بارداری بدون دخول امکان‌پذیر است؟ بهترین روش پیشگیری

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

آیا تابه‌حال در مورد بارداری بدون دخول چیزی شنیده‌اید؟ هر چند بیشتر افراد گمان می‌کنند که برای بارداری لازم است دخول کامل انجام شود و حتما انزال صورت بگیرد، اما حقیقت این است که سالانه تعداد زیادی از زوج‌ها بدون دخول و حتی انزال صاحب فرزند می‌شوند. پیشاب به مایعی گفته می‌شود که قبل از انزال از بدن مرد خارج می‌شود و در بسیاری از مواقع نشت منی در پیشاب موجب ورود اسپرم‌ها به آن می‌شود و خطر این مدل بارداری را افزایش می‌دهد.

از طرف دیگر برای بارداری حتما لازم نیست دخول انجام شود، ورود مقدار کمی از مایع منی به داخل واژن می‌تواند سبب بارداری شود. به هر حال احتمال حاملگی بدون دخول در برخی شرایط به‌اندازه‌ای است که رعایت روش‌های جلوگیری را برای زوج‌ها ضروری می‌کند. اما بارداری بدون دخول دقیقا چطور ایجاد می‌شود و چه روش‌هایی برای پیشگیری از آن وجود دارد؟ در این مقاله از مجله درمانکده می‌توانید با هر آن چیزی که لازم است در مورد حاملگی بدون دخول بدانید، آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: مزایای کلاهک دهانه رحم

احتمال بارداری بدون دخول چقدر است؟

حقیقت این است که بارداری بدون دخول ممکن است، اما احتمال آن بسیار کم است. به‌طورکلی در هر میلی‌لیتر مایع منی بین 15 تا 200 میلیون اسپرم وجود دارد. مطالعات نشان می‌دهد که 16/7 درصد از مردان دارای اسپرم فعال در پیشاب هستند و از همین رو احتمال بارداری با ورود پیشاب به واژن نیز وجود دارد.

بیشتر بدانید: واکسن گارداسیل چه نوع واکسنی است؟

تصویری از تست بارداری مثبت
سالانه بسیاری از افراد بدون دخول و تجربه رابطه جنسی کامل تنها از طریق پیشاب و یا ریختن مایع منی در اطراف واژن باردار می‌شوند.

بیشتر بدانید: اسفنج ضد بارداری چیست؟

برای حاملگی بدون دخول لازم است که اسپرم‌ها وارد کانال واژن شوند و با تخمک لقاح داشته باشند. سلول‌های اسپرم در خارج از بدن تحرک کمی دارند و تنها برای چند دقیقه زنده می‌مانند. اسپرم‌ها برای ادامه حیات به محیط‌های گرم و مرطوب نیاز دارند. زمانی که انزال در نزدیکی واژن انجام شود و در رابطه جنسی از هیچ روشی برای پیشگیری از بارداری استفاده نشود، اسپرم‌ها فرصتی برای ورود به واژن پیدا می‌کنند.

قضیه باردار شدن با پیشاب و یا بدون دخول آن قدرها پیچیده نیست؛ برای باردار شدن تنها کافی است یک عدد اسپرم وارد واژن شود و با تخمک لقاح پیدا کند. ورود اسپرم به واژن بدون دخول معمولا نیاز به کمک دارد و کمتر به خودی خود ایجاد می‌شود. دست زدن به مایع منی و سپس ورود دست به داخل واژن و همچنین ریختن مایع منی روی واژن می‌تواند خطر حاملگی بدون دخول را افزایش دهد. پس شاید احتمال بارداری بدون دخول بسیار کم باشد اما به هر حال این موضوع امکان‌پذیر است.

در صورت داشتن سوال در این زمینه می‌توانید به دکتر زنان مراجعه کنید یا در صورت تمایل از طریق امکان مشاوره با دکتر زنان انلاین می‌توانید به سایت درمانکده مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: سکس تراپی چیست و چه مزایایی دارد؟

روش‌های پیشگیری از آن

برای پیشگیری از بارداری بدون دخول بهترین راهکار استفاده از روش‌های جلوگیری از بارداری است. استفاده از کاندوم و مصرف قرص‌های ضد بارداری، همچنین استفاده از چسب‌های ضدبارداری و اسپری‌های اسپرم‌کش از بهترین روش‌ها برای پیشگیری از بارداری محسوب می‌شوند. در کنار این روش لازم است بدانید که انجام دادن برخی نکات می‌تواند خطر ابتلا به بارداری تا حد زیادی کاهش دهد. برای پیشگیری از بارداری بدون دخول لازم است به چند نکته ضروری توجه کنید. در ادامه می‌توانید با موثرترین روش‌های پیشگیری بارداری بدون دخول آشنا شوید.

  • قرار دادن انگشت یا اشیایی که در تماس با اسپرم قرار گرفته‌اند در نزدیکی یا داخل واژن می‌تواند موجب بارداری شود، بنابراین از این کار اجتناب کنید.
  • برای جلوگیری از بارداری انزال نباید در نزدیکی واژن یا کشاله ران انجام شود.
  • قرار گرفتن آلت تناسلی در نزدیکی کانال واژن خطر بارداری بدون دخول را افزایش می‌دهد.
  • در زمان انزال لازم است که آلت جنسی مرد از نزدیک واژن دور شود تا مایع منی به صورت ناخواسته در اطراف واژن ریخته نشود.

بیشتر بخوانید: دیافراگم ضد بارداری

اینفوگرافی روش های پیشگیری از بارداری بدون دخول
برای جلوگیری از بارداری بدون دخول باید از ورود مایع منی و اسپرم به واژن جلوگیری کنید.

احتمال بارداری بدون دخول برای یک فرد باکره چقدر است؟

تاکنون مطالعات زیادی روی بارداری بدون داشتن رابطه جنسی در افراد باکره صورت گرفته است. در یک نظرسنجی که از 7870 زن باردار انجام شد، مشخص شد که 0/8 درصد از زنان یعنی 45 نفر از آن‌ها بدون داشتن رابطه جنسی و دخول باردار شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که خطر ابتلا به بارداری بدون دخول برای دخترانی که تابه‌حال رابطه جنسی کامل را تجربه نکرده‌اند نیز وجود دارد. مساله تنها ورود اسپرم به داخل واژن است که ممکن است در اثر بی‌احتیاطی و ریختن مایع منی در اطراف واژن اتفاق بی افتد. هنگامی‌که در زمان معاشقه مایع منی در نزدیکی مجرای واژن بریزد، حتی در صورت باکره بودن زن، باز هم احتمال بارداری وجود دارد.

بیشتر بدانید: حلقه ضد بارداری واژینال چیست؟

تصویر دختری که با استرس به تست مثبت بارداری نگاه می‌کند.
برخلاف تصور بسیاری از افراد احتمال بارداری بدون دخول در یک فرد باکره نیز وجود دارد.

بیشتر بدانید: رابطه در پریودی چه عوارضی دارد؟

علائم بارداری بدون دخول

حقیقت این است که بارداری بخشی از رابطه جنسی است و مشکلی تلقی نمی‌شود که به دنبال درمان بارداری بدون دخول باشید. پس اگر به هر شکلی با جنس مخالف رابطه جنسی و معاشقه برقرار می‌کنید، بهتر است مراقب علائم بارداری نیز باشید. در صورتی که بدون دخول علائم بارداری را تجربه می‌کنند و یا در مورد باردار شدن خود مشکوک هستند، باید بلافاصله یک تست بارداری انجام دهند. به خاطر داشته باشید که مهم‌ترین علائم بارداری بدون دخول متورم و دردناک شدن سینه‌ها، تکرر ادرار، حالت تهوع، استفراغ و احساس خستگی است. برخی افراد نیز در روزهای ابتدایی بارداری علائمی مثل یبوست، سرگیجه دارند و طعم فلز مانند را در دهان تجربه می‌کنند.

فراموش نکنید که تست‌های بارداری از نظر حساسیت متفاوت هستند و از همین رو اگر علائم بارداری را تجربه می‌کنید اما تست بارداری شما منفی است، بهتر است چند روز بعد باز هم آزمایش را تکرار کنید و یا برای تشخیص بارداری از آزمایش خون کمک بگیرید. این موضوع را نیز فراموش نکنید که برخی اوقات 4 تا 5 روز قبل از قاعدگی ممکن است تست بارداری شما مثبت شود. بنابراین چند روز صبر کنید و اگر قاعدگی اتفاق نیفتاد، سپس موضوع را به صورت جدی پیگیری کنید.

بیشتر بدانید:علائم بارداری دوقلو چیست؟علائم مختلف در هفته‌های بارداری

تصویر دختر جوانی که حالت تهوع دارد.
از مهم‌ترین علائم حاملگی بدون دخول می‌توان به حالت تهوع، اسهال و درد سینه‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی قرص برای سقط جنین

سخن نهایی

شاید خیلی از افراد حاملگی بدون دخول را امری بعید تلقی کنند، اما به هر حال زمانی که تنها یک اسپرم به هر طریقی بتواند به مجرای واژن راه پیدا کند، احتمال بارداری بسیار افزایش پیدا می‌کند. اگر قصد ندارید باردار شوید بهتر است در هنگام رابطه جنسی به هر شکلی از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده کنید. استفاده از کاندوم و قرص‌های ضد بارداری روش‌های موثری برای پیشگیری از حاملگی بدون دخول هستند. اگر بعد از رابطه جنسی بدون دخول علائم خاصی را تجربه می‌کنید و یا مشکوک به بارداری هستید، بهتر است هر چه زودتر با یک پزشک مشورت کنید و آزمایش‌های لازم را انجام دهید.

بیشتر بدانید: رابطه جنسی چیست و چه اصولی دارد؟

سوالات متداول

حاملگی بدون دخول چگونه رخ می‌دهد؟

زمانی که اسپرم‌ها از طریق مایه منی یا پیشاب به هر طریقی وارد مجرای واژن شوند، بارداری اتفاق می‌افتد. در بسیاری از مواقع این موضوع بدون دخول و تنها با کمک دست و یا ریختن مایع منی در نزدیکی واژن نیز رخ می‌دهد.

پیشاب چیست؟

پیشاب به مایع شفافی که قبل از انزال از آلت تناسلی مرد خارج می‌شود، گفته می‌شود که در برخی مواقع می‌تواند حاوی اسپرم باشد.

احتمال بارداری با پیشاب چقدر است؟

مطالعات نشان می‌دهد که بین 16 تا 41 درصد از مردان در پیشاب خود اسپرم دارند و هر چند خطر بارداری با پیشاب بدون دخول بسیار کم است، اما به هر حال هنوز خطر بارداری وجود دارد.

احتمال حاملگی بدون دخول با لباس زیر چقدر است؟

اگر فرد حین معاشقه لباس زیر پوشیده باشد و مایع منی از روی لباس به دهانه واژن برخورد کند، احتمال بارداری وجود دارد. اما در صورتی که مایع منی از بدن مرد خارج نشود، با پیشاب احتمال بارداری با لباس زیر تقریبا صفر است.

منابع: tuasaude، healthline

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد رای‌ها 33

هنوز امتیازی ثبت نشده

مژده عاشوری
مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم؛ لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس فیزیولوژی ورزش که سال‌هاست به صورت تخصصی می‌نویسم و ترجمه می‌کنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت می‌برم و علاقه زیادی به ترجمه و نوشتن محتوا در حوزه سلامت، تغذیه و پزشکی دارم.

مشاهده سایر مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
(اختیاری)

در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید.

59 پرسش و پاسخ
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه سؤال ها
زهرا
زهرا
9 روز قبل

سلام من با نامزدم از رو لباس رابطه داشتیم ایا ممکن است باردار شم به گفته ی نامزدم گفته من ارضا نشدم اما من میترسم ارضا شده خودش متوجه نشده

شهر
تهران
الینا
الینا
2 ماه قبل

سلام خسته نباشی
خواهرم 18سالشه ومجرده بعضی وقتا با مالیدن بادست واژنه خودش رو ارضا میکردن اول ماه رمضان پریود شده از وقتی پریودیش خیلی گذشته یعنی میشه با ملیدن دست باردار شد توروخدا جواب بدین خیلی نگرانشم

شهر
تهران
مرضیه
مرضیه
2 ماه قبل
پاسخ به  الینا

با مالیدن واژن ، بارداری اتفاق نمی‌افته ، بارداری از طریق دخول آلت آقا و انتقال اسپرم به داخل رحم اتفاق می‌افتد، البته پس از آمیختن اسپرم با تخمک آزاد شده در رحم ، ، بنابراین باتوجه به اینکه خواهر شما فقط خودارضایی داشتن ، حامله نیستند ، ، و اینکه خونریزی شون به تاخیر افتاده شاید به علت دیگری مربوط باشد

لیلی
لیلی
3 ماه قبل

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ، یه سوال داشتم من و نامزدم رابطه بدون دخول لاپایی داشتیم و ایشون پیشابشون قبلش اومده بود و لی خودشون رو نشسته بودن ، حالا من ۲ روزی به پریودم مونده و نگرانم که نکنه بارداری اتفاق افتاده باشه چون باکره هستم و نمیدونم چیکار کنم ، لطف میکنید راهنمایی کنید ؟ با توجه به اینکه ۶ ام باید پریود بشم ، الان نیازه قرص اورژانسی بخورم یا نه؟ چطور چک کنم که مطمعن باشم و جواب قطعی باشه؟
برای دادن آزمایش خون بارداری باید حتما دکتر یادداشت کرده باشه؟

شهر
تهران
الهام
الهام
2 ماه قبل
پاسخ به  لیلی

سلام ببخشید من شوهرم بچه نمیخواد ولی من خیلی دوست دارم میشه وقتی مایه منی رو توی دست مال میریز من باانگشت داخل واژن کرد احتمال باردا ی هست

شهر
تبریز
پسر بچه
پسر بچه
4 ماه قبل

آیا با مالیدن سر آلت به واژن ممکنه طرف باردار بشه ، پیش آب هم اومده و دو طرف خیس شدن ، بعد یک هفته از پریودی گذشته این اتفاق افتاده ، الان ۱۱ روز مونده به پریودی بعدی و میگه لکه خون دیده این نشونه بارداریه آیا ؟؟

مرضیه
مرضیه
2 ماه قبل
پاسخ به  پسر بچه

با توضیحاتی که دادید ، علائم بارداری هست ، ولی باید به پزشک مراجعه کنید تا ازطریق سونوگرافی مشخص بشه که حاملگی اتفاق افتاده یا نه ، اگر آلت به هنگام مالیدن به واژن ، انزال داشته و به رحم منتقل شده باشه و تعداد اسپرم به مقدار لازم باشد ، احتمال بارداری هست ، ولی باید به پزشک مراجعه کنید

خانم
خانم
4 ماه قبل

سلام میگم رابطه بدون دخول هست ک مردمایع منی خودشوبریزه روی واژن یاداخل واژن احتمال بارداری وجوددارد

مرضیه
مرضیه
2 ماه قبل
پاسخ به  خانم

اگر انزال حاوی تعداد قابل توجه اسپرم باشد و به داخل رحم منتقل شود احتمال بارداری هست ، البته باید تخمک هم در رحم آزاد شده و با اسپرم پیوند یابد تا حاملگی اتفاق بیفتد

آیلینم
آیلینم
4 ماه قبل

سلام من با نامزدم رابطه مقعدی داشتم و بعدش آبش یکم روی واژنم ریخت وقتی رفتم خونه دیدم و پاک کردم الان ۱۲ روز از تایم پریود شدنم میگذره و هنوز نشدم ایا اختمال بارداری هست؟
و اینک از اون روز ۱۸ روز میگذره ولی من درد های پریودی رو دارم ولی هنوز نشدم و خیلی استرس هم داشتم بابت این موضوع

الی
الی
3 ماه قبل
پاسخ به  آیلینم

سلام
نتیجه چی شد!

حدیثه
حدیثه
4 ماه قبل

سلام احتمال بارداری از طریق انگشت الوده به پیشاب که فقط وارد مقعد شده نه واژن وجود دارد؟

مرضیه
مرضیه
2 ماه قبل
پاسخ به  حدیثه

اگر پیشاب حاوی اسپرم باشد و به رحم منتقل شود احتمال حاملگی هست ، ولی پیشاب خالی نه ، با انتقال پیشاب خالی حاملگی اتفاق نمی افتد ، چون پیشاب حاوی اسپرم نیست

فاطمه
فاطمه
5 ماه قبل

سلام من خود ارضایی میکنم شکمم هم پف کرده است من باردارم لطفاً به این سوال جواب بدین

شهر
تهران
مهتاب
مهتاب
6 ماه قبل

سلام من و همسرم رابطه بدون دخول داشتیم
آب منی همسرم ریخت روی واژن
و من از اون روی هر روز قرص ال دی مصرف میکنم آیا باردارم؟

مرضیه
مرضیه
2 ماه قبل
پاسخ به  مهتاب

اگر قرص جلوگیری مرتب مصرف کنید حاملگی اتفاق نمی‌افتد

مژده
مژده
6 ماه قبل

سلام خسته نباشید
دست آقا به پیش اب برخورد کرده باشه
و دست به واژن خانم برخورد کرده باشه (با لباس زیرنارک)احتمال بارداری هست؟
و این که اسپرم چقد میتونه زنده باشه؟

حیام
حیام
6 ماه قبل

سلام
سوال مهمی دارم لطفا جواب بدین
من هنگام دخول از انزالم جلوگیری کردم و بعد چن لحظه دوباره شروع ب دخول کردیم
اینجوری احتمال بارداری هست؟؟؟

شهر
اصفهان
فاطمه
فاطمه
6 ماه قبل

سلام ببخشید من یک رابطه بدون دخول داشتم که بعد از اون به علت طولانی بودن فکر میکنم تا ۱ ۲ ساعت ترشح خون آبه داشتم باکره هستم و میترسم این خطری ندارد؟و اینکه ایا اینکه کمی از مایع منی به نزدیکی واژن ریخته نیاز هست قرص اورژانی مصرف کنم الان؟احتمال بارداری هست؟؟

شهر
کرج
نگار
نگار
6 ماه قبل

سلام خسته نباشید ببخشد میگم من الا 7روز از پریودی میگذرع نزدیک یه ماه پیش رابطع لاپایی داشتم خییلیی اسارس دارم دلیل پریود نشدن چیه

شهر
اصفهان
تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
6 ماه قبل
پاسخ به  نگار

سلام دوست عزیز‌.در صورتی که دو هفته از تاریخ پریودتون گذشت باید حتما تست بتا hcg بدید.

فاطمه
فاطمه
6 ماه قبل

سلام بنده یکساله ازدواج کردم وباروش کاندم پیشگیری میکنیم چندروزپیش متوجه شدم کاندم سرواخ بوده ایااین موجب حاملگی میشود،،زیرنافم احساس دردوسنگینی دارم ،،سردردوگاهی گرفتگی اعضلات

تیم پزشکی درمانکده
تیم درمانکده
تیم پزشکی درمانکده
6 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

سلام تا ۷۲ ساعت بعد از رابطه ی محافظت نشده مثل پارگی کاندوم میتونید از قرص اورژانسی استفاده کنید چون احتمال بارداری وجود داره.

مهدیه
مهدیه
6 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

سلام

نازنین
نازنین
6 ماه قبل

ما دو روز قبل رابطه محافظت نشده داشتیم. همسرم میگن به موقع اقدام کردن و منی وارد بدن من نشده ولی میگن شاید پیش آب توی واژن بوده
از طرفی من امروز پریود شدم. حتی چند روز زودتر از موعدش
چقدر احتمال بارداری وجود داره؟؟

شهر
تهران
بهروز
بهروز
7 ماه قبل

سلام من با همسرم وارد رابطه شدم دخول انجام دادم ولی ارضا نشدم احتمال بارداری وجود داره

ساحل
ساحل
7 ماه قبل

سلام من با نامزدم رابطه داشتم ولی همون اب سفید رنگ رو ریخته داخل اب اصلی رو نریخت ایا احتمال داره بارداربشم

حسین
حسین
7 ماه قبل
پاسخ به  ساحل

مشکل شما حل شد ؟!!!

فاطمه
فاطمه
7 ماه قبل

سلام خسته نباشید من دوست دارم باردار بشم اما شوهرم نمیخواد اب منی رو ازروتخت برداشتم بعد از رابطه با دست به داخل بوردم ایا باردارم ۷روز دیگه مونده تا پریودم ولی تست و ازمایش خون چیزی نشون نمیده ولی سر سینه ها درد میکنند و اسهال دارم یعنی بار دارم البته چند بار این کارو تکرار کردم بادست اب به داخل بوردم ایا باردارم

شهر
شیراز
الینا
الینا
5 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

شما باردار شدی؟چون منم دقیقا دو این شرایطم

شهر
تهران
نگار
نگار
8 ماه قبل

سلام روز بخیر ببخشید من 18سالمه و ی ماه پیش ب سفر کربلا رفتم برا جلوگیری از پریود نشدن قرص ال دی مصرف کردم بعد اون با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ایااین احتمالو دارع ک باردار شده باشم حالت تهوع یا درد سینه ندارم فقط پریود نشدم این ماه خیلی استرس دارم لطفا راهنماییم کنید

شهر
تهران
مصعب
مصعب
9 ماه قبل

اگر از اول جلوگیری نکنی باز بعد جلوگیری کنی باردار نمیشی

بهروز
بهروز
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید ما رابطه معمولی داشتیم ولی الان سه ماه دوست دختر پربود نسده بود الان هم که شده فقط لک خون میاد و همین ایا ممیکن باردار شدا باشع

مهتاب
مهتاب
9 ماه قبل

تروخدا یکی جواب من بده استرس دارم

مهتاب
مهتاب
9 ماه قبل

سلام من با اینک رابطه از پشت ذاشتم و یکم از اسپرم بهم شد اما استرس داشتم ک باردارشم بخاطر همین دو عدد قرص ال دی مصرف کردم الانم ۹ روزه از پریودیم میگذرع باید چکار کنم ؟؟

ناشناس
ناشناس
8 ماه قبل
پاسخ به  مهتاب

ببخشید چیشد شما باردار شدین ؟؟؟میشه بگین

شهر
تهران
سحر
سحر
9 ماه قبل

سلام میخاسم بیینم اگر یکم از اسپرم روی واژن بریزه و سریع اونو با دستمال پاک کنی ایا بازم احتمال بارداری وجود دارع ؟

شهر
شیراز
Zzz
Zzz
9 ماه قبل

سلام
ممکنه دختر باردار شه ؟
و اینکه بیبی چک اشتباه شه؟

nabia
nabia
9 ماه قبل

من چن وقت پیش نزدیک پریودیم بود که با نامزدم رابطه داشتم رابطه بدون دخول الان پریود نشدم احتمالش هست باردار باشم

شهر
تهران
مهتاب
مهتاب
6 ماه قبل
پاسخ به  nabia

سلام مشکل شما حل شد؟

الی
الی
3 ماه قبل
پاسخ به  مهتاب

مشکل شما حل شد!

شهناز
شهناز
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید چند وقت شده خون دماغ می‌شم و دست و پا هام بی حس میشن

شهر
اصفهان
Zahra
Zahra
10 ماه قبل

سلام دخترم ۱۸ سالمه و باکرم
رابطه بدون دخول داشتم ولی با پیشاب ایشون در تماس بودم از دوران تخمک گذاریم گذشته بود
ولی الان سه روزه ک پریودم عقب افتاده علائم پریود رو دارم ولی پریود نمیشم
اینم بگم ک به شدت تحت استرس و اظطراب بودم

حامد
حامد
9 ماه قبل
پاسخ به  Zahra

نگران نباش از استرس

شهر
اصفهان
حامد
حامد
9 ماه قبل
پاسخ به  Zahra

از استرس زیادی به خودت ترس راه نده چیزی نیست برا اطمینان بیشتر بی بی چک استفاده کن

نفس
نفس
11 ماه قبل

ببخشیددو تا فرستادم چون ی جایی رو یادم رفت بنویسم

علی
علی
1 سال قبل

سلام من و دوست دخترم کنار هم نشسته بودیم آلت من در اثر تحریک مقداری پیشاب ترشح کرده بود ومن بدون اینکه به آلتم دست بزنم باسن دوست دخترمو دو بار مالش دادم البته من لباس زیر و شلوار پارچه ای تنم بود میخواستم بدونم آیا احتمال آغشته شدن دستم از روی لباس زیر و شلوار پارچه ای به پیشاب و در ادامه اون آلوده شدن باسن دوست دخترم ودر ادامه احتمال حاملهگی وجود دارد ممنون

شهر
تهران