارند، می‌توانند از قرص ماکاویت ام استفاده کنند. این محصول بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه است که کیفیت و اثربخشی بسیار بالایی دارد. در ترکیبات قرص ماکاویت ام، انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و ۱۹ آمینو اسید ضروری بدن وجود دارد که علاوه بر تقویت میل جنسی آقایان، با افزایش سوخت‌وساز بدن به تولید انرژی بیشتر کمک می‌کند. 

اغلب متخصصین این کپسول را بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض می‌دانند، زیرا در ساختار اصلی ماکاویت ام، ۲ عصاره ماکا و گوارانا وجود دارد که بدون ایجاد عوارض خطرناک باعث تقویت میل جنسی آقایان و درمان اختلالات نعوظ می‌شود.

بیشتر بخوانید:بهترین قرص سرماخوردگی کودکان

قرص ایکس وویت فورت هلث اید (Health Aid Xovit Fort)

تصویر بسته‌بندی قرص برای افزایش میل جنسی ایکس وویت فورت هلث اید
این قرص معمولا به شکل بسته ۳۰ عددی، حاوی انواع ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه است.

این قرص تحت لیسانس هلث اید انگلستان در شرکت دارویی او پی دی فارما تولید می‌شود. معمولا پزشک متخصص، متناسب با وضعیت جنسی شما روزانه یک تا سه عدد از قرص ایکس وویت فورت را تجویز می‌کند. ترکیبات منحصربه‌فرد این محصول که تاثیر بسیار زیادی در تقویت میل جنسی مردان و سلامت قلب دارند، شامل موارد زیر هستند:

  • ویتامین C
  • ویتامین E
  • زینک
  • سلنیوم
  • عصاره جینسینگ
  • عصاره جینکو

بیشتر بخوانید:قرص سرماخوردگی در بزرگسالان

قرص منز پرفورمنس ابورنز (Aborns Men’s Performance)

مکمل گیاهی منز پرفورمنس یک قرص افزایش‌دهنده میل جنسی ایرانی از شرکت داروسازی تسنیم است که با مهار آنزیم آروماتاز باعث بالا رفتن سطح هورمون تستوسترون در مردان می‌شود. درواقع باید گفت این قرص برای تقویت میل جنسی آقایان معجزه می‌کند، زیرا پس از مصرف مکمل منز پرفورمنس، منشا اصلی بی‌میلی جنسی در آقایان (اضطراب و افسردگی) برطرف می‌شود. 

از طرفی ترکیبات خاص این قرص مانند اینوزیتول، فولیک اسید، ویتامین E، ویتامین C،‌ ید و سلنیوم اثربخشی بالایی در تقویت و حفظ سلامت اسپرم دارند.

قرص انرژکس گلدن لایف (Golden Life Energe-X)

این قرص نوعی مولتی ویتامین مینرال مختص آقایان است که تحت امتیاز گلدن لایف استرالیا در شرکت درمان یاب دارو ایران تولید و بسته‌بندی می‌شود. در ترکیبات قرص انرژکس انواع ویتامین، مواد معدنی، عصاره گیاهان و کوآنزیم کیوتن وجود دارند، از همین‌رو می‌توان آن را بهترین قرص برای تقویت میل جنسی مردان، افزایش انرژی بدن، کاهش استرس، سم‌زدایی کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن آن‌ها دانست.

معرفی قرص برای تقویت میل جنسی زنان

معمولا زنان بر اثر عوامل مختلف مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک، کنترل بارداری هورمونی، استرس، اضافه وزن و سایر بیماری‌های مرتبط با تخمدان دچار کاهش میل جنسی می‌شوند. در این مواقع پزشک متخصص زنان از راه‌کارهای گوناگونی مانند قرص برای تقویت میل جنسی خانم‌ها استفاده می‌کند. 

بیشتر بخوانید:داروهای رقیق کننده خون برای بیماری قلبی

در حال حاضر قویترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه شامل موارد زیر می‌شود:

قرص ماکاویت اف یوروویتال (Eurho VITAL Macavit F)

تصویر بسته‌بندی قرص برای افزایش میل جنسی ماکاویت اف یوروویتال
این قرص نقش مهمی در تنظیم فعالیت هورمون‌های زنانه دارد که نتیجه آن افزایش میل جنسی خانم‌هاست.

این قرص در ترکیبات خود انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره گیاهی دارد و به صورت اختصاصی برای بانوان فرموله شده است. عصاره گیاه ماکا، گوارانا، ویتامین‌های گروه B و عناصری مثل زینک و سلنیوم موجود در ساختار اصلی قرص ماکاویت اف به افزایش انرژی و تنظیم فعالیت هورمونی زنانه کمک می‌کنند. از همین‌رو متخصصین، این کپسول را به عنوان بهترین قرص برای تقویت میل جنسی زنان می‌شناسند.

بیشتر بخوانید:معرفی داروهایی که منجر به بی اختیاری ادرار می‌شود

قرص فیمیل بوست نوترکس (Nutrax Female Boost)

قرص فیمیل بوست یکی دیگر از قوی‌ترین قرص‌های افزایش میل زنان در داروخانه است که طرفداران زیادی دارد. این قرص از ۱۴ ماده معدنی و عصاره گیاهی تشکیل شده که با تنظیم هورمون‌های زنانه به تقویت میل جنسی خانم‌ها کمک می‌کند. از مهم‌ترین عملکردقرص فیمیل بوست می‌توان به افزایش گردش خون در اندام تناسلی و تحریک جنسی زنان اشاره کرد.

قرص پرووسترا (Provestra)

این قرص توسط کمپانی Leading Edge Health آمریکا تولید می‌شود و نوعی مکمل غذایی گیاهی به‌شمار می‌آید. بنابراین اگر به دنبال یک مکمل گیاهی برای تقویت میل جنسی زنان هستید، پرووسترا گزینه مناسبی برای شماست. 

این قرص بدون داشتن ذره کوچکی از مواد شیمیایی و هورمونی مانند استروژن، پروژسترون، تستوسترون و هرگونه هورمون استروئیدی به تقویت میل جنسی زنان کمک می‌کند و نتایج چشمگیری همچون بهبود خلق‌وخو، دوره‌های پریودی منظم و افزایش سطح انرژی بدن به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:قرص سرترالین چیست؟

قرص ویاگرا زنانه لیدی ارا (Lady Era)

قرص لیدی ارا با برطرف کردن مشکلات هورمونی، بهبود خلق‌وخو و افزایش گردش خون در اندام‌های جنسی زنانه به تقویت میل جنسی خانم‌ها کمک می‌کند. این قرص در حال حاضر با ترکیبات کاملا گیاهی فرموله می‌شود، از همین‌رو پس از مصرف قرص لیدی ارا مشکل خشکی واژن زنان که عامل اصلی کاهش میل جنسی آن‌هاست، برطرف خواهد شد و خانم‌ها برانگیختگی جنسی را با افزایش تعداد ارگاسم تجربه می‌کنند.

تصویر بسته‌بندی قرص برای افزایش میل جنسی لیدی ارا
قرص تقویت‌کننده میل جنسی زنان لیدی ارا به صورت اختصاصی برای خانم‌ها فرموله شده است.

قرص آرژین مکس فورته بانوان (Arginmax Forte For Women)

ترکیبات اصلی قرص آرژین مکس فورته بانوان شامل انواع مواد معدنی و عصاره گیاهی مانند ال آرژنین، ویتامین‌های گروه B، E، زینک، سلنیوم، عصاره خارخاسک، زعفران و جینسینگ است. این قرص به دلیل داشتن نیتریک اسید، باعث گشاد شدن عروق خونی می‌شود که نتیجه آن افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی و تحریک جنسی بانوان است. از دیگر نتایج قرص آرژنین مکس فورته بانوان باید به تنظیم متابولیسم سلول‌ها اشاره کرد که تاثیر زیادی در رفع خستگی و تقویت میل جنسی زنان دارد.

بیشتر بدانید: عوارض نداشتن رابطه جنسی چیست؟

راهنمای خرید قرص برای تقویت میل جنسی زنان و مردان

رابطه جنسی یکی از نیازهای مهم بدن است که علاوه بر رسیدن فرد به اوج لذت جنسی، باعث افزایش صمیمیت و نزدیکی زوجین با یکدیگر می‌شود. عوامل مختلفی می‌توانند موجب کاهش میل جنسی در مردان و زنان شوند. اگر این حس را تجربه می‌کنید، خجالت نکشید و در مورد آن با همسرتان حرف بزنید. بهترین راه‌کار در این مواقع مراجعه به دکتر زنان یا اورولوژیست است تا مناسب‌ترین قرص برای تقویت میل جنسی خانم‌ها و آقایان تجویز شود. اگر مشکل کاهش میل جنسی مراجعه‌کننده صرفا منشا روانی داشته باشد، پزشک متخصص حتما فرد را به سکس تراپیست یا مشاوره جنسیتی ارجاع می‌دهد. همچنین میتوانید از طریق مشاوره تلفنی متخصص زنان و مشاوره تلفنی متخصص اورولوژی با دکتر خود مشورت داشته باشید.

بیشتر بخوانید:کدام قرص برای قطع خونریزی قاعدگی بهتر است؟

در این مواقع می‌توانید برای آشنایی با لیست بهترین پزشکان متخصص از جمله دکتر زنان، اورولوژیست یا روانشناس از طریق وب‌سایت درمانکده اقدام کنید. درمانکده با راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی آنلاین، این امکان را برای شما فراهم کرده تا پس از آشنایی با تعداد زیادی از پزشکان متخصص و خواندن نظر سایر کاربران در مورد آن‌ها، برای معاینه حضوری یا مشاوره تلفنی، متنی و تصویری نوبت رزرو کنید.

سوالات متداول

آیا واقعا قرص برای تقویت میل جنسی زنان و مردان موثر است؟

بله، قرص‌های معرفی‌شده در این مقاله در حال حاضر جزء با کیفیت‌ترین و پرطرفدارترین قرص افزایش میل مردان و زنان در داروخانه به‌شمار می‌آیند.

قوی‌ترین قرص برای تقویت میل جنسی زنان کدام است؟

در حال حاضر قرص ماکاویت اف به عنوان بهترین محصول تقویت‌کننده میل جنسی زنان در داروخانه به فروش می‌رسد.

موثرترین قرص برای تقویت میل جنسی مردان کدام است؟

قرص ایکس اید گلدن لایف با ترکیبات منحصربه‌فرد، علاوه بر افزایش میل مردان به نعوظ آن‌ها هم کمک می‌کند.

منابع: healthline | medicalnewstoday

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد رای‌ها 38

هنوز امتیازی ثبت نشده

r@dmanesh-salllam
دریا رادمنش

دریا رادمنش هستم کارشناس ارشد رشته روانشناسی بالینی. حدود پنج سال می‌شه که در کنار مشاوره روانشناسی در زمینه اختلالات روانشناختی، به دلیل علاقه شخصیم به نوشتن، در حوزه پزشکی، سلامت روان و... تولید محتوا می‌کنم.

مشاهده سایر مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
(اختیاری)

در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید.

16 پرسش و پاسخ
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه سؤال ها