{داستان‌های اَبرَک} اَبرَک و پادشاه سیب‌زمینی

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

یکی بود یکی نبود

اسلاید اول {داستان‌های اَبرَک} اَبرَک و پادشاه سیب‌زمینی
متن در تصویر: «یه مرد که سیب‌زمینی خیلی دوست داشت، پادشاه کشور دوری بود. اون هر روز سیب‌زمینی سرخ شده می‌خورد. مردم سرزمینش اسمش رو پادشاه سیب‌زمینی گذاشته بودن.»
اسلاید دوم {داستان‌های اَبرَک} اَبرَک و پادشاه سیب‌زمینی
متن در تصویر: «پادشاه سیب‌زمینی خیلی چاق شده بود و دیگه نمی‌تونست راه بره. وزیر کشور از همه‌ی افرادی که در کاخ زندگی می‌کردن برای درمان پادشاه کمک گرفت؛ اما هیچ‌کس نتونست کاری کنه که پادشاه راه بره.»
اسلاید سوم {داستان‌های اَبرَک} اَبرَک و پادشاه سیب‌زمینی
متن در تصویر: «به وزیر خبر دادن در جایی به اسم درمانکده، دانشمندی زندگی می‌کنه؛ به اسم «ابرک» که می‌تونه پادشاه رو درمان کنه.»

دکمۀ زیر را لمس کن و فایل رنگ‌آمیزی پادشاه و وزیرش را دانلود کن. از رنگ‌آمیزیت عکس بگیر، استوری کن و درمانکده رو تگ کن، اینجوری در مسابقه شرکت داده میشی منتظر ارسال هدیه‌ات باش.

اسلاید چهارم {داستان‌های اَبرَک} اَبرَک و پادشاه سیب‌زمینی
متن در تصویر: «وزیر به درمانکده رفت تا ابرک رو برای درمان پادشاه به کاخ دعوت کنه. ابرک وقتی بیماری پادشاه رو متوجه شد، گفت: «من به کاخ نمیام و باید پادشاه به اینجا بیاد.»»
اسلاید پنجم {داستان‌های اَبرَک} اَبرَک و پادشاه سیب‌زمینی
متن در تصویر: سربازها، پادشاه سیب‌زمینی رو پیش ابرک بردن. ابرک به پادشاه گفت: «فردا باید پیاده پیش من بیایی تا درمانت رو شروع کنم.»
اسلاید ششم {داستان‌های اَبرَک} اَبرَک و پادشاه سیب‌زمینی
متن در تصویر: فردای اون روز پادشاهی که نمی‌تونست راه بره با هزار زحمت پیش ابرک رفت، اما ابرک نبود و خدمتکارش به پادشاه گفت: «ابرک گفته فردا دوباره پیاده بیا.»
اسلاید هفتم {داستان‌های اَبرَک} اَبرَک و پادشاه سیب‌زمینی
متن در تصویر: پادشاه دوهفته هر روز پیاده پیش ابرک می‌رفت؛ اما ابرک نبود. پادشاه کم‌کم احساس سبکی می‌کرد و راحت راه می‌رفت. حالا دیگه پادشاه سیب‌زمینی حالش بهتر شده بود.
اسلاید هشتم {داستان‌های اَبرَک} اَبرَک و پادشاه سیب‌زمینی
متن در تصویر: وزیر، تمام اهالی دربار رو به یک مهمونی دعوت کرد و داستان خوب شدن پادشاه توسط ابرک مهربون رو براشون تعریف کرد. از اون به بعد هرکسی در دربار دچار بیماری می‌شد برای درمان به درمانکده می‌رفت.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد رای‌ها 17

هنوز امتیازی ثبت نشده

پزشکان برتر: دکتر جواد غروبی

Editorial team
تیم تحریریه درمانکده

تیم تحریریه درمانکده متشکل از نویسندگان باتجربه حوزه سلامت و پزشکی است که به صورت تخصصی به تحریر مقالات با موضوعات پزشکی، سلامت جسم و سلامت روان می‌پردازند. پیشنهاد می‌کنیم که محتوای تخصصی این نویسندگان را از دست ندهید.

مشاهده سایر مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
(اختیاری)

در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید.

2 پرسش و پاسخ
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه سؤال ها